Merhaba değerli üyelerimiz. Bu hafta konsept değiştirip, farklı bir Bence ile karşınızdayız. Sonuçta hep ben soracak değilim. Bu hafta üyelerimiz bütün Bencel'erin intikamını aldılar. Bende elimden geldiğince tüm sorulara cevap verdim. :) Çok zorlandığım sorular da oldu. Kendimle yüzleştiğim, içime attığım hatta çaresizliğimi bile dile getirdiğim ama benim için güzeldi. Şimdi karşınızda üyelerimizin intikam soruları:
@masal_anlatan_peri en harika anın mutlu olduğun an ne zamandı?

Lunaparka gittiğim andı. O gün atlı karıncaya binmiştim. Öyle güzeldi ki tarif edemem. Canım sıkkındı, duygusaldım biraz ama bir deli huy geldi bir anda dedim ki" niye korkuyorsun niye çekiniyorsun insanların bakışlarından git bin" ve 2 tur binmiştim öyle güzeldi ki içimdeki çocuk resmen mutlu olmuştu.Lunaparkın ışıkları, küçücük çocukların kahkahaları, dünyanın sanki etrafında dönüyor oluşu,zamanın duruşu çok güzeldi.İçimde sakladığım öyle bir çocuk var ki onu kimseye göstermiyorum çünkü beni ben yaptığı gibi en zayıf noktamda o çocuk işte. Hâlâ da o çocuğu saklarım kimseye göstermem lunapark dışında...
@fangoria intikam almak mantıklı bir davranış mıdır? Bir insan bunun için enerjisini zamanını başka şeyleri harcasa daha güzel olmaz mı?

Bana göre intikam göreceli bir kavram. Öyle bir an gelir ki bazen susmak, Allah'a havale etmek en güzel intikamdır. Çünkü mazlumun ahı mahşerin yangın yeridir. Ama bazende öyle bir an gelir ki almazsan olmaz. Misal hainler, zalimler, ahlaksızlar, tecavüzcüler. Bir şehidimiz misal. Ben o durumda sakin kalacağıma inanmıyorum. Kalmadım, kalamam da. İnsanın iradesiyle ilgili galiba bu konu. Ben o konuda iradeli değilim.
@küçükabla Şimdiye kadar hep sen bize sordun. Şimdi söyle bakalım sitede sana kahkaha attıran olay nedir?

Daha bu sabah attım kahkaha :-)) Hasan ile uğraşayım dedim bilmeyenler için (Zlatan_Red). Bence yazmak için soru arıyordum üyelere sormak için bulamadım sonra aklıma saçma bir soru geldi Hasan'a yazdım " acil bir şey sormam lazım sana Tüp bebek fazla yakar mı" dedim öyle bir şok oldu ki ondan sonraki sohbet yerlere yatmaya kadar gitti :-)) Dedim ki kanka bu arada ben televizyona çıktım dedim nasıl la dedi işte böyle dedim bir resim attım ona ondan sonrası geç dalganı geç dedi bende ne yapayım soru bulmaya çalışıyorum olmuyor vay yoğurduna parmak bandığımın sorusu dedim Hasan sezon finali çekip ekranlara veda etti :-)) Resmi aşağıda paylaşacağım ( Alıntıdır)

@Zlatan_red Bu sitede değer verdiğin en sağlam arkadaşların kimler? :)

Bütün arkadaşlarımın yeri ayrı bende. Hepsinin bir değeri var. Ama bu siteye geldiğimden beri beni anlayan, bana güvenen, her zaman yanımda olan desteği ile beni hayata tutunduran canım kardeşim küçükabla <3 ve dostluğuyla inadıyla zor günümde hep beni hayata tutunduran siteden gitmeme rağmen bana telefondan ulaşıp gelmem için bir sebebimi hatırlatan canım kardeşim dostum sırdaşım SEN <3
@UNNkNOWN35 Magusa limanı yani Caner ,
Seni seven ve değer veren kişiler olarak gittiğinde üzüleceğimizi ve Merak edeceğimizi düşünmedin mi hiç?

İşte bu soru çok zor benim için. Ne deseniz haklısınız ama inanın ben hiç iyi değildim. Neden gittiğimi bile bilmiyorum. Çok aradım o sorunun cevabını bulamadım. Biliyorsunuz kötü günler geçirdim iyi şeyler yapmadım. Ben eski Caner değildim. Ama buraya geldim ve sizin sayenizde düzeliyorum. Bende mücadele ediyorum zor oluyor pes ediyorum bazen ama direniyorum. Ben aylarca sizleri düşünmedim mi sanıyorsunuz. Sadece yüzüm yoktu dönmeye gelemedim arkadaşım :-(( şu an en büyük yüzsüzlüğü yapıp size bakıyorum işte. Hakkınızı helal edin affedin demiyorum hakkım yok ama anlayın beni.
@nordun_gadasi Hayata bakış açın nedir kardeşim? Nedeni ile anlatır mısın?

Önceden olsa çok iyiydim. Ben huzur istiyorum sadece. Bu hayat çok yordu beni. Hep bir şeyleri takarım aklıma. Önceden tek bir amacım vardı bir felsefem: Mazlumun ahı kalmasın diye hainler için yaşasın Cehennem! Çok mücadele ettim ama eski gücüm yok. Ben duygusal biriyim biliyorsunuz bazen çevremdekileri üzüyorum. Ben huzurlu mutlu olmak istiyorum sadece. Bazen insanın yüreğinde bir boşluk kalır doldurulmaz. Her şeyi yaşamıştır ama tek bir şey eksik kalmıştır ona da kavuşamaz işte. Ben yine de eski inandığım şeye inanmak istiyorum. İyilik ne olursa olsun kazanacaktır.
@superpsikolog Seni en çok sinirlendirecek ve kimseyi görmek bile istemeyeceğin olay nedir?

Haksızlığa uğramak. Yapmadığım bir şey için suçlanmak, dalga geçilmek. Ben bunu kaldıramıyorum.
@LaLkiLaL Bir çocuk düşün kişilik ve karakteri yeni oluşuyor ona ilk hangi özelliğe sahip olmasını istersin ve neden?

Merhametli olmasını isterdim. Adaletli olmasını, koruyucu olmasını, sonu ne olursa olsun doğru yoldan şaşmamasını isterdim. Nerede bir ah var ise orada olup umut olsun diye.Hak yolunda keskin bir kılıç, kızıl elma için büyük bir hayalperest. Benim gibi olmasın isterdim. Ben örnek alınacak biri değilim.
@Angelsilence Hayatında hiç istemeyerek verdiğin bir karar oldu mu? Olduysa neydi?

Oldu sonucuna katlandım. Sevdiğimden vazgeçtim sırf aradığı mutluluğu ben veremem diye.
@nextlevel mutsuzsun,yalnızsın anlatacak kimsen yok anlatsan anlamayacak insan çok bu yüzden seni ayakta tutan ne olur?

Şarkılar üstadım şarkılar... Mısralara gizlenmiş umutlar, inanmak istediğin yalanlar! Ben galiba pes ettiğim anda bile hayallere, yalanlara, inanmak istediğim o düşe tutunup ayakta duruyorum. Yani geçici...
@Hürrem_ En son ne zaman gerçekten delirdin?

Buraya tekrardan dönmeden önce. Öyle bir yüzleştim ki öbür Caner ile. Evde sağlam bir şey kalmadı ve hastaneye kaldırdılar. Kendime sormaya korktuğum soruların hepsini cevapladım ve delirdim. Hiç hatırlanmaması gereken bir gündü.
@emre00 En rezil olduğun zaman nedir?

Bir gün okul gezisinde arkadaşlarla ormanda kamp alanında dolanıyorduk sonra bir hayvan sesi duyduk herkes korktu tabi ben erkeklik taslayacağım ya korkmayın dedim bakın şimdi nasıl el atıyorum olaya dedim ağaçların arasına doğru elimde sopayla koştum sonra orada bir ses duydum ayı sandım o korku ile nasıl geri koşuyorum bir bilsen kaçın diyen bağırdım koşarken bizimkilere doğru pantolonum düştü aşağıya :-) Meğer benim ayı sandığım korktuğum hayvan Rehber öğretmenimizin kaniş cinsi köpeğiymiş hala unutamıyorum o günü çok kötü rezil oldum ya :/
İnşallah bu Bencemizi beğenmişsinizdir üyelerimiz intikamını alıp sorularıyla terlettiler beni iyice. Güldüm eğlendim duygulandım hüzünlendim ama bu bence çok hoşuma gitti. Hepinize teşekkür ederim iyi ki varsınız <3 Bir sonraki bence de görüşmek dileğiyle....
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar