KS'nin Yolladığı, Pencerelerde Beklediğim Yılbaşı Hediyeme Kavuştum

Satırlarıma nasıl başlayacağımı bilmemenin verdiği bir mutlulukla yazıyorum tamamen doğaçlama bir yazı olacak benimkisi. Bunca yıldır KS 'de takılıyor olup bir gün fenomen olacağımı hiç düşünmemiştim ve biz fenomenlerini düşünüp bu güzel hediyeleri gönderdiği için @KizlarSoruyor ve @ksBence ye sonsuz teşekkürler. Elbet herkesin gönlü hoş edilemez fakat bu hediye paketinin içinde herkesin ilgisini çekecek en az bir tane ürün olduğunu düşünüyorum ve beğenmemezlik yapılamayacak kadar ince düşünülüp hazırlanmış olduğunu rahat bir şekilde görüyoruz.

Saç bakım ürünlerinden, hijyen, cilt bakım ürünleri ve makyaj malzemelerine kadar çeşitlilik vardı.. Herkesin temel ihtiyaçlarına hitap eden ürünler olması güzel bir detay. Gönderilen hediye çekini de araştırma içerisinde olduğum saç maşasını uygun bir fiyata alarak kullanmış oldum :) Arkadaşlara da tavsiyem yeni yıldan önce kullanmaları, boşuna araya gitmesin çekiniz.

KS'nin Yolladığı, Pencerelerde Beklediğim Yılbaşı Hediyeme Kavuştum

Benim kendi kategorim olan Yemek & Tarifler 'in ürünlerinden de olması daha bir ayrıcalıklı hissettirdi.Özelikle Dr. Oetker pudingini de hazırlayacağım pastanın üzeri için kullanacağıma emin olabilirsiniz :)

KS'nin Yolladığı, Pencerelerde Beklediğim Yılbaşı Hediyeme Kavuştum

Veee asıl söz verdiğim kısma geldik. @Mr-GYC 'nin bencesinde kendi reklamımı yapmıştım. Merak eden arkadaşlarımız (daha çok güzel kızlarımız bu benim yorumum tabi :)) sayfasını ziyaret edip güzel Bencelerine ve yorumlarına bakabilirler. Sayfa sayını kedin söylemek istersin belki :)

KS'nin Yolladığı, Pencerelerde Beklediğim Yılbaşı Hediyeme Kavuştum

@KatatesPizartmasiiii assolistler sona çıkarmış. Seni sona bırakmamın sebebi araya kaynamanı istemedim. Bunca yıldır buradayım ve bu sitede değişmeyen bir şey varsa o da sen oldun benim için ve yıllardır şeklini bozmadın. Fenomen olma konusunda da senin destek ve yönlendirmen olmasa bugün bu işlerle uğraşıyor bile olmazdım. Sana ayrıca teşekkür ediyorum iyi ki varsın :)

KS'nin Yolladığı, Pencerelerde Beklediğim Yılbaşı Hediyeme Kavuştum

Yeni yılda bütün dileklerinizin gönlünüzce olması temennisiyle..

KS'nin Yolladığı, Pencerelerde Beklediğim Yılbaşı Hediyeme Kavuştum
Cevapla