Bence KizlarSoruyor'da Erkeklerin Sorması Garip

Yani tabi ki bir ayrım olsun diye değil ama sonuçta sitenin adı 'Kızlar Soruyor'.

Peki neden erkekler de soruyor?

Bence KizlarSoruyor'da Erkeklerin Sorması Garip

Tamam erkekler sormasın demiyorum lâkin bence sitenin adı değiştirilmeli en azından. Ben siteyi ilk gördüğümde "Aa! Sadece kızlar mı var?" demiştim. Gece gece aklıma bu takıldı.

Yine de erkeklerin olması iyi.

Erkek arkadaşların davranış nedenlerini en iyi onlar bilir çünkü. :D Ne olur yanlış anlayıp yorumlarda saçma şeyler yazmayın. Ben sadece 'Bence' olarak düşündüğüm bir şey yazdım.

Bence KizlarSoruyor'da Erkeklerin Sorması Garip
Cevapla