AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ozel gorus seçenegi, gizliden soruyu sormus bir uyenin sorusun da kullanilmiyor mu?
Hayır kullanılamıyor.
Her şey iyi güzel hoş da mobil uygulama gelmeli artık...
Mobil uygulama çok yakında geliyor! :)
Bir yıldır aynı şey söyleniyor :D
Biraz kafam karisti okurken ama kullandikca alisiriz herhalde. Güzel görünüyor simdilik. Bence icin tesekkürler.
Bildirimleri berbat etmissiniz ilk uye oldugumda ne guzeli uyeligimi iptal edecem icine ettiniz iyice
güzel olmuş bu güncellemeler fakat sevmedim seçeneği yok sanırım hala
Yakında o da gelecek :)
Çok ilginç olmuş bu sefer güncelleme. Umarım faydalı olur bize. Emeğinize sağlık :)
Yazı puntoları çok büyük ve bildirimler bölümünde takip ettiğim kişileri görmek istemiyorum önceki iyidi diğer yenilikleri beğendim
Bununla alakalı teknik ekibimiz inceleme yapıyor. Değerlendirmen için teşekkürler :)
Rica ederim :)
@tequilashot teşekür ederim 😄 çünkü çok fazla bildirim var karıştırıyorum
Bu güncelleme gercekten hoş olmuş. Daha ayrıntılı ve daha rahat kullanabileceğiz. Yalnızca renkler birkaç ton daha koyu olsa mükemmel olur.
Anlayamadığım tek bir nokta var. Her görüş yapacağımız zaman "herkese açık " diye işaretlememiz gerekecek mi? @KızlarSoruyor
Evet canım her soruda o üçlü seçeneklerden birini belirtmek durumundasın. Özel yaparsan sen ve kullanıcılar arasında, herkese açık yaparsan engellediklerin hariç hepsi görüş yapabilir.
Görüş yazacağın zaman otomatik olarak herkese açık işaretlidir. Eğer gizli olmak istersen -soruda izin veriliyorsa- tıklarsınız. Yani eski sistem gibi düşünebiliriz. Bunlara ek olarak artık gizli görüş de yapabileceğin için onun simgesi de var :)
Anladım, çok teşekkür ederim. 😊😊 @xlaubs2 @KızlarSoruyor
kötü olmuş soru sormama için diyer sorumu kaldırmam gerekiyor..
saçma olmuşş
Güzel tarafları da var ama kotu tarafları daha çok.. sevemedim
Hiç sevemedim. Tam alışıyoruz yeni bişeyler falan filan..
alışmak zaman alacak ama güzel bir güncelleme olmuş.
Yazi kullanimi olmamis. Digerleri whatsap gibi. Facebook gibi. Guzel
Her güncellemede daha da ileriye gidiyorsunuz. Tebrik ederim.
Ne kadar güzel bir bence yazmışsın 😊 oku oku ayrı bir özellik 😊 özelliğinde ayrı bir güzellik 😊 güzeliğinde ayrı bir düzen var 😊
ztn haremlik selamlıktık birde bu çıktı bu sitede.. yutmuyoruz
bu güncelleme iyi olmuş gerçekten. sevdim ben bunu :D
oh be sonunda görüşü 3. kişilere kapatma olayı geldi :D
Bence çok güzel olmuş özellikle de görüşlerle ilgili ayarlar. ^-^
Mobil için görüş yazıları küçülmüş :( özel mevzusu da değişikmiş :D mobil ks <3
berbat ötesi bu ne böyle çok karışık gereksiz işlerle uğraşmaya devam ediyorsunuz ne diyeyim siteyi iyice battırdınız
Zamanla alisirsin ve seversin
Gizli yorumda sapıklara gün doğmuş tebrikler. Mesajla ulaşamayan soruyu gizleyerek istediği gibi şeyler yazabilecek.
Ahhh uleyn cevrim içi olanlarida gosterseniz ne guzel olcak
Ama olmuyor zamanla
170 bildirimi nasil tek tek acicam diye dusunuyordum bu iyi oldu😅
Vay be, bu güncelleme hepsinden iyi olmuş. :) Teşekkürler KS.
Eski sorduğumuz soruları tamamen silebilme seçeneği de olmalı
Gizli kullanıcı soruları silme özelliği yok soru sor diyorum eski sorularımı gösteriyor hiç birşyey anlamadım.
@Kollis_Boy07 hayır gizli kullanıcı olarak değil zaten açık ismimizle sorduğumuz soruları silme özelliği getirilmeli
Ya soru soramiyorum nerden soruyoz ya hic sevmedim 😞
24 saati geçen sorularını kapatırsan sorabileceksin. Kapatmak için yanlarındaki (...) üç nokta simgesinden Kapat ı tıklayabilir ya da en iyi görüş seçebilirsin. Böylece soru sorabileceksin.
Hepsini tek tek nasil uğraşıyım sevmedim bu ozelligi sayın ks sormaktan vazgectim 😒
@Meraklıköftee kesinlikle katılıyorum. 😒 5 dakikada sinirimi bozmaya yetti.
Üstelik başkasının sorduğu sorunun cevaplarından bizimde bilgi edindiğimiz, faydalandığımız, çözüm bulduğumuz oluyordu.
@yesilcamsevdalisi aynen ben sevmedim hic nyseee yapcak bisi yok ama artik aktif olmam sanirim burda
Elinize sağlık beğendim, 2014 baharında siteyi tamamen değiştiren güncellemeyi çok kötü bulmuştum ama yavaş yavaş çok iyi hale getirildi burası
Okundu olarak isaretleme disinda begenmedim gereksiz olmus. Geri sayim basladi demissiniz de biz de umudu kesmeye basladik bekleye bekleye.
Kapalı sorularımız için "Günün Sorusu" isteği gönderebilir miyiz? Yoksa bunun için sorunun illa açık mı olması gerekir?
Gönderebilirsin elbette, 24 saat açık kalacak şekilde düzenliyoruz Günün Sorularını.
Anladım teşekkür ederim 😊
Erkekler Ne Diyor
Özel soruya gelen tepkilere anlam veremedim aslında gayet mantıklı ve güzel olmuş soruyu soran kişi gerçekten cevabını arıyor ise amacına ulaşması daha kolay gibi.
Her şeyi beğendim de şu karakterler çok büyük olmuş. =\\
Mobilden kullananlar için hoş olmamış, hele ben gibi ekranınız çok büyük değilse.
Umarım şu karakterler küçülür, eskisi gibi olur. Onun dışında emeğinize sağlık. :)
Teşekkürler yine gereksiz bir güncelleme olmuş.
Elen golan sağlık.
Mükemmel yenilikler bunlar. Kızlar Soruyor'un hızına yetişemiyorum. :):
Ayrıca bir şey sormalıyım. Soruyu kapatmasam kendi kapanıyor mu?
şu an eski soruların büyük bir kısmı kapalı da otomatikman 2 günlük bazı sorularım açıkta gözüküyor sanırım bir süre sonra kapatılıyor anladığım kadarıyla
@pilav_ustu_az_kuru_2 48 saat içinde kapatılıyor sanırım.
Soruda 48 saat herhangi bir aktivite olmazsa, soru otomatik olarak kapanacak. :)
öyleymiş 48 saat uyarısı vardı az önce sorular kısmında bu arada bu soru için teşekkürler :)
bunlar güzelde...
2 harflik cevaplar verebiliyomuyuz:)))
türkçeyi kabul etmemektir 2 harflik cevaplar kabul edilmiyorsa...
birde mesela iletişim amaçlı paylaşım kaldırılıyo yaklaşımı sayfanın varlık ilkesine ters:)))
20 saat önce sorduğum soru da eig seçmek istiyorum. soruda 7 görüş var ama en az 3 görüş olmalı veya 24 saat geçmeli diye uyarı veriyor. Saçma değil mi?
Soruna EİG seçmen için 24 saat beklemen gerekmekte artık. Uyarı mesajını şimdi güncelliyoruz.
görüş 3 ten fazla olsa bile mi
Evet her şekilde 24 saat beklemelisin.
mantıklı olmuş, elinize sağlık
Siteye 2 yıl önce kaydolmuştum. O zaman da cok kısa süre sonra uygulama geliyor demiştiniz.
Teşekkür ederiz
Bunlarla uğraşacağınıza yapın bir mobil uygulama herşey çözülsün.
Nasıl bir güncelleme bende anlamadım eig seçemiyorum.
İlginç olmuş alışmak gerek fakat bir sürü faydalı ve istenen özellikler gelmiş. Elinize sağlık. :)
Tek sorunum var her şeyin puntosu büyümüş ama görüşler biraz sönük kalmış. :)
Sonunda güzel bir güncelleme görebildik. Mobil uygulama 3 senedir bekleniyor onada bir el atarsanız.
Sevdim butonu varda sevmedim/beğenmedim butonu yok ve geri gelicek demiştiniz yinede yok? Neden?
bak malzeme konusun da soracağın kafana takılmış bir şey varsa sor yardımcı olurum kesinlik le.
Ben şahsen beğendim ama gizli soru olayı umarım suistimal edilmez.
Yenilikleri pek seven bir insan değilim, fakat bu güncelleme güzel olmuş. Özellikle özel görüş.
Artık yavşamlar özelden olacaktır. Soru sorma hakkım gelmiş soramıyorum orada bir zaman hatanız bulunmaktadır.
Über gereksiz özel bir güncelleme olmuş tebrikğlerr ks:d
Eksileme gelecek dediniz hala ortalarda birşey yok. güya her güncellendiğinde eksi gelir diyordum
Oldukça yenilikçi bir güncelleme olmuş.
Elinize sağlık.
24saat içinde sorunun kaplaması kötü olmuş zaten ihtiyaç duyulan sorular çok görüş almazken şimdi hiç almaz gönder Paylaş gibi butonlarda çok kaba geldi bana. Eksilemede gelicek demiştiniz gelmedi. 😕
özel görüş ok tehlikeli olmuş, cinsel içerikli mesaj yazımındaki caydırıcılık herkesin görmesiydi. Şimdi zaten soruyu soran göreceği için, herkes soran kişiye sarabilir.
Birde çok beklediğimiz uygulaması olsa daha iyi olacak
Kapalı soru arkadaşlarla bizim önerimizdi :DD Olmuş valla :D
Bence turkiyede ki kızlarsoruyor daha yavas daha arkadan geliyor bu sitenin yabancı versiyonunda da uyeliğim var bakma amaçlı kayıt olmustum nasıl diye bu ozellikler haftalar oncesinden vardı orada.. Yine de tesekkurler.
burda sevdim güzel olmuş diyenler içinden küfrü basıyor gibi geliyor bana ama hayırlısı yinede ne diyim 💁
İyi olmuş kızlara boyuna sarkıntılık ediyorlar bu sorun çözülmüş olur böylelikle şu "görüşlerime sadece soran kişi yanıt verebilsin" özelliğiyle :)
Teknik ekip keşke şu mobil uygulamayı da bir an önce yapsa da rahata ersek. 2 yıl olacak nerdeyse hala kısa bir süre sonra çıkacak diyolar...
Beceremiyor teknik ekipleri. Güncelleme adı altında sacmaliklarla yaptık ettik diye geziniyorlar
@Dingønunahirindakiat aynen öyle biz kullanıcılar da çooookk seviniyoz maşallah yorumlara baksana bir :) @KızlarSoruyor
Yalakaalr is başında. Olumsuz eleştiride bulunanlara da giydirmeden yorumunu noktalamayacak uyeciklerde vardır. Yağ akıyor pacalarindan mod falan olurum diye djsksksl
@Dingønunahirindakiat Görünen köy klavuz istemez salla gitsin bir işi beceremedikleri gayet açık...
Soru hakkım var ve soru soramıyorum soru sora giriyorum eski sorularım geliyor neden böyle oldu ne yapmak lazım.
Şu an bu sorunun çözülmüş olması lazım kontrol eder misin?
Malasef soru sor diyorum eski sorularım çıkıyor gizli sorular kaldırılmıyor da hatta.
Eski sorularıma gidiyor soru sor diyince. Böyle güncelleme mi olur.
Soru hakkım var soru sor diyorum sorularını yönet kısmı açılıyor nasıl soru sorabilirim.
Ks artık yardım etseniz.
Günlük 3 soru hakkın var ve şu an 1 i kaldırılmış, 2 si açık 3 sorun var. Yani soru soramazsın. Açık soruları kapatmak için 24 saat beklemeli, soruyu kapatmalı veya eig seçmelisin. Sonrasında yeni soru sorabileceksin.
Eig ne alaka Eig seçmezsem soru sormazmıyım ne salakça bir uygulama yapmışsınız.
Oldukça iyi değerlendirilebilecek, çok iyi düşünülmüş özellikler...
Gerçekten çok verimli harika uygulama olmuş. teşekkürler 😊
Ya been yeni katıldım aranıza soru bile soramıyorum ki buna nasıl yorum yapayım pek ısınamadım bu siteye soru sormam nasıl olcak yardım edin yoksa ben kaçar izm den erkese selâm
Üst menüde Paylaş seçeneği altında Soru Sor sekmesi yer alır. Ona tıkladığında karşına "Sorularımı Yönet" sayfası gelecek. Orada yine Soru sor veya anket oluştur seçeneğine tıkladığında soru ekranın önüne gelecek. Başlık, detay ve konu etiketini belirledikten sonra "Soruyu gör ve sor" demen yeterli.