Tekrar selam KS'nin tek taş pırlantaları 💎
Bir önceki yazımda @KızlarSoruyor 'dan gelen harika hediyelerden bahsetmiştim. Şimdi bu bencede de o güzel hediyelerin deneyimlerini paylaşıyor olucam 🤗
Tamamen şeffaf ve objektif olacağıma kruvasan aşkına yemin ederim 🥐

Mis kokular eşliğinde...

@Elidor 'un Elvin Levinler serisini bir süredir merak ediyordum ama kendi şampuanımdan da memnundum, tereddütlüydüm. İlk kullanımda çok bir şey anlamasam da ikinci denemem de 'ciddi olamazsınnnn' dedim kendi kendime. Çoook ciddiyim saçlarım uzun zamandır bu kadar dolgun görünmemişti ve etkisi ertesi gün bile devam etti. Teşekkürler @Elidor , artık vazgeçilmezim sensin 🤗
@Pure Line için çok ciddi önyargılıydım vardı fakat, ciltte bıraktığı koku ve kalıcılığa hayran kaldım. Favorilerim arasına çok çabuk girdi 😍
@Clear ise yıllardır erkek markası olarak gördüğüm bir üründü. Annem üzerinde deneyince yumuşak ve parlak saçlara ulaştık. Kiraz çiçeği aromalı kokusu da bonus oldu, gayet başarılı bir ürün.
Yıllardır tek güvendiğim marka...

@Orkid hayatımda değiştirmeyeceğim sanırım tek markadır. Yıllardır güvendiğim ve kendimi en yoğun günlerde bile konforlu hissettiğim yegane şey! Günlük pedlerin toparlanmaması ve kutusunun dizaynına kesinlikle aşık oldum ❤
Hijyen her yerde...

Bu 3'lüye kesinlikle BA-YIL-DIM! @Domestos çanta, anahtar, kapı kolu, gibi her tür yüzeyi dezenfekte etmeye yarayan süper bir ürün.
@Activex ise gönül rahatlığıyla sıvı sabununu kullandığım bir markaydı. Cep boy dezenfektanıyla hemen çantamda yerini aldı.
@Duru sabun ise her ne kadar banyo ve duş sabunu olsa da ellerimi yumuşacık yaptığı ve çok güzel koktuğu için lavabonun yanına konuşlandı.
Her yer çiçek koktu...

Üniversitedeyken kullandığım parfümüm @PRIVACY idi 🙈 Addiction serisine yabancı olsam da hemen kaynaştık. Mis gibi çiçek kokusuyla beni ilk bahar aylarına götürüp bıraktı. Şu an bağımlı gibi sıkmadan duramıyorum 😍
@Emotion halihazırda kutularca birdiğim bir deodorant olduğu için ekstra mutlu oldum. İçeriği en temiz deodorant olduğu için sevdiğim bir marka.
Huzur, sakinlik, uyku...

Ne dedik? Dürüst ve objektif olucaz 😊 Ben zaten ıhlamurdan başka bitki çayı içemem, sevmem. O yüzden de her iki çayıda ikinci yudumdan sonra devam ettiremedim. Özür dilerim @Herby 😔 Fakar masum kobayım annem, gayet hoşlandı ve kutunun yarısını bitirdi. Sonuçlardan gayet memnun 🤗
Bakım zamanı...

@Simple günlük krem ve nemlendiricilerini kullandığım bir marka. Gelen yüz temizleyicimiz ise yağlı ciltlere uygun olsa da ben karma cildimde kullandım, nötr bir sonuç aldım. Sonrasında bol nemlendirdiğim için sorun yaşamadım 😊
Arko yılların güvendiğimiz markası ama beni bu ürünüyle baya şaşırttı. Sadece yeni yıkadığım elimde azıcık kullandığım bir miktarla pamuk gibi bir sonuç aldım. Bu kadarını açıkçası beklemiyordum.
@Schwarzkopf Beyaz kapatıcı spreyi kendimde hem beyazım olmadığı, hem de bal kumral bir saça sahip olduğum için kullanamadım. Yine devreye masum kobay annem girdi 🤭 Fakat kumral olduğu için koyu kahverengi gelen ürün saçında sırıttı, kapatıcılık yönünden ise tam puan aldı.
Eskiler ve yeniler...

@elvan gazoz, annemin görünce 'aaa elvan' demesine sebep oldu. Ben küçükken içtiysem de hatırlamıyorum. Meyve aromalı gazoz sevmediğim için beni çekmedi ama kızım ikinci kutuyu aramaya başladı 🤭
Sketch defterimi ise o kadar sevdim ki üzerine tek bir çizik atmaya dahi kıyamıyorum ❤
@KızlarSoruyor 'a bir çok ürünle tanışma fırsatı verdiği için, sizlere de okuma zahmetinde bulunduğunuz için çok teşekkür ediyorum 🙏
Bu bencenin evveliyatındaki diğer bence için 👇
Alkışlarla Yaşıyorum: KS'nin Cici Hediyeleri ve Bir Garip Doğum Günü Hikayesi!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Güzel bir bence yazısı ve paylaşımı olmuş elinize sağlık teşekkür ederim..
Cidden çok güzel ürünler:) Keşke benim de bunlardanım olsa@KizlarSoruyor 🥰
Güle güle kullan bebekim 😘😘
Canımsın kuzumm 😍❤😘
Güle güle kullan 🙂🙂 sadece Pure Line için kısa bir yorum yapıcam. Etkisi çok sınırlı, duştan çıktıktan sonra 1 saat içinde kokusu geçiyor. Ben en azından bi 6-7 saat kalmasını beklerdim..
Yani ben 1 saat filan diye düşündüm ama bende 6. saatte hala vardı... :)
Sana iyisi denk gelmiş o zaman 🤭🤭
Yüksek ihtimalle :)
Benimkinde malzemeden mi çaldılar nedir anlamadım zaten 🙂🙂
Hic yiyecek yokki ama
Gözüme hitap etmiyo
Ben fenomen olursam bana yiyecek yollasınlar 😂😂
Erkeklere waffle yollamışlar efsane kınadım :))))
Okey hakkında yorum yapılmamış bu bence sayılmaz sjsj
Erkek kuzenime hediye ettim :)
🥀🥀
doğal ürünler herzaman in doğal ürün doğrü zmanda doğru kullanılırsa sonuçları başarılı
Diğerlerini kullanmıyorum lakin elvan çocuklığumun gazozuydu
Ben uyku çayını sevemedim ıslak mendil kokuyor abi sodldödös ama stres çayı mükemmel 🌸
Niye "tek taş pırlantalar" biz yokmuyuz burda okumadım metni tepki mi ortaya koydum.
🤣🤣
Diğerlerini bilmem ama dışarı çıkarken maske içeri girerken de ok zero kullanılmalıdır:)
Ama Orkid platik oldugu için kızarıklık ve pişik ve kaşıntı yapıyor kotex denemelisiniz eğer benim gibi şikayetleriniz varsa hem tüm yapı pamuktan hemde aşırı emici
Güzel günlerde kullan kuzuş❤
😘😘
Sevgiliye neden orkid veya okey alınsın ki. Bilmediğimden soruyorum
İyi günlerde kullanın
Guzel olmuş guzel bilgi
iyi günlerde kullanın
Güzel günlerde kullan
Teşekkürler @KızlarSoruyor saolasin
Bize ne zaman gelir bundan fkfjfkffk
Güzel günlerinde kullanman dileğiyle 😊
Güzelmiş güle güle kullanın
hayırlı olsun güle güle kullan <3
Güle güle kullan luluşş 👼
Güle güle kullanın
Biz nasıl kazanıcaz hediye
Güzel ve kullanışlı hediyeler. Güle güle kullan
Çok güzel anlatmışsın Güle güle kullan
Güle güle kullanın 😃
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan
Iyi günlerde kullan darısı başıma
Güzel günlerde kullan
bedava ya güzeldir tabii
Güzel paylaşım teşekkürler :))
İyi günlerde kullanın
Çok güzel şeyler gelmiş gerçekten kullanışlı
Güle güle kullan
Güzsl günlerde kullanın keşke bana da gelse
Kaliteli ve güzel marka
güzel ürünler
Iyi günlerden kulanın inşallah
güle güle kullan
İyimis darisi bana
güzel çalışma eline sağlık
Hayırlı olsun 🌸
güle güle kullan
Güle güle kullanın
Güle güle kullan ❤
Güle güle kullanın.
Gülerek kullan🌺
Güle güle kullanın
Güle güle kullan
Tebrikler
Bi bana çıkmadı...
Güle güle kullanın
güle güle kullan
iyi günlerde kullan
Eksikler var orda
güzel bir reklam
Güle güle kullanin
Güle güle kullan