Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz

Herkese merhabalar,


Gerek sizlerle, gerek bizzat kendim tanışıklık etme adına güzel bir sohbet sayfası oluşturmak istedim. Bu sohbet sayfasında siz değerli izleyicilerimizi de bu konuya dahil etmek istedim.


@SarısınaKırmızı ' nın ekibiyle sokak röportajına çıktık. Şimdi söz üyelerimizde :)


Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz


İLK OLARAK SORDUĞUMUZ 10 SORUYU BELİRTELİM ;


1- Bir kitap yazacak olsaydınız, bu kitabın ismi ve konusu ne olurdu ?
2- Kendinizi yeteri kadar başarılı buluyor musunuz?
3- Hayatta bir idol edindiğiniz birisi var mı ? Tanınmış/ Tanınmamış
4-10 sene sonraki hayatında bugünden farklı neler olacak?
5-Ölümden korkuyormusunuz ? Size göre ölümün tanımı nedir ?
6- Sizi son zamanlarda etkileyen en duygusal film ne olmuştu ?
7- Benim hakkımda ne düşünüyorsunuz ?
8- Site üyeleri hakkında ne düşünüyorsunuz ?
9- Hayatınızda en sevmediğiniz şeyler nedir?
10- Giyimde hangi markalara önem verirsiniz?




Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz


İLK ÜYEMİZ İLE BAŞLIYORUZ ;


-CEVAPLAR :



  • ( @LittleCatty )
    Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz


1-Aslında ileri ki dönemler için bir kitap çıkarma düşüncem var bu öyle bilimsel ya da edebi bir kitap olacak diye de iddia etmiyorum sadece ben yazmayı seviyorum ve beni yansıtan duygularımı ifade edebileceğim bir kitap olacak inşallah.. adını henüz düşünmek için erken ama nasıl bir şey olabilir diye düşündüğümde sanırım'' BEKLENMEDİK'' gibi bir şey olur


2- Kendimi yeteri kadar değil hiç başarılı bulmuyorum çünkü bunun için bir çaba sarfetmediğimi biliyorum.. Aslında dalında en iyisi olmak insanların seni gıptayla göstermeleri ailenin seninle gurur duyması bunlar güzel ve tatmin edici şeyler fakat ben büyük başarıların peşinde koşup hayatın tadını kaçırmak istemiyorum... şu hayatta başarılı olmak istediğim tek konu mutlu olmak mutlu olduğum gibi yaşayabilmeyi başarabilmek.


3-Sevdiğim insanlar var tabi.. örnek aldığım insanlar,, başta annem ve babam onları zaten burada anlatmaya kalkmayacam.. Ben kendini seven ve sırf kendisine olan sevgisinden ötürü başka insanları da sevebilen şahsiyetlere hayranlık duyuyorum . Başta Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere kendisinin büyük hayranıyım.. ayrıca Beyonce çok sevdiğim bir ünlüdür bir çok bağışlarda bulunmuş hem müziği hem dansı hem de kişiliği ile beni etkilemeyi başarmış bir insandır


4- Ben hiç plan yapmam ileride ne olacağını düşünmem fütursuzca yaşarım sabaha uyanabileceğimin bile garantisi yokken yapabileceğim en iyi şey anı yaşamak


5- Ölümden hiç korkmuyorum.. Benim için ölüm kurtuluş aslında..


6-Aynı yıldızın altında filminde hüngür hüngür ağladım ya bana çok dokundu o film..


7-Daha önce nickine denk gelmiştim fakat bir muhabbetimiz olmamıştı, eski bir üyeymişsiniz emektarlara hürmet sonsuz ayrıca röpörtajda bana da yer verdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim


8-Ya ben bu site hakkında ne kadar yazsam az gerçekten o kadar çok insan tanıdım ki bazıları benim çok ayrı yerlere sahip tabi..ama çok iyi donanımlı tecrübeli büyüklerimiz var bence sitemiz amacına yönelik kullanıldığında herkesin sorularına kolayca cevap bulabilecekleri bir platform.


9-off çok fazla şey seviyorum çünkü yaşamayı seviyorum ama en sevdiklerimi şöyle sıralayayım ; müzik dinlemek , spor yapmak (imkan bulduğum her branşı), sahilde yürümek, polisiye kitaplar okumak.film seyretmek , çok parçalı puzzle, KızlarSoruyor


10- Günlük giyimde marka takıntım yok rahatlığa düşkünüm genelde koton- lcw-mango-stradivarius yeri gelir sosyete pazarına da gideriz ama spor giyim de kesinlikle kaliteli ürün olmasına özen gösteririm..spor benim için çok önemli spor yaparken de rahat olmaya özen gösteririm özellikle nike tercih ediyorum arada puma ya da lescon da tercih ettiğim oluyor..





  • ( @greeneyes )


Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz


1-Kendimi yazardim.Yarısı dolu..


2- Hayır..lise zamanında serserilik yerine okumayı tercih etmeli ve şu anda bu ülkenin en kötü ihtimalle bir hakimi,valisi olmaliydim..isteseydim olurdum..tercihlerim türkiyenin kaderini etkiledi:) halk beni affetsin..


3- İnadina müslümanım..inadina Atatürkçü..bana bir kılıç bir kuran ve bir bozkurt yeter...


4- Muhtemelen yatla türkiye sahillerini gezeceğim.. eşim ve çocuklarımla...gören el sallasın bir çay ikram ederim:))


5- Her canlı ölümü tadacak ve yine doğacak..sefa gelmis hoşgelmis aleyküm selam..
Yalnız toprağın altı ve kabir azabi bazen uykularimi kaciriyor.. Allah rahmet eylesin iyi biriydi ama günahı cok fazla.. Allah yeterli sevap icin ömür versin saglık versin iman versin


6- Ben eşkiya ile babam ve oğlumda karı gibi ağlamış adamım ..


7- Sitenin yüzde doksanbeşini tırnağına kurban ederim.. Şu renklerdeki asalete bak.. ama eskisi daha iyiydi sanki.. (Eski hesabımı diyor abimiz)


8- Burada normal bir insan evladı yok.. Normal insanın burada işi yok.. Burayı çok fazla kaale almamak gerek.. Gülün eglenin bilgilenin..hepinize söylüyorum burada yasamayın gençler vaktinize yazik gençliğinize yazık.. Şimdi ben sizin yaşınızda olacağım işim gücüm olmayacak hey yavrum heyyyyy:))


9- Din tüccarları , ukalalar, cahiller. Etme cahille muhabbet fıttırırsın alma camla taharet yırttırırsın


10- Marka takıntım yok. lcwaikiki candır. Ekonomik olması bir yana 2 ay denizde giydiğim şortu götördüm degiştirdiler ben bunlara nasıl yamuk yaparım:))




Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz





  • ( @gkhn89 )
    Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz


1- 2 ay once polisiye bir roman yazmaya başladım. Romanın adını kelebek uykusu olarak duşündüm...


2- Kendimi yeteri kadar basarılı buluyorum. Çünkü ne istediysem, ne için çabaladıysam başardım...


3- Hayatımın idolü babamdır. Aksidir ama hayat felsefesi cok degişik bir adam. Saygın ve sevilen biri hayatımın her anında onu örnek almaya çalıştım


4- Hayatın her değerli gününde sonra ki senelerimi düşünüyorum ve gerekli düzeltmeleri yapıyorum. İçinizden diyebilirsiniz beynin patlamıyor mu ? diye ama hayatımı ben kendim seçiyorum. Farklılıklar ise kesinlikle evlenecegimi düşünüyorum. Şu andan daha mutlu olacağımı düşünüyorum.


5- Ölümden hic korkmadım. Ölümün tanımı bence geri dönüştür. Yaşayan her canlı ölümü tadacaktır...


6- Film alanım cok fazla ve bu soru yaklaşık 2 hafta önce sordular yine kaldim. If I stay adlı film çok iyi yapılmış. Erkeğin ağladım demesi bazen saçma geliyor ama agladım o filmde...


7- Çok iyi, dürüst ve akıllı biri olduğunu düşünüyorum.


8- Ksyi seviyorum. Bazı şahıslar on numara insanlar onlar yeter aslında.


