Evde Kuruyan Cildini Anında Nemlendirmenin Sırrını Keşfet!
Kapat

KS'de Soru Şikayet Ederken Yapılan En Basit 3 Hata

Graphie2

Selam! 🌺

KizlarSoruyor kurallarına uyulduğu takdirde oldukça güzel bir ortam. E ama bolluğun oldu yerde başka şeyler de oluyor, şikayet hakkımızı kullanıyoruz. Ama yapılan çok basit hatalar var. Özellikle şu üçü çok basit hatalar. Hadi başlayalım! :)

Öncelikle "Şikayetler bana ne katıyor?" diye sorabilirsin.

KS'de Soru Şikayet Ederken Yapılan En Basit 3 Hata

Aslında sadece sana değil, hepimize bir şeyler katıyor. Senin kazancın, eğer moderatör olmak gibi bir amacın varsa öncelikle şikayet başarı oranlarına bakıldığı için buna doğrudan katkı sağlıyor. Diğer faydası da siteyi güzel bir çizgide tutabilmemize katkı sunuyor. Gelelim o çok basit hatalara!

1- 18 yaş altı şikayetleri

KS'de Soru Şikayet Ederken Yapılan En Basit 3 Hata

Site, cinsel içerik barındırdığı için 18 yaş altındaki üyelerin kullanımına yasak. 18 yaş altı soruları şikayet ederken üyenin soru içerisinde 18 yaş altı olduğunu belirten ifadeler kullanmış olmasına bakmalıyız. Örneğin:

BAŞLIK: 375 puanla hangi lise tercih edilir?

Detay: Kardeşim liseye geçecek 375 puanla hangi liseye gidebilir? (ŞİKAYET EDİLMEZ) 👎 : Başkası için soruyor, kendi yaşı değil.

BAŞLIK: LGS berbat geçti sizin nasıl?

Detay: LGS de bitti ama berbat geçti benim. Sizin nasıl? (ŞİKAYET EDİLİR) 👍 : Bariz şekilde 18 yaş altı.

Soru size çocukça geldiği için de 18 yaş altı diye şikayet ettiğiniz oluyor, o olmaz öyle. :D

2- Soru biçiminde olmayan paylaşım şikayetleri

KS'de Soru Şikayet Ederken Yapılan En Basit 3 Hata

Soru olmayan paylaşımlara sitede yer yok. En kolay şikayet kategorisinden birinde yapılan hata ise başlığın soru olmadığını görüp bu tuşa abanmaktan geçiyor. Örneğin:

BAŞLIK: Kız arkadaşımın beni aldattığını öğrendim?

Detay: Kız arkadaşım beni aldatıyormuş. Ne yapsam, ayrılmak istemiyorum. (ŞİKAYET EDİLMEZ) 👎 : "Ne yapsam" ibaresi soru içeriği.

BAŞLIK: Kız arkadaşım beni aldatıyormuş?

Detay: Kafayı yemek üzereyim. (ŞİKAYET EDİLİR) 👍 : Soru olan hiçbir ibare yok.

3- İmla hatası / büyük harf kullanımı şikayetleri

KS'de Soru Şikayet Ederken Yapılan En Basit 3 Hata

Kolay bir şikayet kategorisi daha. Caps Lock tuşunu açıp hunharca siteye dalanlara "Hop!" diyebiliyoruz. Ama bunda da yapılan hatalar mevcut. Örneğin:

BAŞLIK: BU SEZON HANGİ TAKIM ŞAMPİYON OLUR?

İçerik: Geçen sezon kıyasıya bir mücadele söz konusu olmuştu. Beşiktaşlı olarak basit şekilde önümüze gelen şansları hep teptik. Seneye bizim için daha iyi olsun istiyorum. Sizce kim şampiyonluğu sırtlar bu defa? (ŞİKAYET EDİLMEZ) 👎 : Büyük kısım kurala uygun.

BAŞLIK: BU SEZON HANGİ TAKIM ŞAMPİYON OLUR?

İçerik: BİZİM TAKIM BU SEZON DA ŞAMPİYON OLMAZSA CAMA TERLİKLERİMİ BANTLICAM ARTIK YETER. (ŞİKAYET EDİLİR) 👍 : Tamamen kural ihlali.

