Birden bu kadar ilgi neden sizce, özellikle kadınlara soruyorum?

1 ay oldu olacak yabancı bir yayın şirketiyle yazarlık için anlaşalı. Bunlar İstanbul'da bir "meeting night", yani "oturak alemi" ayarlamışlar :D Ankara 'dan kalk ta İstanbul'a git hiç istemedim, ben evci bir insanım genelde :D Dedim ki çok özenmeyeceğim, simsiyah giyindim sanki cenazeye gidiyorum :D Hoş güzel samimi bir ortam hazırlanmış, kokteyl gibi bir şey işte. Birçok insanla konuştuk vs. Bir tane kız beni gördü koştura koştura üstüme geliyor ve geldi :D 27 yaşında, online yayın şirketi sahibiymiş... İşte neyse onunla konuş bununla konuş, kafam şiş bir biçimde geri Ankara 'ya döndüm... Telefonlar sabahtan beri susmuyor! Özellikle kadın yayıncılar ve yazarlar. Bir tane yazımda evlilikle ilgili, "saçma, komik ve gereksiz bir şey!" yazdım ve espri olsun diye de ben zaten bekarım gibi de bir not ekledim (cidden bekarım). O yazıyı mı gördüler ne? Paşa torunuyum ondan mı böyle oldu? Sonra geceyi düşündüm cidden kadınlar peşimi bırakmadı, erkekler tuvaletine girecekti birisi... Bu nedir ya? Kızlar ben istemem bu kadar trajikomik durumlar, ne yapacağım? :D

Birden bu kadar ilgi neden sizce, özellikle kadınlara soruyorum?
Cevapla