Evet, karşınızda serimizin 8. Bence'si! Yine birbirinden değerli Fenomenlerimizin, kıymetleri yorumlarını sizlerle paylaşmaktan bahtiyarım.
Her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Yepyeni bir konsept için kolları sıvadık :) Bekleyin :)
Bireylerin zamanla değişkenlik gösteren kişilik bozukluklarının altında yatan sebepler nelerdir?

Kişilik & Karakter - @_ViViR- : Öncelikle hepimizin duygu ve davranış alanında belli birikimi var.
Kişilik bunların kalıcılık gösteren yani duygu ve düşünce alanında kalıcılık gösteren özelliklerimizin toplamına verilen ad.
Kişiliğimizin bir boyutu yapısal,bir boyutu ise yaşayarak,öğrenerek,tecrübelerle üzerine eklediklerimize de karakter diyebiliriz.
Kişilik bozuklukları genelde genetik olmakla beraber çocukluk döneminde yaşanan travmalar sonucu ortaya çıkan rahatsızlıktır .
Hepimiz muhakkak çevremizde ya da yakın ilişki kurduğumuz insanlarda gözlemlediğimiz davranış bozukluklarına rastlamışızdır.
Tabi bunu net bir dille kişilik bozukluğunun var olduğunu diyebilmek için bu hastalığın uzmanı olmak şart.
Kişilik bozuklukları genel olarak insanın merkezi sisteminde oluşan aksaklıklardır. Özellikle merkezi sinir sistemi rahatsızlıkları bireyi daha çok etki altına alır. Üzerine biyolojik faktörler olarak beyin fonksiyonundaki rahatsızlıklar bu durumu her zaman tetikler. Alacağı aile eğitim durumu bu faktörlerin içinde yer alır. Yani bu bireyin tutum ve davranışlarını etkiler. Çocuklukta bu bireyin üzerine yerleşen bir mizaç unsuru olabilir. Tabi burada dışarıdan gelecek faktörleri yadsınamaz. O durumlar ise çevrenin oluşturduğu kültürel yapıdır. Birey bu yapıdan aile eğitimi ile birlikte etki alanına girer. Burada olumsuz etkilenen birey iki tarafın etkisi kararsızlığı içinde kopukluklar yaşar. Tutum ve davranışları kararsızlık içinde oluşur. Tabi en önemli etken darbe gibidir. Bunu sona sakladım. Bu etken bilinçaltıdır. Önceki yazdıklarımdan yola çıkarak oluşan problemleri bilinçaltına muhafaza eden birey ilerleyen yaşlarda aynı problemlerle karşılaşınca aynı tepkiyi vermesi muhtemel
durumlardır. Bireyi bu durumlarda eğitici role sokmak gerekir. Kesinlikle dışlamamak lazım. Hepimizin çocukken olumsuz durumları olmuştur. Fakat bazı bireyler bunu daha baskıcı olarak görmüşlerdir. Bilinçaltına hapsettikleri şeyler, sinir sistemlerini çökertmeye başlamıştır.
(Edindiğim,okuduğum bilgiler üzerine diyebileceğim bu kadar)
Karantina süreci sonrasında bol bol stres atmak adına gidilesi yerler sizce nerelerdir?

Tatil & Seyahat - @Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ : Bence şu süreçte en gidilesi yer orman kampları. Haberlerde görüyorsunuzdur, bir çok ünlü de öyle yapıyor. Hem temiz hava hem de stres atmak için tatil kampı uygun olur. Mutlaka tatilde denize veya havuza girilecek diye bir şey yok kanaatimce bu sene kamp tatili seçeneği çok popüler olacak. Kamp tatili yapanlar için ülkemizde birçok kamp alanı seçeneği bulunuyor. Burada sitemizde de kamp tatili sorularımda üyelerimizin kampa çok ilgili olduğunu hatta kamp tatili sevenlerin birbirini bulması gerektiğini gördüm.
Son olarak belki bu vesileyle hep birlikte kamp tatili yapmak isteyenler bencenize yorum bırakabilirler ve karantina sonrası belki hep birlikte bir kamp tatili yaparız :) Teşekkür ederim.
2020 Yaz sezonuna bomba gibi girip, sancılı süreci unutturup kendimizi iyi hissettirecek kombin çeşitleri ve renkleri neler olabilir?

Moda & Stil - @MurataSor : Bu sene, hem rahat ve tarz gösteren, bayanlarda ve erkeklerde çok sevdiğim, oversize spor kombinler ve old school tarzı rahat ve farklı görünmek isteyenler için iyi seçim olur, renk olarak da açık renk seçimleri beyaz lila toz pembe gibi renkler insanı daha enerjik bir havaya sokar boğucu renklerden uzak durmalarını tavsiye ederim.
İnsanların değişken ruh hallerinin temelinde yatan sorunlar nelerdir?

Kişilik & Karakter - @rrevolutionn : Zor bir ülkede yaşıyor ve sıkıntılı dönemden geçiyoruz. Her birey bir şekilde ayakta kalma mücadelesi veriyor. Bu mücadelenin de kişilerin ruh haline etkisi olduğunu ve git gelmeler yaşadığını düşünüyorum.
İnsan evladı duyguları ile var olur, iyi anları olduğu gibi ters anları olması da olağan. Hele ki bu şartlarda:)
Temel bu bana göre, eğer ciddi bir rahatsızlığı yok ise tabi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederiz
Yine bomba gibi sorular ve cevaplar klavyenize sağlık...
Efendim teşekkür ederim, beni de bencenize ekleyip davet ettiğiniz için.
Harika bir paylaşım olmuş. Sanırım bana bildirim gelmedi. Yeni fark ettim becelere bakarken 😊
Harika bir serinin yine harika bir bencesi🥳 emeğine sağlık.😊
Emeğine sağlık bu bence serisi güzel bir çalışma oldu.
Biraz uzun olmus görüşler. Yine de içten bir paylaşım olmus
Ne guzel bir yazı olmus tesekkurler
Elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş
Çok güzel olmuşsun elinize sağlık 😇
fenomenlerden pek haz etmiyorum çünkü ben fenomen değilim 😂
Emeğine sağlık, çok güzel bir seri oldu 👏🏻
güzel sevimli ve keyifli olmuş
Fenomenlere değil fenogirllere soruluyor genelde
Afiyet olsun.
bu seriyi sevdim ben