KS'de Soru Şikayet Ederken Yapılan En Basit 3 Hata

Şimdi duruma daha hakimiz! Hazır olanlar kırmızı butona basıp hatalı sorulara roketleri ateşleyebilir! 🚀 Esen kalın. :)

#Graphie2

KS'de Soru Şikayet Ederken Yapılan En Basit 3 Hata
26
32
Görüşünü yaz

En İyi Kız Görüşleri

  • Gizli Üye
    Asiri guzel ve okunasi olmus ya. Bayildim anlatimina. Emegine saglik ve tesekkurler yardimin icin. 😊❤
    Görüş hala geçerli mi?
    • Graphie2

      Rica ederim, güzel görüşünüz için teşekkürler. :)

  • _Judge_
    Şimdi daha iyi sonuçlar elde edilecek umarım. Güzel bilgilendirme👏🎉
    Görüş hala geçerli mi?

En İyi Erkek Görüşleri

  • HandsomeJack
    teşekkür ederim
    tüm kuralları bilsek bile muğlak kalan şeyler oluyor yine de
    Görüş hala geçerli mi?
    • Graphie2

      Rica ederim, insanlık halidir hata yapabiliriz illa. :)

    • HandsomeJack

      teşekkür ederim 🌹🤗

    • Graphie2

      Ricalar efenimm. 😊

  • AlexxMurphy
    İçerik çok yaratıcı "Cama Terliklerimi bantlicam" Eline sağlık.
    Görüş hala geçerli mi?

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

3024
  • MarsTanrısı
    Böyle abuk subuk şeylere takılcağınızı küfüre hakarete takılın. Adam ana avrat sövüyor şikayet ediyoruz adamın sadece görüşü siliniyor. Onu ben de yaparım zaten. sorumsuzsunuz ve berbat bir sitesiniz. Teşekkürler
    • Graphie2

      "Hesapların cezalandırılması" konusunda yetkili olan kısımda değilim ben, bu konuda bir şey yapamam. :D Yine de sağ ol. :)

    • MarsTanrısı

      Sitemim tüm siteyeydi size özel değil. Siz de sağolun.

  • Pislik_adam
    Yani sayın moderatör diyorki her önünüze geleni şikayet etmeyin bizde canız bizde insanız onları tek tek inceleyen biziz diyor başımıza iş çıkarmayın diyor.
    • Graphie2

      Haha :D Canınız sağolsun be. :D

    • Pislik_adam

      Emekleriniz için başta sen tüm moderatörlerimize teşekkür ederiz.😂

    • Graphie2

      🙏 Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim. ^^

  • MadaMüptezel
    Bugüne kadar kimseyi şikayet etmedim ama aklımda bulunsun bari bunlar, teşekkür ederim öğretici olmuş🙏
  • Doktorkedii
    Hepsi gayet doğru, çok saha ayrıntılısı içşn eski benceme bakabilirsin. S mod olma konusunda çok yardımcı olur :)

    Sitede Kurallara Uygun Soru Sormanın Temel Kuralları Nelerdir ve Hangi Soru Hangi Seçenekten Şikayet Edilir? ↗
  • greenprofessor
    Böyle muğlak kurallar olmaz, bâşlık büyük harf içerik küçük, başlıkta soru sorulmuyor içerikte soru var vs. vs.
  • XgreyX
    Gerçekten gerekli bir yazı olmuş. Şikâyet etmek kadar şikayet sayılacak nedenleri bilmek de önemli
  • zupperzonick
    Hiç oralı olunmuyor bir kaç kez şikayet ettim geri dönüş bile yapılmadı
    • Graphie2

      Geri dönüş yapılmıyor zaten de, şikayetlerle ilgileniliyor. :)

    • zupperzonick

      Ben zannetmiyorum işte ilgilenildigini

    • MarsTanrısı

      Haklısın ilgilenmiyorlar. Onların ilgi alanları boş şeyler

  • _Kalbimdesin_
    Vallahi şikayet biriminizin başında ilk resim deki kız varsa ben mütemadiyen şikayette bulunurum yani :) :) :)
  • RetroSr
    Hele bir ü mod olaydın ondan sonra anlatırdın millete ya😂😂😂😂😂
  • _Mia_
    Bunları bilmek bana ne katacak diye düşündüm bir an uyduruk, çoğunluğu anonim bir sitede şikayet etme kuralları "soru ibaresi yoksa soru biçiminde olmayan paylaşım " vay be 🤣
  • rockinrolla
    evvet genellikle bunalr yasanıyordu 1 tanesini bir kaç kez yasadım. d
  • isibala
    iyi olmus amma sikayet etme ile çok ilgilenmiyorum ben soru sormayi yorum yapmayi seveeim
  • MarmelatSevenPeter
    Arada öyle yanlış şikayet gidiyo üzülüyorum lan. :D
  • experienced16
    .

    Zaten kullanıcılar yorumlarda çok kısa yorumlar bırakıyorlar,

    Bu yüzden pek tartışmalar derinleşmiyor.

    .
  • mefrel
    bir taraftan okuyup bir taraftan da uygulama yaptım :D
  • ïtenïkïgïllër
    admissler bende atarlı ayarlı m mod olicigim duyurulur
  • CAANJ
    Tüh tüm sırrı vermişsin artık herkes mod olacak. :D :D
  • aerolite
    Boş işler bunlar. Ekmek kaç para siz biliyor musunuz? Ayrıca saat kaç?
  • Gamzelihatun09
    Mükemmel anlatmışsın. Ellerine sağlık
  • sultann3363
    Teşekkürler ♥
  • iSooo1
    He çok ilgi gösteriyor zaten bu konu :D
    • Graphie2

      Emin ol gösteriliyor. :D

    • iSooo1

      He çok ilgi gösteriliyor zaten bu konuya demek istedim. Bunu nasıl yazdım la? :D

    • Graphie2

      Uff. :D

    • Hepsini Göster
  • AişəTürkovaa
    Sağol herşey için
    • Graphie2

      Rica ederim, siz sağ olun. :)

  • PHENOMENALLY
    Mod adayları için faydalı olmuş. Thanks.
  • scorpion026
    provakatifleri şikayet ediyoruzda kaldıran yok aynı tarzda biz sorunca provakatif oluyor hemen :D
  • Yağmur7867
    Teşekkür ederim öğrendiğim iyi oldu
  • Tuğçenzi
    Çok güzel anlatım olmuş valla tebrikler
  • Hqer37
    Çok beğendim. Güzel icerik😊
  • Sellim3
    Bilgini paylaştığın için teşekkürler
  • 201465
    Güzel olmuş kız eline sağlık.
  • Artemisin_kızı
    vaayyy güzelmiş öğrenelim şikayetler gelsin
  • LinaLena
    Emeğine sağlık gayet güzel ve açıklayıcı olmuş
  • Sor-cevapla12
    Hepsini biliyorum
  • Xbero58wq
    Ay tiskurederim wkakejs
  • AzraNur20
    Çok beğendim bencenizi çok yararli olmuş
  • Güzel paylaşım olmuş
  • CatKing
    Hiç şikayet etmedim valla.
  • StonedLove_
    Biliyorum hepsini
  • yalnızpremsess
    Tesekkurlerr
  • Angelsilence
    Güzel bence olmuş 😮
  • canylmz08
    Bazen o kadar boş kaldırılıyr ki yani akıl dışı
  • Karakule003
    Guzel sunum
  • OkanJiigolo
    Bencede guzel olmus yani
  • RedLovess_
    Öğrenmiş olduk
  • Sendevefasiz
    Guzel anlatim
  • cok sorum kaldırıldı hesabım kapatıldı
  • KaraAyna
    Vay be
  • Dikkat etmek lazım ciddiyim
  • Kanks3453
    Etmıyom kı kanks
  • MagRipOgLu
    İyi bence olmuş
  • uğraşın durun.
  • Mir_siyabend
    Soru şikayeti de mi var :D
  • Efeem
    Teşeküler
  • Bilgesuseverart
    Güzelllll
  • Gizli Üye
    Güzel olmuş
YÜKLENİYOR...