KizlarSoruyor'da Bildirim Ayarları Nasıl Yapılır?

Malum her gün 5 soru soruyorum ve beni takip edenler bu "Bildirim" yüzünden çok şikayet ettiler :) Ve bu yüzden bana:" Çok bildirim geliyor bu yüzden takibi bıraktık diyorlar". Ama şimdi bildirim gelmemesi için de soru sormayayım mı :( O güzelim sorulardan mahrum mu kalacak KS halkı( Tamam taş atmayın biliyorum o kadar da güzel sorular değil :) ). Çok soru sorduğum için haklılar tabiki de. Bir de 100 kiişiyi takip edenlere nasıl bildirimler gidiyor acaba. :) Düşünmemek ve çıldırmamak elde değil. Onun için bu bildirimleri azaltmak için şunları yapmanız gerekiyor;


Öncelikle profilinizin "Ayarlar" kısmına girmeniz lazım


KS de Fazla Bildirim Almamak İçin Ne Mi Yapmalı ?
Daha sonra ise "Bildirimler" kısmında uygun olan kategorileri veya görmek istediğiniz seçenekleri seçiyorsunuz.


Bu seçenekteki hangi bildirimleri görmek istiyorsanız onu işaretlemeniz gerekiyor.


KizlarSoruyor'da Bildirim Ayarları Nasıl Yapılır?


Bu kısım ise "Paylaşımlar" kısmındaki görmek istediğiniz bildirimlerle alakalı.


Bu seçeneklerden hangisini seçerseniz sadece o bildirimleri görürsünüz.


KizlarSoruyor'da Bildirim Ayarları Nasıl Yapılır?


Bu kısım asıl önemli kısım. Beni takip edenler bu kısma iyi odaklanmalı :)


Eğer takip ettiğiniz kişinin sorduğu soruları ve benceleri bildirim olarak görmek istemiyorsanız,kesinlikle bu bildirimleri işaretlememeniz gerekiyor. Bazen "Sitede takip isteğini yanıtladığım halde hala bildirim gitmedi" gibi sorular görüyoruz. Onlar da bu "yeni bir takip isteği olduğunda" seçeneğini işaretlememeli.


KizlarSoruyor'da Bildirim Ayarları Nasıl Yapılır?


Bu seçimleri yaptıktan sonra "Kaydete" basarsanız artık bildirimler sizin isteğiniz doğrultusunda seçilebilecek. İyi paylaşımlar ve fazla bildirimsiz günlere :)

KizlarSoruyor'da Bildirim Ayarları Nasıl Yapılır?
Cevapla