Yaz mevsiminin göz bebeği Ağustos ayında KızlarSoruyor Instagram Hesabı , paylaşımları ile yine KScanlar tarafından ilgiyle takip edildi. Gelin şimdi birlikte göz atalım!

Elazığ'da açılan kadınlar kıraathanesi çok sevildi
Bu tatlı tweet de takipçileri ikilemde bıraktı, evliler ve bekarlar yorumlarda buluştu
Tüm takipçiler yorumlarda birleşti, "Aşk budur!" dedi
Bu haber aşiret tanıdığı olanlara umut oldu
Bazı paylaşımlar KScanlara darısı başımıza dedirtti
KScanlar'ın paylaşımlarıyla Ağustos ayı boyunca KizlarSoruyor ruhunu sosyal medyada da yaşadık! Instagram hesabımızı takip etmiyorsan buraya tıklayarak bizi takibe alabilir, hem bizi hem de içeriklerinin sosyal medyada olup olmadığını görebilirsin!
Geçtiğimiz ay beğeni ve yorumları toplayan bütün KScanları tebrik ederiz! Eylül ayında Instagram'da öne çıkaracağımız sorular için sosyal medya radarımızı açtık! Eylül ayında Instagram seni konuşsun istersen paylaşımlarını çoğalt, parlat!
Senin favori içeriğin hangisi, görüşlerde buluşalım!🤩💫
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Teşekkürler güzel bir paylaşım
Yani iyi olmuş. Kuşun bile Instagram hdsabı var.
Elazığ benim için küçük İran dır. Nasıl kadınlar kıratahanesi açıkmış şok oldum
Aşiretten biriyle evlenmek için onunla aynı seviyede olman gerek davul bile dengi dengine diye boşa dememişler
kadınlar kıraathanesini duymuştum ve bir gün gitmek de isterim.
Bişey anlamasam da herkes çok güzel demiş bende diyim bari djsjkdddkk
Instagram kullanmayı bırakmıştım iyi mi ettim kotu mu ettim bilmiyorum
Kadınlar zaten hep daha iyiler her yerde
Evlenen evde kalır çok doğru :)
Güzel bence olmuş emeğine sağlık
Emeğine sağlık, Teşekkürler
Güzel paylaşım için teşekkürler
Çok çabuk geçti ya Ağustos ayı bişey anlamadım
Güzel içerik teşekkür ederim
Sabahları öperek uyandıran kim
İnstagram kullanmıyorum çok hesap çok vakit demek
İyi güzel paylaşım Bence çok için teşekkür ederim.
Güzel paylaşımlar
En güzeli kadınlar kıraathanesi🙃😂
Çok güzel olmuş
Güzel paylaşımlar, emeğinize sağlık. :)
Tebrikler hepsine
Tebrik ederim hepsini
Yoh yoh baba Instagram hesabim yoh :D
Bence çok için teşekkür ederim.
Güzel olmuş teşekkürler
Ellerinize sağlık
Güzel paylaşım teşekkürler
Elazığ’da gerçekten kadınlar kıraathanesi mi var
Güzel olmuş. Eline sağlık
Kadınlar kıraathanesine baya güldüm :D
Sanki olmamış dimi
İs ta kullanmıyorum ama iyi olmuş
Canım kendim😂
Eline sağlık güzel olmuş
Güzel olmuş emeğine sağlık
çok güzel
güzel bir makale olmuş tbrkler
Keşke gerçeten bi sevenim olsa
Güzel olmuş güzel
Güzelmiş
İşte
Teşekkürler
Emeğinize sağlık
Güzel olmuş
Çok hoş 👍
Güzel olmuş
Elinize sağlık
Çok eğlenceli ya 😅
Paylaşırız
Güzel bir paylaşım
Cok iyi
teşekkürler
Kıraathane harika