KizlarSoruyor'dan Sıkılıp Hesabı Kapatma Düşüncesinin Yanlış Olduğunu Gösteren Durumlar Nelerdir?

Çok sık duyuyoruz bu cümleyi; ''ortam rezalet, ben gidiyorum.'' Akabinde birçok kişi 2 gün sonra yeni bir hesapla geri dönerken, kimisi ise geri gelmiyor. Anlık olarak veya uzun vadede bazı üyelere kızıp, hesabı sırf bu yüzden kapatmak tabi ki tercih meselesi fakat bu konuda içine düşülen bir yanılgı var, biraz ondan bahsedelim.

1 - Ortam iyi değil cümlesi, hesabı kapatmak için doğru bir sebep değil.

KizlarSoruyor'dan Sıkılıp Hesabı Kapatma Düşüncesinin Yanlış Olduğunu Gösteren Durumlar Nelerdir?

Siteden sıkılabilirsiniz, zamanınız olmadığı ve yoğun bir tempoda çalıştığınızın için hesabınızı kapatmak isteyebilirsiniz fakat ortam kötü deyip sırf bu yüzden gitmek mantıklı değil. İyi insanlar olduğu kadar, iyi olmayanlar da var site üzerinde. Hatta dünyadan örnek verecek olursak, iyi insandan çok kötü insan olduğunu söyleyebiliriz dünya üzerinde. Dünyada bu kadar kötü insan var diye Mars'a gidiyorum ben diyebilir misiniz? Kısmen evet, MarsOne projesi ile bu mümkün olsa da, teoride zor. Yani sevmediğiniz insanlarla kesinlikle aynı ortamda bulunmama düşüncesi mantıksız. Okulda, iş yerinde sizi kıskanan ve çekemeyen, arkanızdan dedikodu yapan birçok insan var ve bu hep, her yerde olacak. Bu yüzden okul mu değiştireceksiniz? Başka bir işe mi gireceksiniz? Biraz gerçekçi olmak lazım.

2 - KS'nin asıl yönlerine odaklanın, sevmediğiniz üyelere değil.

KizlarSoruyor'dan Sıkılıp Hesabı Kapatma Düşüncesinin Yanlış Olduğunu Gösteren Durumlar Nelerdir?

KS hem bir Wikipedia, hem bir forum, hemde gündemi takip edebileceğiniz bir portal sitesi, bir nevi sosyal medya. Kimsenin birbirinin arkasından konuşmaması gerektiği bir yer değil haliyle. Buradaki üyeler de Jüpiter'de yaşamadığına göre, bu kadar kasmak yerine, sitenin tadını çıkarmak daha doğru.

3 - Çok sıkılırsanız, hesabınızı kapatmak yerine bir süre mola vermeyi tercih edin.

KizlarSoruyor'dan Sıkılıp Hesabı Kapatma Düşüncesinin Yanlış Olduğunu Gösteren Durumlar Nelerdir?

Gidip de 2 gün sonra geri gelmektense, bir süre siteye girmeyin. Bu şekilde daha iyi bir karar verebilirsiniz, hem o kadar uğraşıp emek verdiğiniz hesabınız, bir anlık sinir yüzünden kapanmamış olur. Şunu da unutmayın, sizi sevmeyenlerin asıl istedikleri de siteden gitmeniz. Buna rağmen siteden gitmeyi göze alıyorsanız, tercih sizin.

KizlarSoruyor'dan Sıkılıp Hesabı Kapatma Düşüncesinin Yanlış Olduğunu Gösteren Durumlar Nelerdir?
Cevapla