AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
Nezaketten kullanmaktz fayda var tesekkurler guzel olmus
O zaman ben de bir eline sağlık diyeyim bari 😂😂ayyy elleriniz dert görmesin 😂😂
Elinize sağlık güzel bence olmuş @KızlarSoruyor 😂 Benceyi okuyup beğendikleri için değilde xper kazanmak için yazıyorlar gibi geliyor, zaten öyle de.
Elimden geldigi kadar katkida bulunmak istiyor ve cabaliyorum faydam dokunuyorsa genclere ve care ariyanlara ne mutlu bana.
Sadece keşke bu konuda elinize sağlık deseler iş hayatının her yerinde çok önemli bir iş bile başarsanız sadece eline sağlık cümlesiyle karşılaşıyorsunuz tabi birde hiç bir şey demeyenler var
Kısa cevapları hiç bir zaman tasvip etmedim, okuyup anlayıp takdir edip birde yorum yaparsak tadından yenmez.
Emeğine sağlık kısa ve iyidir. Okuma üşengeçliğim var okumadığım çok olur ama en azından onure edici bir cümledir o.
Bu sefer biraz daha okudum ciddi ciddi emeğine sağlıklar takip edilip bir şeyler yapılacakmış yuh artık ya. O zaman puanla işim hiç olmaz zaten şöyle bir gözattığım bencelere hiç bir şey yazmam bundan sonra bu durumda kaybeden bol bence yazan üyeler olur az görüş oluyor demeye başlarlar. Birde görüş paylaşmaya zorlayıp mesaj atıyorsunuz onlara arada sırada bakıyırum artık hiç bakmam. Yakında özellikle fenomen ve editörler görüşler az geliyor derse şaşırmam.
Gerçi ellerine sağlığı demişsiniz ama muhtemelen emeğine sağlığı da kapsıyor.
Bu kadar uzatmaya ne gerek var eline sağlık xper için yazılır, görüşü görende bunu bu şekilde anlar zaten bu kadar basit
Dolu Okumadim ne yalan soyleyeyim resmin ustundekileri okudum guzel olmus eline saglyk 😆😂
Yemekkkk Düşünürüm ben :D böyle patatesli lezzetli süper bir börek hahahha ya da et tavuk :D
😄😄😄ahahah, ya çok doğru hepside🙈
Nerdesn
Bazı benceleri okuyorsun ama yazacak bir şey bulamıyor insan, dolu görünüyor ama bomboş geliyor. Mecbur emeğine sağlık deyip geçiyor insan
Eline saglik kscan 😜😜😜 ylegen wait for it dary bir yazi olmus 😜😜
Eline sağlık faşocum bende bu kampanyadan faydalanmak istiyorum. Paylaştığım 47 bencemde şikayet patlaması yaşarsam mod olabiliyor muyum artık yani.
Eline sağlık görüşleri hiç samimi değil bence de, okumadan sadece xper almak için yapılıyor.
Uyumayan var mı? Sorusunu cevaplıyor genelde kscanlar
Yaptığı yemek için "eline sağlık demek" suç mu, çok uzun yazmış, vaktim yok şimdi.
Bence'den uygun fikri çıkarıp anladığını belirtmek gerekli ya da yorum yapmamak :)
Bu önerileri dikkate alacağım ve zaten doğrusu bu :)
Bir duruma ya da olaya herkes aynı tepkiyi vermez.
Ormantik olan kişiler eline sağlık diyor ne yazık ki
Maksat exper kazanmak olunca olsun okadar...😂😂😂😂
Eline sağlık demek en iyisidir üzülmeyin, zaten benceleriniz de çok kötü oluyor başka görüş hak etmiyor :D
Kötü biseymi yazıyorum sanki elinize saglik o kdr kopyala yapistir yapiliyo sonuçta
Adamlar benceyle ilgilenmiyor ki, hepsi puan kazanma derdinde dfdlkf
-Pfff yine mi bu görüş?
Benim tepkim hep böyleydi.
Sevmediğimiz bir insana nasılsın demek gibi bir şey bu :D
Cevap vermek için verilmiş gibi samimiyetsizlik.
ahahah aynen valla o kadar yazıp uğraşıyoruz sonra da kısa ve öz eline sağlık yazıyorlar :D emek var burda emek..
Emeğinin karşılığı ya da görüşünün anlaşıldığını göstergesi
Barney i görmek güzel oldu :D Samimiyetsiz geliyor bana eline sağlık mevzusu..
İlgimi çeken konulara özellikle internet teknoloji alanına ciddi şeyler yazarım gerisine 'emeğine sağlık'
Şu siteyi bu kadar abartmayin ya. Benceye görüş Atinca daha çok görüş gelmesin o zaman?
Xper*
Ne diyek ama doyurucu falan demişsin de yani minareden atlarım, benceni kutlarım mı diyek
Eline sağlık kalıplaşmış bir yorum ama. İçeriğini bilmeden de yapılabilir.
Ne desem bilemedim şimdi. Sanki stem ediyorsun. Olsun haklısin yine de eline saglık... 😂😃😄
bence yazmadığım ve okumadığım için problem yok kendi adıma
Eline sağlık yazmam, hormonlarına sağlık ya da kopyaladığın kişiye sağlık diyebilirim yoksa bu kadar saçma bence elle yazılamaz
Ks can uzun değil kısa ve öz olan görüşler güzeldir uzun kısmına katılmadım. yinede guzel olmus
Aslında yazmak istediğim okadar çok şey varki sayfalar yetmez anlatmaya güzel bir bence olmuş
Uzun uzun yazılar yazmayın ya okumuyorum lan eline sağlık
Eline sağlık :)
sen ne düşünüyorsun sayın KizlarSoruyor :D?
bazen o kadar saçma paylaşımlar oluyor ki inadına diyorum. sadece xper için.
Iyi bir bence olmuş eline sağlık 😂😂
Eline sağlık demiyim mi şimdi ne demek istiyorsun :D
how i meet your modher en sevdiğim dizilerden di :D
Bundan sonra ne okuyorum ne görüş yazıyorum hepsi boş bence
Bisuru konu olunca uzaun yazamiyoruz ondanda begenme belirtisi okarak bu kelimeleri yaziyoruz
Bu değişim bence de çok iyi oldu. İnsanların fikirlerine saygı duymak ve birkaç xper için kısa ve anlamsız yorumlar yazmamak lazım. :)
Okumuyor millet işte. Hemen geciştirip “eline sağlık” diyorlar.
Okumuyor.
okumadığıma hiç bir yorum yapmıyorum, ama tamamını okumuşsam ve konu ile ilgili bir görüşüm varsa görüşümü, yoksa da saygıdan ötürü eline sağlık demem anormal karşılanmamalı
@masumcocuk34 O zamanda ama çok düz düşünüyorsunuz. Hiç bir yorumunuz fikriniz yok mu yani yazılanlar hakkında?
yazılana göre değişir bu. ilgi alanımın dışında ve fikrimin olmadığı bişey ise ne diyebilirim?
ben demiyorum
Emeğine sağlık ks can.
Üzdün :(
Neden?
Eleştirmediğim için olabilir mi?
Eline sağlık o zaman :D :D
Gece gece icat çıkarmayın
farkli bisey deniyim dedim:
kesene bereket
tamam bundan sonra beynine sağlık yazarlar admins
Karmaşık bir yazı olmuş
Emeğe Saygı!
begenildiklerini hissederler
anlamsız hiç görmediğim için
Nerde benim bebeklerim 😀
Farkındalık yaratan bir yazı olmuş 😃