Sohbet

Tek Soru, Bir Ted ve Dört Trolcan! Sitede Neden Trol Takılıyorsunuz?

Herkeslere merhabalar 🎈

Tek Soru, Bir Ted ve Dört Trolcan! Sitede Neden Trol Takılıyorsunuz?

Bugün beş ayrı güzel konuğum var ve sitede kiminin dert yandığı ama kiminin de çok sevdiği bir konu hakkında konuşacağız ve ben sorumu soruyorum; Sitede Neden Trol Takılıyorsunuz?

Kankam; @sadecekimmm

Tek Soru, Bir Ted ve Dört Trolcan! Sitede Neden Trol Takılıyorsunuz?

"Trol, ya da bilinen adıyla Troll, İnternet'te insanların keyfini kaçırmak ya da münakaşa başlatmak için tohum ekmeye çalışan, çeşitli şekilde ironik (alaycı) söylemlerle hakaret eden veya ironik (alaycı) söylemlerle kişilere dolaylı olarak rahatsızlık veren kişi. Eee şaka şaka bu kadar berbat bir giriş tabi ki yapacağım çünkü seviye çoğu zaman lağım çukuruna düşmüş kadar kötü hissettiriyor ama şimdi konumuz da bu değil benim hayatımdaki yerine gelecek olursak ki okuyanlar evet evet siz bir gram umurunuz da değil bu yazıyı da sonuna kadar okuyorsan sende bir takım ruhsal bozuklar var bana ulaşsana bir! Mizahı her daim sevmişimdir ama işinin ehli insanlarla bütünleşince tabii ki kendimi çok zor tutuyorum imla hataları yapmamak için aa sonuç olarak bu bir bence az usturuplu olayım dedim kekin konuşması burada hala sonlanmıyor farkındayım. Evet evet sevili ted seni seviyorum bunu da burada belirteyim yağ asla yapmıyorum vip üye olarak ki fark etmişsinizdir en üstteyim öhöm..."

Kayıp Troliçe; @Cahilistanbiletçisi

Tek Soru, Bir Ted ve Dört Trolcan! Sitede Neden Trol Takılıyorsunuz?

"Şöyle anlatayım bir kitap vardır hani insan ne ile yaşar diye ama ve lakin bunun konumuzla alakası yok. Ben neden yaşıyorum niye nefes alıyorum dersem bu öncelikle trol kişiliğimin bir getirisidir. İnsanlar hep sorar şu yolun ortasında duran, diğerlerinin geçmesine engel olan bir taş parçasından ne farkınız var tabii ki cevabım yok taş gibi karıyım. Trolistan Cumhurbaşkanı olunca hepinize bir adet hunililer apartmanı vaadi ile geliyorum. Yarının garantisi yok dostlarım aklı olan delirsin.
Soru neydi, kim mi verdi beş milyonu, ayakta mı duramıyorum yahu kendinize gelin öteki insanlar kendi olan ve benzersiz karakteri dikkat çeken ufak kitleyi dışlar yargılar ve kötü etiketler sebebi özlerinde kendilerine has düşünceden fikirden yoksun olmalarıdır ki böyle olunca bu kitle trol olarak nitelendirilir ancak bizim normal sizin normal çok apayrı şeyler olduğundan mütevellit ip atlarken geri geri saymak baştan başlamak aynı sayılmazsa bu nasıl kanıksanamaz bir gerçek olabilir sonuçta hepimiz gökkuşağında bir rengiz. Saygılar ve hörmetler ben biletçi sizler yolcu keyifli seyahatlar dilerim."

Başka bir trol; @delisüveydageldi

Tek Soru, Bir Ted ve Dört Trolcan! Sitede Neden Trol Takılıyorsunuz?

"Sitede neden trol takılıyorum? Bu sorunun cevabını sadece site için değil genel olarak cevaplayayım. Gerçekçi sebeplerim arasında bir kere içimden gelmesi ve rahat olmam var. Genelde kendi fikirlerimi ya da eleştirilerimi, aykırı şeyleri trolün arka planında rahat rahat kaygısız ve umursuzca dökebiliyorum ee insanların bir beklentisi de olmuyor bilir kişiymişim gibi ciddiye de alınmıyorum. Zaten yaşamadığım bir şey hakkında iyi empati kurup tavsiye veremem. Bu da beni tamamen sanalda veya reelde eğlenceli hale getiriyor. Zaten bencil bir kişilik olduğumdan eğlenmeme bakıyorum ıhı.
Öhöm ve ve sitenin bana kattığı çok değerli nişanlımla trol şekilde tanıştık! Öhöm 🤤✍"

Sihirli Annem dizisinden çağırdığım: @Taciiiii

Tek Soru, Bir Ted ve Dört Trolcan! Sitede Neden Trol Takılıyorsunuz?

"6 yıldan fazladır sitedeyim ve sitede neden troll takılıyorum..?
Sorunun cevabı belli bir amacımın olmaması kafa dağıtmak için böyle olmam.
Deli ve hala çocuk ruhlu olduğum için böyle takılıyorum modum neyse o oluyorum genelde kendim gibiyim.
Burada hayatımda çok büyük rol alan birisiyle tanıştım o da benim gibi troll takılan birisi zaten tanışma hikayemiz de trol ama konu bu değil, sonuç olarak iki deli arkadaşlar arasında nişanımızı yaptık🤤✍"

Son olarak bir not düşmek isterim ama çok kısa;

"Bu konuda bence yazarken böyle bir duyacağımı bilemezdim. 😀 Bahsedilen nişan konusu açıkçası çok pozitif ve güzel umarım doğrudur. Bir trolden ibaretse gülerim ama bir gerçekten ibaretse bir ömür boyu mutluluklar dilerim."

Evet evet evet bir bence daha bitiyor ve bu bitmek üzere olan bence de dört tane KScan ağırladım hepsine bana vakit ayırdıkları için ayrı ayrı teşekkürler ediyorum.

Hoşça kalın...Mutlu kalın...🎈🎈✨

Tek Soru, Bir Ted ve Dört Trolcan! Sitede Neden Trol Takılıyorsunuz?
Cevapla