AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Konu ile alakalı ya da alaksız her ne ise...***Açtığım soru neden kapatıldı.."Kızlar Soruyor" un değerli adminleri.. ?
Soruma en kısa sürede yanıt almayı umuyorum..
Açık sorunda 48 saat hiç yeni aktiviten (görüş, görüş yorumu, anket oyu) yoksa paylaşım otomatik olarak kapatılıyor.
Bilgi için teşekkürler
ks iş başında elinize sağlık güzel güncelleme olmuş :)
Bildirimlerin rengini de düzeltebilir misini gözlerim bozuldu :/ Anlaşılmıyor
@tequilashot aaa geri dönüş beklemiyordum teşekkürler :D
güncellemeleri sevdim. bir de keşke "sevmedim" butonu olsa :/
@tequilashot iyi bari :)
Başım döndü, bu nasıl köklü bir değişiklik.. Ayak ıydurmamız zaman alacak..
Iyi düşünülmüş ama alışması zaman olcak şeyler var.
Sevmedim butonu gelmemiş. Üzdü
Çok karmaşık gibi görünüyor, anlamakta zorluk çeken üyeler veya yeni üyeleri kaybedeceğiniz anlamına geliyor. Açıkçası bazılarına gerek yoktu.
Soruyu 48 saatte kapatmak da nedir!!
Ne kadar sacma. Bn iki gun hesabima giremedim sorum kapanmis. 15-20 gun yapin şunu bari
Bu nebicim sacma bisey ya resmen soru soramiyorum.. paylasa tikliyorum daha sonra soru sor a basiyorum olmuyor yani soru sorma anketi yok :s
Soru sorarken yaşadığın soru nedir? Üst menüde yer alan "Paylaş" sekmesi altında Soru Sor ve Anket Oluştur seçenekleri yer alır. Sonraki "Sorularımı Yönet" sayfasında yine Soru sor veya anket oluştur diyerek paylaşımını yapabilirsin.
arkadaşlarım paylaştıığı soruların bildirim gelmesi saçma bence.. boşuna kalabalık
yerinde sayıyorsun ks! site boktu bombok olmuş totonuza sağlık
Vay! Sitede baya gelişme olmuş bir de şu uygulama gelse tam olacak aslında.
Epey ugrasilmis
Bakalim kac gunde alisacagim
Elinize saglik 😊
Isteklerimizi dikkate aldığınız için teşekkürler @KızlarSoruyor
Beklentini karşılamasına sevindik :)
Iyide ben nasil soru soracagim? bir türlü olmuyor
@tequilashot evet ya
Bunun yerine su guzel web sitenizi artik mobil uygulama yapmaya ugrassaniz
İki senedir şu sitedeyim hala mobil uygulama gelmedi. Sabırsızlıkla bekliyoruz. :(
Ben cok uyumlu bir uyeyim siz ne yaparsaniz kabul yani ne diyeyim.
En sevdiğim şey şu yazıların sayfanın genişlemiş olması tek beğendiğim bu oldu 👍☺
Okurken kafam karıştı ya 😂
Neyse zamanla alışırım
O kadar da kötü değilmiş de bırakın soruları biz kapatalim
Keşke üyeleri kullanıcı adıyla bulmak için de bir güncelleseler :(
Müthiş olmuş ama keşke özel görüş olmasaydı görmek istiyoruz meraklı kullanıcılarız biz
uf nasıl soru soruluyo burdan ya ne sama bişey olmuş soru nerden soruluyo
Kafam karıştı :) yine de elinize sağlık güzel olduğunu umuyorum..
Allah kahretsin ya.
Ettiniz icine.
Ahahah 😂
Ne kadar sacma yöneticiler var ya tepemden sinir geldi 😒 @kezzapmayonez
Ne bağırıyorsun çocuğa? Bide döv bari (!) 😑
Yazilar gözüme girdi ks. Abv.
Öyle deme 60-70 yaşında üyeler var düşünmesinler mi onları?
60-70 yaşındaki herifin burda ne isi var be bir ayağı cukurda. Lanet girsin hesabı kapatcam sinirden. @kezzapmayonez
Bence sen sinirden ne diyeceğini bilmiyorsun canım. ☺
Uygulama yapsanız bide harika olur 👍
Uygulama çok yakında! :)
İnşallah 👍😁
Super bir şey olmuş bu ya
Cidddi
Anladıysam arap olayım
İyide ben nie soru soramıyorum? 24 saat geçti?
Soru sorma ile alakalı sorunun üzerinde teknik ekibimiz çalışıyor.
Sorun düzelmiş olmalı, kontrol eder misin?
düzeldi ama netim kastığı için benden özür dilemeniz gerekiyor, şu kocaman yazılar yüzünden netim kasıyor. Özür dileyin yoksa çok üzüleceğğmm :/ neyse elinize sağlık yazı dışında her şeyi daha net kavradım şu an.
Güzel ama soru kapatma olayını beğenmedim
Erkekler Ne Diyor
ohhh be rahat rahat abazanlık yapabilecem. herkes de efendi düzgün çocuk sanacak beni :D asdasd
Köklü değişiklikler olmuş güzel , mobil uygulamayı beklemeye devam
Saçma buldum, artık uygulama çıksın milleti kandirmayalim böyle.
Takıldıkca yeni ozellikleri anlıyacam ama yenilik herzaman iyidir
Güncelleme çok güzel olmuş ama ks mobil uygulamayla ilgili henüz neden daha her hangi birşey yok
Mobil uygulamamız çok yakında! :)
Yazı karakterleri biraz daha koyu olsa tam süper olacaktı
Ama Genel olarak harika bir güncelleme olmuş
Çok güzel bir güncelleme olmuş, herkesin beklediği bir güncellemeydi. Umarım mağaza ayrımı yapmazsınız mobil uygulamanız için.
Bırakın bu amatörlükleri insanlara tarayıcı eziyeti cektırmeyı bırakın bir ios androıd uygulaması yapın.
Android geldi mi gelmedi mi onu söyleyin baska merak ettigim bisey yok :) yok yani 3 senedir gelecek deniyor da o yüzden sey ettiydim :)
bomba güncelleme olmuş özellikle özel görüş çok iyi olmuş milletin yorumunun altına salça olma devri kapandı gibi olmuş elinize sağlık :)
Yine beklenenin aksine bir güncelleme olmuş : ) Her ne kadar kolay olmadığını bilsekte, telefonlar bir KızlarSoruyor uygulaması bekliyoruz : )
Şunuda yapsaydınız yaa eski üylerin yorumları üstte olsaydı yıllardır bu sitedeler master guru ve eskiler olarak yapsaydını bari eig yüzdesine göre yorumları tepede oluyor
ben soru soramıyorum ama içine etmi*sinzi bu güncelleme ile.
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..
Darısı mobil uygulamanın başına :)
ben cift cinsiyetli birisyle tanişıp arkadışlık yapmak istiyorum
Şu eksileme ne zaman gelecek KS hanım. Bir bilgi verin 😁 halkça eksileme istiyoruz.
Okumadım , güzel olmuş.
Keşke kafalar başka önemli hususlara da bu denli yorulsa...
Saçma sapan yenilikler. Zaten gizli olma seçeneği var. Gizlinin de gizlisi diye saçmalığa ne gerek var? Site sonra bozuldu diye ağlıyorsunuz.
İyi bir güncelle ama aynı zamanda özel görüş soranla görüş yapan arasında ne paylaşımlar doğrurur artık siz düşünün :)
Hem iyi hem kötü bunlar sahsen gorus yaparken diger goruslerede bakip yapiyorum ki soran kisi ayni gorusu gormesin
Kotu olmus yazi fontu buyuk duruyor birde bosluk var sade herzmaniyidir
Mobil için mi bu sorunu gördünüz?
Eed bence sizde mobile gore yapin orantilasak %80 mobilden giriyordur
Soru neden soramiyoruz
Teknik Ekibiniz Birde Mobil Ks'ye Çalışsalar Nasıl olur acaba? Beceremiyolarsa Verin Yetkiyi Biz yapalım.
Mobil uygulamada geri sayim basliyor 😂😂harikasiniz hic gulecegim yoktu
İyi ki 1 gün girmedik gene anasını bellemişsiniz sitenin merkepten adam olur sizden olmaz
İyi düşünmüşsünüz, bir de sevilen bence ya da soruların eklendigi listemiz olsa keşke...
tüm adminlerin gördüğü seyler nasıl özel oluyormuş merak ettim
Çok gereksiz, saçma bir düzenleme. şu an soru soramiyorum. Gizli kullanıcı olması yeterliydi.
İyi oldu çok güzel oldu herkesin sorusuna kimse karışamaz 😂
Bildirim ayarları güzel olmuş. Gereksiz yere soran görüşünü beğendi bildirisi almayacağız artık
Beğenmedim butonu hala niye gelmiyor?
Soruların kapanması ve özel gorus neden oldu ona şaşırdım sayın yönetici eskisi gibi bazı özelliklerin geri gelmesi gibi bir durum olabilirmi