Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Herkese merhaba! Neredeyse bütün Bence’lerimde bir durumdan veya bir olaydan bahsettim. Muhtemelen bu paylaşım benim son paylaşımım olacak bu yüzden biraz da kendimden bahsedip defteri kapatmak istedim. Umarım sıkılmazsınız.

Herkesin KizlarSoruyor’la bir tanışma hikayesi vardır peki ya benim?

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

2015 yılı mı 2016 yılımı tam emin olamıyorum ama şöyle kışın yavaş yavaş bavulunu topladığı bir zamanda atanamamış olmanın da can sıkıntısıyla KizlarSoruyor ailesiyle tanıştım. Bu tanışmada klasik merak ettiğim bir şeyi Google vasıtasıyla sorgulatmam ile başladı.

Siteye yeni üye olanların paylaşımlarını gizlerken bir kez daha düşünmek en iyisi neden mi?

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Siteye yeni üye olduğumda kurallardan bir haberdim. Dolayısıyla Alakasız Paylaşım mı arasınız yoksa İletişim Amaçlı mı ararsınız? Zaman zaman mesaj kutuma geliveriyordu KizlarSoruyor-Sistem.

Guru ne? Master ne? Peki ya kullanıcı adı yanında yazan o güzelim simgeler ne?

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Evet sitede zaman geçirirken bu soruları kendime sordum durdum. Bir gün nick yanında şekilli bir S yazan pempik bir hesapla tanıştım. İşte bu olay sitede bulunma amacımı adeta tayin ediyor, ben farklı bir üye profiline bürünüyordum. Artık benim kullanıcı adımın yanında şekilli o simgelerden olmasını istiyordum.

Yazmak benim için bir dışa vuruş gibiydi arada bir şeyler bana ilham veriyor ben de Bence yazıyordum. Bu vesileyle ilk kez bir Admin görüyordum mesaj kutumda.

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Bence yazma işini çok sevmiştim ilk zamanlarda biraz zor olsa da yazıyordum, yazdığımı tekrar tekrar okuyup mutlu oluyordum. Ben içimi yazılara dökerken sitede bir admin mesaj atıverdi bana. @pentin mesaj kutuma gelmişti ve bana Bence konusunda birkaç altın bilgi vermişti. En son fotoğraf boyutları hepsi eşit olsun derken profilinde A yazısını sormuştum. :) O an komik bir andı. 😃 Bana güldü mü bilmiyorum 😃😃

Sitede olmak isteyip de olduğunuz bir şeyin mutluluğunu nasıl tarif edersiniz?

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Bu soruyu okuyanlar için sordum. Benim ise sevgili adminin uyarılarını dikkat aldığımda eşsiz bir mutluluk yaşadım. Bir gün sabah kalkıp profilime girdiğimde Editör yazıyordu. Vay be! Artık benim Bencelerim de anında süper Bence oluyordu. Bu etiketi gördüğümde inanılmaz mutlu olmuştum.

Peki Editör oldun ama neden hala o şekilli simgelerden hesabına gelmedi?

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Bunu kendi kendime sorarken; şikayet, şikayet, şikayet... Sonunda iyi ve yardımsever bir KScan... Nihayetinde bana ilk üye olduğumda sürekli olumsuz mesajlar gönderen Sistem hayırlı bir haberle mesaj kutumu tıklıyordu. :)

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Artık geriye sadece bir şey kalıyordu adminin mesajına olumlu cevap vererek M olmak. :) Bir başka mutlu olduğum gündü benim için sitede...

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Gelen mesajları hala saklarım.

Sanırım sitede zaman geçirmek bağımlılık yapıyordu. Ben de bu durumdan nasibimi aldım!

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Günlerim gecelerle yoğrulurken ben sitede inanılmaz zaman geçiriyordum. Bence paylaşıyor, soru gizliyor, Spam avına çıkıyordum. Bu tecrübeden mutlu oluyordum. Seviyordum üyeliğimi ve hesabımı.

Sitede olmak isteyip de olamadığınız bir şeyler var mıydı?

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Benim vardı olmaz mı? Vardı ama maalesef ona nail olamadım ufak tatsız bir hadise neticesinde hırsıma yenik düştüm, söylememem gerek bir şeyi sevdiğim bir admine söyledim. Belki de benim için sonun başlangıcı oldu. Neyse uzun süre Süper Moderatörlük yaptım yaklaşık bir yıl kadar. Sitede en çok Über moderatör olmak istedim. Bir ara da Adminlik sevdam oldu da ulan Jack admin olmak senin ne haddine? 😃 Neyse kısa bir hayaldi...

KizlarSoruyor tecrübemde en zor anlarımı eski hesabımı kapatırken yaşadım!

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Sözünü ettiğim tatsız olaydan sonra gitmeyi kafama koymuştum mutlaka gidecektim.

Hesabı İptal Et seçeneğine tıklayana kadar sitedeki en zor anlarımı yaşadım. Adeta boğazım düğümleniyor, hafif ağlamaklı oluyordum. Adeta oyuncağı elinden alınan yaramaz bir çocuk gibiydim: Mutsuz, umutsuz, çaresiz, hayal kırıklığı...

Sitede hedeflerle yaşarken birden hedefsiz kalma durumuna kendimi adapte edemedim!

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Evet ne yazık ki sitede hiçbir hedefim kalmamıştı bu duruma hala adapte olamıyorum.

Siteden gittikten sonra KizlarSoruyar’a tekrardan geri gelir miyim?

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Diğer hesabımı kapattım ve en fazla 8 saat dayanabildim. Sanırım ben yine gidersem yine duramayacağım ama...

Bir gün geri gelirsem yine spor Bencesi yazıyor olacağım!

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!

Spor benim vazgeçilmezim şayet bu hesabımı kapatıp da sonra geri gelmeyi kafaya koyarsam spor Bencelerine devam ederim büyük ihtimal. :)

Saat şu an 02.33 tarih ise 25 Nisan Çarşamba. Ne zaman paylaşırım bilmiyorum belki sabahı beklerim. :)

Açıkçası biraz çenem de düştü ama bilmiyorum sadece paylaşmak istedim. Belki kişisel bulunur ve Süper’liği alınır bilmiyorum ama anlık duygularımı yazıya döktüm. Bu yazımda alışılmışın dışına çıkıp kendi KS serüvenimi anlatmak istedim: Acısıyla tatlısıyla zaman geçti. Bana bu eşsiz deneyim fırsatı veren adminlere teşekkür ederim. @ksBence @KızlarSoruyor

Sözün bittiği yerde herkesi selamlıyorum. Kendinize iyi bakın. İyi olun iyi kalın...

Herkesin Bir KizlarSoruyor Serüveni Vardır: İşte Benim Serüvenim!
Cevapla