KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

KizlarSoruyor'un pek değerli, sevgi dolu, dertli kederli, aşığı, yalnızı, tutkunu, meraklısı kısacası tüm üyelerine selamlar olsun. Sitede biliyorsunuz ki pek çok editör, fenomen ve moderatör arkadaşlarımız mevcut. Bu yazımda naçizane onların sesi olmak istiyorum. Azıcık ucundan bana kulak vermenizi istiyorum. Mümkün müdür? :) Evet dediğinizi duyar gibiyim. Demediyseniz bile deyin canım, incileriniz mi dökülür?

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

Kimi zaman fenomenlere karşı olan nefretlere, moderatörlere karşı saldırılara ve editörlere karşı da yaftalamalara şahit oluyorum. Bu gözlemler bana böyle bir bBnce yazma fikrine itti.

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin sizlere ne mesajları var?

Editörler der ki:

Emekle yazdığım bencelerime sadece "emeğine sağlık" yazıp bırakma! Senin gerçek görüşlerine de ihtiyacım var.

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

Pek çok editör arkadaşımız bu dertten muzdarip durumda. Onca emeğin sonucunda sadece bir 'emeğine sağlık' yazısını görmek bizleri mutlu etmiyor. Aksine yazma hevesimizi param parça ediyor. Bizler sizin değerli görüşlerinizi istiyoruz. Gerekirse bizi eleştirin lakin emeğine sağlık yazıp bırakmayın. Emeğe saygı bu demek değildir.

Beni değil yazımı eleştirin. Bana hakaret etmeni gerektirecek bir şey yapmıyorum.

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

Editörler olarak bizi değil bizim yazılarımızı eleştirmenizi ve bize hakaret etmemenizi istiyoruz. Tek derdi ve tutkusu yazmak olan bir üyeden ne istiyorsunuz arkadaş? Sevin bizi. :)

Emeğimi hiçe sayıp bana hırsız damgası vurma. Yazarken neler çekiyorum ben, ah bir görsen! :)

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

Ah bir bilsen, ah bir görsen. Onca emek sırf sen tatlı insan, güzel şeyler oku diye. :) Ama sizin bizlere damgalama yapmanız bizi çok üzüyor. Haberiniz olsun.

Fenomenler der ki:

Beni sürekli vitrinde görüyor olabilirsin, bana kin besleme. Tanısan çok seversin. Valla bak! :)

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

Sırf soruları vitrine çıkıyor diye fenomenlere kin beslemeyin. Kim bilir ne emeklerle, ne zorluklarla fenomen olmuştur kim bilir? O da senden. Sevin onu. :) Cici cici..

Fenomenim ama senden farkım yok! Beni ötekileştirme.

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

İsimlerinin yanında 'fenomen' ibaresi bulunabilir ama bu onları sizden farklı kılmaz. Ötekileştirmeyin. Dışlamayın. Sarılın. :)

Bana ön yargı ile yaklaşma. İnan hazır değilim buna.

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

Fenomenler kibirli, egolu ve manyak insanalar değillerdir. Ön yargı ile yaklaşmayın. Her insan farklıdır. İşte tamda bu yüzden bizleri tanımaya çalışın. Sizlerin soğuk duruşunuza hazır değiliz. :)

Moderatörler der ki:

Tek amacım siteyi daha iyi bir hale getirmek. Kural dışı sorunu kaldırdım diye bana gönül koyma!

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

Moderatörler sürekli haksızlık yaptıkları gerekçe gösterilerek çivili kazanlara atılmak istenir. Aslında onların tek gayesi, siteyi daha iyi ve düzgün hale getirmek. Kural dışı sorunu kaldırmaları sizlere düşmanlık besledikleri ya da sizlerin üzerinden ego kasıyor oldukları anlamına gelmez. :)

Seninle bir sorunum yok! Hey o küfürü sakince yere bırak dostum. :D

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

Sorunum seninle değil ama o küfürü burada kullanamazsın. O yüzden sakince yere bırak ve derhal uzaklaş buradan. :) Seni daha usturuplu konuşmaya davet ediyorum.

Soru sorup Bence yazarken site kurallarına da bir göz at. Yaptığın hatalardan beni sorumlu tutma. Seviliyorsun. 🎈

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️

Moderatörler ister ki, kurallara göre paylaşım yapıp görüş atasınız. Aksi olan durumlarda müdahale etme gereği duyar moderatörler. Kendi hatalarınızı başkalarına yıkmayın sevgi pıtırcıkları :)

Her şeyden önce biraz empati, biraz sağduyu ve birazda ön yargıdan uzak yaklaşımlar hepimizi daha çok bir arada tutacak ve birbirimizi daha çok sevmemize yardımcı olacak.

Mutlu anlar biriktirmeniz dikeğiyle..

Sürç-i Lisan Ettiysek Affola.

Emeğe saygı.

KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️
KizlarSoruyor Editör, Fenomen ve Moderatörlerinin Sizlere Mesajları Var! ✉️
Cevapla