9- En sevmediğim şeyler bana yalan söylenmesi ve sevdiklerimden birine zarar gelmesidir.


10- Giyim konusunda pek markacı değilim. Bugün lofttan alırım yarın lcw den alırım. Malın kalitesi önemli sağlamsa beğendiysem bitmistir... Ama ayakkabı olarak converse biraz takıntılıym...





Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz





  • ( @westside_ )
    Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz




1- Uzun Burunlu Fil
Konusu da burnu çok uzun olduğu için sürekli burnuna takılan, sakarlığından dolayı herkes tarafından dışlanan bir fil' in dramı


2- Fazlasıyla başarılıyım


3- Tupac Shakur


4- Amerika'da başarılı bir CEO ya da Kadıköy'ün ara sokaklarında sokak sanatçısı olmuş olacağım.


5- Ölümden korksaydık trene bilmezdik. Zaten limitimiz dolana kadar hepimiz bir ömürlük misafiriz ️


6- Pek duygusal film izlemem, hatırlamıyorum o yüzden ama son zamanlarda en etkilendiğim film Freaks.


7- Güzel yazıyorsun, gözlemlediğim kadarıyla iyi bir insansın ama biraz gıcıksın mizahşör bir arkadaşımızsın böyle devam.


8- Genelleme yapmadan söyleyeyim; gerçekten iyi insanlar da var, uçkuruna düşkün sağa sola saldıran insanlar da var, eğlenceli insanlar da var her çeşit insan var aslında. Hepsini tanımıyorum o yüzden genelleme yapmam hoş olmaz ama gözlemlediğim kadarıyla iyiler


9- Çoraplarımın ıslanması, az uyku, ıspanak, tavuklar ve arılar (fobim var da)


10- Günlük hayatta en çok spor giyindiğim için genelde Bershka, H&M, Stradivarius, Mavi, Aeropostale ve Mango





  • ( @Paladin )
    Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz


1- Kitap yazmak zor iş ama, ismi 'Sevdanın Son Gülüşü' olurdu.konu olarakta sahte aşkların sonu olarak ele alırdım.


2- Tabikide başarılı değilim.Başarılı olmak için elinden geleni yapıyormusun dersen;yapmıyorum malesef hepimiz insanız benimde eksiklerim var.İş hayatımda da böyle


3- İdolüm tabiki Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucu Mustafa Kemal Atatürk.Tanımayan yoktur zaten


4- 10 yıl sonra heralde evlenmiş olurum kendi evim ailem olur ve tamamen Türkiye'ye dönmüş olurum.8-5 memur tipi işte bir atraksiyon yok.


5- Ölümden korkmam mı tek korkum ibadetlerimin eksik olması yoksa öleyim gitsin.


6- Film izlemeyi sevmem aslında ama sinemaya gidiyorum mecburiyetten arkadaşlar sağolsunlar.Etkilendiğim film ise belki biraz eskidi ama Fetih 1453 olmuştu.


7- @SarısınaKırmızı sende bencelerle bilgi vermek peşindesin.Bir editör olarak yanlış yoldasın kardeşim faydacı olmak iyi olmuyor pek. :D


8- Şuanki üyeler şöyle deyip rakı ile su gibi hepsi birbirine karışmak istiyor.Erkekler karı kız kızlar popülerlik peşinde tabiki genelleme yapmıyorum.Normalleride var


9- En sevmediğim şey dik başlı insanlar.Ben bilirim peşinde olanlar.


10- Giyiyimde kaliteli olması tabiki önemli,marka değilde kalite önemli dolasıyla markalı ürünlerin çoğuda kaliteli bana göre onun için Adidas-Nike-Asos-Burberry




Bu değerli yorumları için öncelikle üyelerimize teşekkür etmeyi bir borç bilirim. Zahmet edip bana katıldılar. Bu hususta tekrar teşekkürler. Umarım beğendirebilmişizdir. Umarım sizlere birşeyler aktarabilmişimdir.




Emeğe Saygı #SarısınaKırmızı

Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz
Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz

Site üyeleriyle ''yaz'' gecesi sohbetine hoşgeldiniz
Cevapla