KS'deki çoğu kadın olmak üzere çoğu üye bazı konularda gizli olarak görüşler yapıyor veya sorular soruyor. Bunu ''Öz güvensizlik'' olarak nitelendiren de var, ''Kendi tercihi isteyen herkes gizli olabilir'' diyen, ''İfşa olmaktan korkuyor diye yapıyor'' diyende var. Peki bu ''Gizli'' üyelerin neden böyle yaptığına bir bakalım:
Cinsellik veya başka bir konuda her görüşün altına yorum yapan, "abaza" tiplerden çekiniyor olabilirler.

Siyasi veya "Nasılım?" gibi sorularda insanların vereceği tepkiden korkuyor olabilir.

Sarkıntılık yapmak istiyor olabilirler.

Xper kasmak için yaptığı saçma sapan yorumları kimse görmesin diye gizleniyor olabilirler.

"Sitede sevdiğinizi etiketleyin..." veya başka bir konu hakkında yanlış anlaşılıp rencide olmamak istiyor olabilirler.

Özelden konuştuğu veya konuşup kavga ettiği kişilerden çekiniyor olabilirler.

Sırf havalı ve gizemli yani kısacası "cool" olmak istiyor olabilirler.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar