KS'nin 1 Nisan Şakasının Getirmiş Olduğu Eğlenceli Durumlar

Herkes bir günlüğüne karşı cins oldu!


evet aslında herkes bunu merak etmiyor muydu zaten? İşte size bir günlüğüne fırsat :)


KS'nin 1  Nisan  şakasının getirmiş olduğu eğlenceli durumlar


şimdi pembe olanlar mavilerin kendilerini mesaj yağmuruna tutmalarını bekliyorlardır :)


Herkes admin oldu!


Aslında bunu 23 Nisan 'da yapmış olsak daha bir anlamlı olmaz mıydı? :)


KS'nin 1  Nisan  Şakasının Getirmiş Olduğu Eğlenceli Durumlar


Ama yine de sayfayı ilk açtığımda nickimin yanındaki (a) simgesini gördüğümdeki "yok artık!?" tepkime engel olamadım tabi :)



Ve o bitmek bilmeyen soru;


KS'nin 1  Nisan  Şakasının Getirmiş Olduğu Eğlenceli Durumlar








evet bir günlüğüne de olsa içiniz rahat etmiştir belki de artık :)



Ben eğlenceli buldum şahsen, tabi biraz karmaşaya yol açtı bu durum ama sonuçta 1 Nisan işte, herkese iyi eğlenceler :)

KS'nin 1 Nisan Şakasının Getirmiş Olduğu Eğlenceli Durumlar
Cevapla