AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Bu tür yerlerde değişiklik yapana kadar şu trollerle 3 soruya çözüm bulmanızı öneririm. Yine de elinize sağlık.
Güzel olmuş güncelleme. Hem kullanıya kolaylık sağlayacaktır. Veritabanından daha verim almanızı sağlayacaktır.
Ama işte sevmeyen kısımı tespit edemiyeceğiz.
Güzel olmuş. :)
Darısı, uygulamanın başına. :)
Uygulama da gelirse, daha güzel olacak bence. :)
Soru- bence takip özelliği de geri gelse artık çok iyi olacak :)
Geri gelecek yakında :)
Alismasi zor. Keske erkekler ve kizlarin toplam cevap sayisi olan sey kalkmasaydi
Aa. kalkmamis. guzel
Neyse sevelim bakalım ama soru içerisinde iken kız ve erkek görüşüne geçebilmek için 2 buton vardı, mavi ve pembe onlar kalkmasa güzel olurdu.
hiç beğenmedim neden boş işlerle uğraşıyorsunuz senelerdir çıkmak bilmeyen mobil uygulama bu sene çıkacak mı yoksa başka bahara mı kalacak?
Mobil uygulama da çok yakında geliyor :)
senelerdir yakında diyorsunuz görücez
Mobil uygulama gelmeyecek boşuna beklemeyin.
Güzel olmuş beğendim , eksi canavarları bundan sonra başka bir yola baş vurmalı :)
Bu güncellemeyi çok sevdim. Çabuk alışmak dileğiyle.
Sevişe sevişe bir hal olduk.
Eksiyi geri istiyoruz.
ne kadarda gereksiz :/ bunun yerine daha yararli seyler yapmak icin harcasaydiniz vaktinizi keske..
kesinlikle katılıyorum
sevdim diyenlerde yalan soyluyodur baska aciklamasi olamaz :D @aşkmevsimi
:D :D
iyide güncellemeyle beraber sorulardaki göz işareti de yok olmuş. bakılan soruya tekrar bakmamaya yardımcı oluyordu. beğenmedim bu işi.
Siz bir daha güncelleme yapmayın ya berbat oluyor en güzeli siz bence sansürü kaldırın şu siteyi eski haline getirip bir daha oynamayın :D
bildirim alma seçeneği çok iyi olmuş ama eksileme neden gitti ki :'( sevmediğimizi de belirtebilsek keşke
Siteden soğuma geldi ne bilim gözümde tek değişmeyen aynı kalan site buydu şimdi değişti ve çok saçma şeyler geldi eski haline dönsün.
Her yer kalp oldu... sanki millet yeterince abazan değilmiş gibi...
EIG kalksin diyenler begensin
Pardon sevsin
Bu ne lan
Yaşasın olur olmaz herşeyi eksileyenlerden kurtulduk 😄
Niye sevmek zorundayiz ks?
Niye bizim elimizden eksimizi aldiniz ks?
bunun bir ihtiyaç olduğunu daha önce bildirdiğim için bence iyi olmuş, teşekkürler
ama eksilemenin gitmesi iyi olmamış. en azından karşıt düşünceleri de bilebiliyorduk
İyi güzel de biri beni etiketleyince bildirim gelmiyor ama :(
Benide çok seven olur umarım. Bu iş yine espri konusu oldu yala. Hadi gençlik beni seven yok mu :)
yapma ks yapma , döndürme döndürme , halbu ki ne de güzel gidiyordu herşey , geçersiz not aldın karne gununde
Berbat olmuş. Giderek sitenin içine sıçmaya başlıyorsunuz.
Sitenin başına Tayyip mi geçti noldu eleştiri kabul etmiyonuz eksi basaydık iyiydi
güzel aslında sevmek var sevmemek yok ama kalbim çok kırılıyor 😪
Hiç sevmedim olmamış ne soru ne bence güncellemesi
Eksilemedikten sonra ne anlami var ki :(
Bide gizliden gorus yorumu yapiliyo heralde :( cik
Artı eksi kalkması güzel olmuş ama benim tişort nerde kaldı ya 😞
Genelde iyi ama kız\erkek görüş sayısını gösteren frame\tuş kalkmış kötü olmuş...
Fotoğrafta en üstte benim bencem var site güzel olmuş. KS tebrikler.
Sevdim butonuna tekrar tiklayinca sevdim gittigine göre xper de geri gidiyor mu?
Hayır, geri alınmıyor.
Yani sevdim butonuna tekrar basinca "sevdim" gitmesine ragmen xper geri gitmiyor mu?
Siz ne zaman akıllıca birşey yapacaksınız çok merak ediyorum @ksBence
@KızlarSoruyor senide etiketleyeyim eksik kalma
Sevmedim ki online çevrimiçi özelliği gelmeyecek mi?
KS bir de mobil uygulama ve bir defalığına nick değiştirebilelim yaağ :/
Sen haklisin. Nerden aklına geldi
Ya sevmediysek? Telekineziyle mi bildiricez? Ks ks ks.. yakışıyo mu hiç?
Ayrica site cok karismis, yeni gelen biri icin hic cazip durmuyo cok karisik cunku, sevmedim secenegini arayanlar yorumlari belirten renkli kisimlara bakiyolar. Takip et ozelligide gitmis konular icin. Iyice orjinallik bozuluyo ✋
Hic sevmedim ya boş seylerle ugrasacaginiza uygulama yapin.
Ne gyzel eksiyi basiyodukk bu hakkimiz niye aldiniz 😄
Bu olayi biz de sevdik :) Ama opera gibi tarayicilarda çalışabilen linkler olsa keşke :(
alismasi zor bir yenilik sanki ama siz yaparsiniz da sevmem mi 😄
umarım çabuk alışırız
fresia nın görüşünü çaldın :D
Güncellemeyi sevip semememizin bir önemi yok bir süre sonra öyle alışıyoruz ki eskisinin nasıl oldugunu unutuyoruz bile :)
Önceden - atabiliyorduk karşıt görüşlere şimdi hiç beğenmedim.
sevmedim bu uygulamayı ks
Bizde seni sevmedik hafendi dimi @KızlarSoruyor admini
@Güzelt derdin ne tanıyor musun beni?
sen sevmedin diye gözüme uyku girmeyecek :D
Şaka yaptık be :D bilmiyom ama tanısam severim iyi bir kıza benziyosun dürustsun
Bunu ben de sevdim.
hoşuma gitmedi daha iyi olabilirdi
Eskisi daha iyiydi! Beğenmeme olayı da mı kalkmış sanki... Eskiden hiç değilse beğenip ya da beğenmiyorduk...
hadi hayılısı olsun ilk başlar değişikşliklerde genelde soğursun biraz farklı geldiği için hemen alışırızzz inş
Ben hiç sevmedim yorumları eksi zanneden benmiyim tek zannetmem 😊
Hayırlısı olsun :D
Çok güzel olmuş 😊
Ellerinize sağlık
Evet bir bu eksikti bende diyodum ne zaman. KS ye sevdim gelecek die
Eski halini isteyenler"SEVSİN" beni
Niye sevmeme tuşu yok?
Hiç beğenmedim yazı tipleri çok kötü gözlerim bozulacak. Giresim bile gelmiyor.
Sevdim ne ki?
Eksileme iyiydi bence.
Güzel olmuş @hokolonko emeklerine sağlık.
sevdim :)
@hokolonko sen yaparsın sevilmez mi?
Ben de sevdim😊😂
o değilde bizim mayışlar ne zaman yatacak?
Sevdim bak bunu
beğenmediklerimize ne yapacağız?
Tek kelimeyle igrenc olmuş.