Havalı yerine kuğul (cool) yazmak isterdim ama bir editöre yakışır Bence'ler yazmaya dikkat ediyorum artık. Hoşuma gidiyor mu bu durum? Hayır. Burası KizlarSoruyor buradan çıkış yok! Peki içeride nasıl tipler var? O konuya hiç girmek istemiyorum. Ama havalı üyeleri kaleme almaktan büyük zevk duyarım. E hadi başlıyoruz.

1. Sırf muhalefet olmak, insanların arasına nifak tohumu ekmek için yazmazlar; onlar aklına uymayanı kaleme almazlar.

Havalı bir üye yazdıysa gerçekten öyle düşündüğü için yazmıştır. Yüzünde başka bir insan olmak için taktığı bir maske yoktur.
2. Korkusuzdur onlar; tepki alacağım korkusuyla sus pus kesilmezler. Fikri neyse görüşü de odur.

Sırf üyelerden çekindiği için, toplum normlarına paralel hareket etmek zorunda hissetmezler kendilerini. İşte bu esnada diğerlerinden sıyrılırlar.
3. Kaba, küfür, argo tabirler kullanmazlar. Çünkü onların her zaman nezaket dolu tavırları vardır.

Eleştirirler, eleştirilirler ama saldırmak ve saldırıya uğramak onlar için kabul edilemezdir. Bu nedenle, saldırıya zemin hazırlayacak her türlü diyalogdan her türlü üyeden uzak dururlar.
4. En büyük silahları zekaları! Beynine güvenen şöyle gelsin.

Bu üyeleri etkilemek için 1 çift sütun bacak, 2 ela göz, kaslı bir vücut yetmez. Zeka ister bunlar. Arkadaş olmak için de keza öyle.
5. Kızlar! Havalı erkek üyelerimiz sizi mesaj kutunuzda, sorularınızda taciz etmez.

Yanlış anlaşılmaya meyil vermek bile onları çok rahatsız eder. Zorunlu olmadıkça mesajlarını göremezsiniz. Ama onları yeterince etkilediyseniz bunu da size çok zarif bir şekilde dile getireceklerdir. Olumsuz bir durumda ceketlerini alıp çıkar bu şahıslar mesaj kutunuzdan ve hayatınızdan.
6. Beyler! Bu kadınlar sizi ön yargılarla karşılamayacak, her zaman anlayışlı olacaklardır. Kafalarına uymadı mı? Rotasını çevireceklerdir.

Gururludur bizim havalı kızlarımız. Çirkinleşmeden yeri geldiğinde uzaklaşacaklardır. Ama doğru iletişim kurma yöntemini bulduysanız saygılı, anlayışlı, havalı kızlarımızla tanışma şansını yakalarsınız.
7. Hümanistlerdir. Din, dil, ırk ayrımını o güzel akılları almaz. Bu tarz durumlarda tepkileriyle karşılaşmanız mümkün.

"Bizler yalnızca insanız." mottosuyla çıkmışlardır yola. Onlar hiç kimseyi aşağılamaz, din, dil, ırk gibi faktörlerden dolayı kimseye psikolojik saldırılarda bulunmaz. Her fikre saygıyla yaklaşırlar.
Havalı mı olmak istiyorsun sen de? Formül basit. Saygı saygı saygı! Peki ya sen yeterince havalı mısın? Eksiğim varsa lütfen değerli görüşlerinizle tamamlayın sevgili havalı üyeler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar