KizlarSoruyor'da Sadece Kızlar Olsaydı Site Nasıl Olurdu?

Abazeuslar tarafından mesaj kutuları dolup taşmaz


KizlarSoruyor'da Sadece Kızlar Olsaydı Site Nasıl Olurdu?


Her sosyal platformda olduğu gibi hemcinslerimin bir kesimi karşı cinse kendi tabirimle abazeus sınıfına girecek şekilde bel altı, uçkur düşünceli ve değişik fantezilerle dolu mesajlar atar. Sanırsın onlar babadan doğma, bu ne kendini bilmezliktir? - O yüzden böyle bir sistem olsa sanırım kızların kafası rahatlardı.


Lezbiyenler ortaya fırlar


KizlarSoruyor'da Sadece Kızlar Olsaydı Site Nasıl Olurdu?

Erkeklerin hiç olmadığını varsaymaktan yola çıkarak sürekli hemcinsini gören bir kızın artık hormonları hemcinslerine kayar. Bu sefer mesaj kutularınız hemcinslerinizle kaynar orası farklı bir durum tabi. 😂


Dedikoduların ardı arkası kesilmez


KizlarSoruyor'da Sadece Kızlar Olsaydı Site Nasıl Olurdu?


Tabii bunun erkekle bir alakası yoktur ama erkeklerin olmadığı bir sitede sürekli hemcinsini gördükten sonra tanışmalar başlıyor. Ve bu tanışmalardan sonra sitedeki diğer hemcinslerini ölümüne gömme durumu baş gösterir. Ölümüne özelden başkalarına giydirenler mi dersin, ne dersin...


Guru ve Master olman zorlaşır


KizlarSoruyor'da Sadece Kızlar Olsaydı Site Nasıl Olurdu?


Erkekler birlikte sitede sürekli soru trafiği olduğundan ötürü hunharca yorum yaparak seviyeni arttırırsın. Sadece seviyeni değil moderatörlük ya da editörlük gibi güzel hisleri de ele almak zorlaşır, çünkü bir süre sonra site de soracak soru çok olamayacağından işlerin rast gitmez.


Site artık sıkıcı bir hal almaya başlar


KizlarSoruyor'da Sadece Kızlar Olsaydı Site Nasıl Olurdu?


Sürekli hemcinslerinin sorularından bıkıp artık giresin gelmez, ergence şeylerin bile sorulacağını varsayım yaparsak kendi hemcinsinden bir tık soğuma evrimi gelir. Ve bu da siteye artık girmek istemeyeceğin anlamına gelir.


Troll sorular sorulmaz


KizlarSoruyor'da Sadece Kızlar Olsaydı Site Nasıl Olurdu?


"Sitenin adı KızlarSoruyor, neden erkekler soruyor?" gibi troll sıfatına girecek sorular erkekler olmayacağı için ya tarihe karışır ya da böyle bir şey sorulmaz. Belki onun yerine "Siteye neden erkek üyeler alınmıyor?" gibi sorular çıkabilir, orası da ayrı bir konu tabii ki.


Egonu tatmin edemezsin


KizlarSoruyor'da Sadece Kızlar Olsaydı Site Nasıl Olurdu?


Oram, şuram, buram... Buram buram nasılım soruları gelmez artık. Çünkü neden, sen onu erkekler için soruyorsun. Hani görsün de dibi düşsün, yorumları kastırayım derdindesin. En fazla gelse gelse iki görüş gelir, birisi salça olmak için diğeri gıdım gıdım xper kasmak için.


Evet gençlik, benim aklıma bu tarz bir düşünce geldi yazdım gitti. Bir kusurum olduysa affola, kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın. ;)



#BeyazGömlek

KizlarSoruyor'da Sadece Kızlar Olsaydı Site Nasıl Olurdu?
Cevapla