
"Nası bir şeymiş ki bu öpüşmek dedikleri?"
En sevimli kavuşma anı :3
Neden Delirdim? 😂
Seviyor, seviyor ☺☺
"Aşkım yerim seni yaaaa!"

Sitenin büyümesi ve insanlara tanıtılması açısından bu tür videolara paylaşımları doğru buluyorum ancak bunu ayarlar kısmında isteyene bildirim gelmesini sağlayabiliriz kanaatindeyim.
https://i.hizliresim.com/dX4Ea4.gif
Kedi dediğin böyle olur yahu :)
Cevap
30Cevap
Hahah kedi çok tatlı ya :D kurban olurum ben ona :D
Tüm paylaşımları takipteyim. Hepsi de hoş görüntülerdi. :):
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-a13f-556410cf5b13.gif
kedileri çok seviyorum bağımlısıyım www.zamanvadisi.com/.../...esim-%C3%A7izimleri.jpg
Bu da çok güzel..
https://hizliresim.com/3A2JZM
bayburt elektrik elektronik kazanan var mı lan yoksa o bölümde bir benmiyim bu nedir bu nasıl zalım hayat ben kızlar için üniversteye gidicektim bayburtta kız yokmus ya bu ne
niye o kadar uzak ülkeyi yazdın?
Adı üstünde Bay'burt. Peki gidiyorum izninizle...
Cok kiz var dedilerde ondan yazdim
Kız için üniversiteye mi gidilir ya 😆
@TaşPrenses he valla
Bari mezun ol da, belki kızların çalıştığı bir yerde işe girersin :D
@TaşPrenses yaaa kiz olmayan yerde okuyamam endustri meslek cikisliyim sirf kiz icon universteye gidiyom
Sen bence üniversiteye gitme.
@TaşPrenses iki kari kiz gormeliyim
Üniversitede göremiyorsun ne de olsa. Senim gibi birinin layık olduğu yer kerhane.
Saçma bence bu tür videolar. Tek sondan ikinci konsepte uygun..
Facebook'a bakmadığımdan bilmiyorum. Neyse o zaman ksBenceye 200 xper ateşlemek lazım görüntü başına.😃
@ksBence bir konuda size mesaj attim... ilgilenebilirmisiniz acaba...
Gozleme ile ilgili bir paylasim yapmissiniz arkadas yolladi. Ona bayildim. Aklima geldikce guluyorum😂😂
Ben bunu gormek zorunda mıyım?
Gormek istemiyorum mk
Kedi aynı adminlere benziyor bütün gün ekrana bakıyorlar :D
gerçekten çok güzel videolar paylaşanların ellerine sağlık sayın yönetim :)
Ya ben bildirim gelmesin istiyorum nasıl kaldırıcaz
Çok güzel ve yararlı bir paylaşım olmuş, emeğinize sağlık. (:
opusmek sevdigin kizla guzeldir , sizi gidi siziler ile degil...
Kendi kendilerinin reklamını yapıyor...
O ağzını yerim senin 😄 nasıl gülmektir o 😂😂
Facebook kullandığım yok ki :D
Küçük çocuklara baya güldüm 😂
Kediler çok tatlı emeğinize sağlık :)
Bu kediler başka türlü varlıklar yahu :)
Feysbukum yok ks kardeş çekip durma
İnsanlar çok amaçsız.
O değilde o kediyi yerim ben ya. :)
gerçekten yemeyeceksin demi :D
Sürekli takip ediyorum.
Gayet başarılı
Çok tatlı videolar :)
Çocuklar ve köpekler çok güzeldi 😀😀
En sevimli kavuşma anı ❤
fareyle ilgilenmeyen kedi.
Maalesef ilgi çekici değil
Kedi çok tatlı😂
Hepsi güzel
Beğendik
Sıkıntılı
Güzelmiş :))
hiç işim olmaz
güzel olmuş
Bayıldım.
iyi güzel
Güzel bir bence…
Adam olacak kedi
Çok güzelmiş
Cok fena bşy cok :)
güzell
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar