5 Maddede Reelde Mavi, KizlarSoruyor'da Pembe Olan Üyeler

Bir insan erkek olduğu halde neden KizlarSoruyor'da pembe üyelik açar? Evet, mantıklı cevabınız yok. Çünkü çok yersiz bir davranış. Sizler için birkaç üyeden görüş aldım ve bu kısa Bence'yi oluşturmaya karar verdim.

Beş maddeyle mavi olup pembe üyelik açan kişilerin amaçları;

Cinsiyet karmaşası

5 Maddede Reelde Mavi, KizlarSoruyor'da Pembe Olan Üyeler

Reel yaşamda toplumsal baskıdan ötürü duygularını dışa vuramayan, istediği cinsiyet kimliğine sahip olamayan üyelerdir. O sebepten KizlarSoruyor'da pembe üyelik alırlar ve paylaşımlarını o kimlikle yaparlar.

Kızlarla samimiyet kurmanın bir diğer yolu

5 Maddede Reelde Mavi, KizlarSoruyor'da Pembe Olan Üyeler

Gerçek üyeliğiyle kızlarla iletişim kuramayan erkeklerin başvurduğu bir diğer taktiktir. Genelde pembe üyelere özelden ''yaa canım bişi sorcam'' diye başlangıç yaparlar. Aman, siz bu kişiliklere özelinizi açmayın. :)

Tek amaç: Trollük

5 Maddede Reelde Mavi, KizlarSoruyor'da Pembe Olan Üyeler

Tek amaçları pembe üyelikle sitedeki erkek üyeleri trollemektir. Nasıl bir mizah anlayışları var bilinmez ama sapkın erkekleri çok iyi trolledikleri bir gerçektir.

Sapkınlık boyutuna erişenler

5 Maddede Reelde Mavi, KizlarSoruyor'da Pembe Olan Üyeler

Bir diğer amaç ise sadece kızlara açık sorular sormak ve özelden uygunsuz muhabbetler etmektir. Ortak özellikleri hangi renkle başlayan sorulardır.

Göremediği ilgiyi pembe üyelikle görenler

5 Maddede Reelde Mavi, KizlarSoruyor'da Pembe Olan Üyeler

Asıl üyeliğiyle dikkat çekemeyen, paylaşımlarına az görüş alan üyelerin bir diğer taktiği ise pembe üyelik açmaktır. Ortak özellikleri; dekolteli fotoğraf, uçuk sorular ve her görüşe samimi yaklaşımlardır.

Kısacık Bence'min sonuna geldik,

ekleme yapabilirsiniz.

Kalın sağlıcakla ;)

5 Maddede Reelde Mavi, KizlarSoruyor'da Pembe Olan Üyeler
Cevapla