Deniyor

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?

Tekrar selam KS'nin tek taş pırlantaları 💎

Bir önceki yazımda @KızlarSoruyor 'dan gelen harika hediyelerden bahsetmiştim. Şimdi bu bencede de o güzel hediyelerin deneyimlerini paylaşıyor olucam 🤗

Tamamen şeffaf ve objektif olacağıma kruvasan aşkına yemin ederim 🥐

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?

Mis kokular eşliğinde...

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?

@Elidor 'un Elvin Levinler serisini bir süredir merak ediyordum ama kendi şampuanımdan da memnundum, tereddütlüydüm. İlk kullanımda çok bir şey anlamasam da ikinci denemem de 'ciddi olamazsınnnn' dedim kendi kendime. Çoook ciddiyim saçlarım uzun zamandır bu kadar dolgun görünmemişti ve etkisi ertesi gün bile devam etti. Teşekkürler @Elidor , artık vazgeçilmezim sensin 🤗

@Pure Line için çok ciddi önyargılıydım vardı fakat, ciltte bıraktığı koku ve kalıcılığa hayran kaldım. Favorilerim arasına çok çabuk girdi 😍

@Clear ise yıllardır erkek markası olarak gördüğüm bir üründü. Annem üzerinde deneyince yumuşak ve parlak saçlara ulaştık. Kiraz çiçeği aromalı kokusu da bonus oldu, gayet başarılı bir ürün.

Yıllardır tek güvendiğim marka...

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?

@Orkid hayatımda değiştirmeyeceğim sanırım tek markadır. Yıllardır güvendiğim ve kendimi en yoğun günlerde bile konforlu hissettiğim yegane şey! Günlük pedlerin toparlanmaması ve kutusunun dizaynına kesinlikle aşık oldum ❤

Hijyen her yerde...

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?

Bu 3'lüye kesinlikle BA-YIL-DIM! @Domestos çanta, anahtar, kapı kolu, gibi her tür yüzeyi dezenfekte etmeye yarayan süper bir ürün.

@Activex ise gönül rahatlığıyla sıvı sabununu kullandığım bir markaydı. Cep boy dezenfektanıyla hemen çantamda yerini aldı.

@Duru sabun ise her ne kadar banyo ve duş sabunu olsa da ellerimi yumuşacık yaptığı ve çok güzel koktuğu için lavabonun yanına konuşlandı.

Her yer çiçek koktu...

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?

Üniversitedeyken kullandığım parfümüm @PRIVACY idi 🙈 Addiction serisine yabancı olsam da hemen kaynaştık. Mis gibi çiçek kokusuyla beni ilk bahar aylarına götürüp bıraktı. Şu an bağımlı gibi sıkmadan duramıyorum 😍

@Emotion halihazırda kutularca birdiğim bir deodorant olduğu için ekstra mutlu oldum. İçeriği en temiz deodorant olduğu için sevdiğim bir marka.

Huzur, sakinlik, uyku...

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?

Ne dedik? Dürüst ve objektif olucaz 😊 Ben zaten ıhlamurdan başka bitki çayı içemem, sevmem. O yüzden de her iki çayıda ikinci yudumdan sonra devam ettiremedim. Özür dilerim @Herby 😔 Fakar masum kobayım annem, gayet hoşlandı ve kutunun yarısını bitirdi. Sonuçlardan gayet memnun 🤗

Bakım zamanı...

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?

@Simple günlük krem ve nemlendiricilerini kullandığım bir marka. Gelen yüz temizleyicimiz ise yağlı ciltlere uygun olsa da ben karma cildimde kullandım, nötr bir sonuç aldım. Sonrasında bol nemlendirdiğim için sorun yaşamadım 😊

Arko yılların güvendiğimiz markası ama beni bu ürünüyle baya şaşırttı. Sadece yeni yıkadığım elimde azıcık kullandığım bir miktarla pamuk gibi bir sonuç aldım. Bu kadarını açıkçası beklemiyordum.

@Schwarzkopf Beyaz kapatıcı spreyi kendimde hem beyazım olmadığı, hem de bal kumral bir saça sahip olduğum için kullanamadım. Yine devreye masum kobay annem girdi 🤭 Fakat kumral olduğu için koyu kahverengi gelen ürün saçında sırıttı, kapatıcılık yönünden ise tam puan aldı.

Eskiler ve yeniler...

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?

@elvan gazoz, annemin görünce 'aaa elvan' demesine sebep oldu. Ben küçükken içtiysem de hatırlamıyorum. Meyve aromalı gazoz sevmediğim için beni çekmedi ama kızım ikinci kutuyu aramaya başladı 🤭

Sketch defterimi ise o kadar sevdim ki üzerine tek bir çizik atmaya dahi kıyamıyorum ❤

@KızlarSoruyor 'a bir çok ürünle tanışma fırsatı verdiği için, sizlere de okuma zahmetinde bulunduğunuz için çok teşekkür ediyorum 🙏

Bu bencenin evveliyatındaki diğer bence için 👇

Alkışlarla Yaşıyorum: KS'nin Cici Hediyeleri ve Bir Garip Doğum Günü Hikayesi!

Alkışlarla Yaşıyorum 2: Hediyeler ve Deneyimler! Neler İn, Neler Out?
Cevapla