Bir insan erkek olduğu halde neden KizlarSoruyor'da pembe üyelik açar? Evet, mantıklı cevabınız yok. Çünkü çok yersiz bir davranış. Sizler için birkaç üyeden görüş aldım ve bu kısa Bence'yi oluşturmaya karar verdim.
Beş maddeyle mavi olup pembe üyelik açan kişilerin amaçları;
Cinsiyet karmaşası

Reel yaşamda toplumsal baskıdan ötürü duygularını dışa vuramayan, istediği cinsiyet kimliğine sahip olamayan üyelerdir. O sebepten KizlarSoruyor'da pembe üyelik alırlar ve paylaşımlarını o kimlikle yaparlar.
Kızlarla samimiyet kurmanın bir diğer yolu

Gerçek üyeliğiyle kızlarla iletişim kuramayan erkeklerin başvurduğu bir diğer taktiktir. Genelde pembe üyelere özelden ''yaa canım bişi sorcam'' diye başlangıç yaparlar. Aman, siz bu kişiliklere özelinizi açmayın. :)
Tek amaç: Trollük

Tek amaçları pembe üyelikle sitedeki erkek üyeleri trollemektir. Nasıl bir mizah anlayışları var bilinmez ama sapkın erkekleri çok iyi trolledikleri bir gerçektir.
Sapkınlık boyutuna erişenler

Bir diğer amaç ise sadece kızlara açık sorular sormak ve özelden uygunsuz muhabbetler etmektir. Ortak özellikleri hangi renkle başlayan sorulardır.
Göremediği ilgiyi pembe üyelikle görenler

Asıl üyeliğiyle dikkat çekemeyen, paylaşımlarına az görüş alan üyelerin bir diğer taktiği ise pembe üyelik açmaktır. Ortak özellikleri; dekolteli fotoğraf, uçuk sorular ve her görüşe samimi yaklaşımlardır.
Kısacık Bence'min sonuna geldik,
ekleme yapabilirsiniz.
Kalın sağlıcakla ;)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar