'KS'nin en güzel yanının 'bence' paylaşımları olduğunu 6 madde ile sıralıyorum
1- Düşüncelerinizi başka insanlarla paylaşma fırsatı.

Düşünüyorsun 'bence böyle' diyorsun vee paylaşıyorsun...
2- Fikir alışverişi

Fikirlerinizi paylaşıyorsunuz ve farklı görüşleri olan insanlarla fikir alışverişinde bulunuyorsunuz. Sanırım alışverişin en verimlisi.
3- Araştırmaya yöneltmesi

Bir konu hakkında bence yazmak istiyoruz ve önce onu araştırıyoruz. Hem insanları bilgilendiriyoruz hem de kendimizi bilgilendiriyoruz.
4- Yazıyla ifade imkanı

Evet bazılarımız yazı yazmayı duygularımızı yazıya dökmeyi severiz. Burada zamanla yazı yazmayı geliştiriyoruz aynı zamanda sevdigimiz bir şeyi yapma imkanı buluyoruz.
5- İyi bir eleştiri her zaman gereklidir

Yazımızı kapılar kapalıyken yazıyoruz ve kapıyı açtığımızda göremediğimiz yanlışları gösterebilecek birçok eleştiri alıyoruz.
6- Cesaret

Yazarken belkide en cesaretli olduğumuz anlardan biri. Kusursuzluk değil cesaret beliyoruz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar