Merhaba KScan'lar, diğer Bence'lerimden uzak bir Bence yazayım dedim. Uzak durulması gereken 7 hesap türünü bir Bence'ye topladım. Umarım beğenirsiniz.
Görüşlerin altına ve özelden: Israrla lezbiyen olduğunu vurgulayan pembe hesaplar!

Mavi hesaplarıyla kızlarla iletişim kuramayan, cinsel muhabbet edemeyen erkeklerin son çaresi pembe bir hesap oluyor. Bu hesaba sahip olan erkeklerin ortak özelliği; Lezbiyen olmaları, yalnız olmaları, erkeklerden nefret etmeleri. Aman uzak durun! 😯😯
Fenomen/Editörlükten sonra: Rozet aldıktan sonra değişen hesaplar! 😯😯

KS'lilerin çokça şikayet ettiği bir durum. Rozet aldıktan sonra değişen arkadaşlar, araya giren mesafeler. Sitede rozet uğruna değişen insanların gerçek yaşamda ufak şeylerle neler yapabileceğini düşünmek bile istemiyorum. Ona göre, dikkat edin bunlara! 😯😯
Takip edip takibi bırakan hesaplar! 😯😯

Bu hesapların ortak özellikleri, önce takip isteği atarlar. Siz takip edince takipten çıkarlar. Bu yolla takipçi arttırırlar. Böyle menfaatçi hesaplardan uzak durmak gerek. 😯😯
Israrla mesaj atan hesaplar! 😯😯

Bazıları vardır ki takip ettiğine, mesaj kutunu açtığına pişman eder. Israrla yazarlar, konuşmak isterler. Biraz eğlenip kafa dağıtmak için geldiğimiz siteden sinir ve stresle çıkmamıza neden olurlar. Mesaj kutusunu kapatmak mantıklı 😯😯
Görüş paylaşmak için görüş paylaşan hesaplar! 😯😯

Sorulara sırf görüş yazıp xper kazanmak isteyen hesap sahipleri olur kendileri. Ortak özellikleri; Evet, güzel, haklısın, anlıyorum gibi görüş bırakmaları. Olabildiğince görmezden gelmek, muhatap olmamak hatta alakasız görüş diye şikayet etmek mantıklı olacaktır. 😯😯
Her görüşün altına yorum yazanlar, sorusuna görüş paylaşınca istek atan hesaplar! 😯😯

Laçka insan sevmiyorsanız bu hesaplardan uzak durun! Ortak özellikleri bir arayışta olmaları. Sanıyorlar ki bildirim gelince mutlu oluyoruz. Asla, aksine ifrit oluyoruz. 😯😯
Nasılım sorusu sorup da, olumsuz yorum alınca hakarete/küfre başvuran hesaplar! 😯😯

Egosunu tatmin etmek üzere Nasılım? sorusunun sahipleridir. Hiçbir olumsuz görüşe gelemezler, çok güzel olduklarını defalarca okumak isterler. Biz bunlara gerçek yaşamda ezik kalmış bireyler diyoruz. Hiç muhatap olmanıza gerek yok, sinirlerinizi bozmaktan başka bir halta yaramazlar. 😯😯
Ekleme yapabilirsiniz. Kalın sağlıcakla;
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar