Yazın tam ortasından herkese selamlar! Bu yazı en güzel şekilde değerlendirelim mi? Kız kardeşinle g
Kızlar Bir Adım Öne Yaz Tüm Hızıyla Devam Ediyor: Temmuz Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! (Sayfa 2) r KızlarBirAdımÖne Takip Et FenomenYoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2512 Yapay Zekaya Sor Yaz Tüm Hızıyla Devam Ediyor: Temmuz Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 37 kişi beğendi
Hilalikoş Takip Et Xper 4 Yaş: 19 1 yıl Bu etkinlikler çok müko gelmeyi çok isterim açıkçası ❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰 0 0 Yorumla
Queen_Shine Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Pek bir etkinliğim yok paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
differenthoney Takip Et Xper 1 Yaş: 26 1 yıl yaz etkinlik olmadan olmaz. cok iyi gelir hepsi. hele de sosyal bir insansan 0 0 Yorumla
melisa23455 Takip Et Xper 4 Yaş: 21 1 yıl çok güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık ters yüz izlemeyi düşünüyorum 0 0 Yorumla
melankoliik_ Takip Et Xper 5 Yaş: 22 1 yıl Bırakın sinemayı da konsere gidinnnn götürünnn 0 0 Yorumla
Azrabulur Takip Et Xper 5 Yaş: 24 1 yıl Siccin 7 yi bekliyorum YouTubeye gelmesini Ahjslsldğdşğsöwwoş 0 0 Yorumla
Nazlı__Rüya Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Açıkçası pek bir etkinliğim yok paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
Eloşşşşşaşko Takip Et Xper 3 Yaş: 24 1 yıl Ters yüz 2 çok tatlı ama bayıyo 1 ini daha çok sevmiştim açıkcası sizin düşünceleriniz neler? 0 0 Yorumla
33ugly Takip Et Xper 2 Yaş: 43 1 yıl Güzel etkinlikler gitmek isteyip gidemediğim bir durum 0 0 Yorumla
Ktekinogluu Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl Bir sürü etkinlik var maddiyat nedeniyle gidemiyoruz 0 0 Yorumla
MrDoctorz Takip Et Xper 1 Yaş: 33 1 yıl Sinema veya tiyatro tercihim olur. Arada bir kafa dagıtmak için bire bir. 0 0 Yorumla
FurkanLeventCAN Takip Et Xper 6 Yaş: 24 1 yıl Güzel sesiyle Karsu, yılın ilk ve son İstanbul konserini vermeye geliyor. 0 0 Yorumla
Jdhrhrhrh Takip Et Xper 4 Yaş: 26 1 yıl Çok iyimiş etkinlikler çok beğendim umarım eğlenceli bir etkinlik olur 0 0 Yorumla
Cem3454 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 1 yıl Mayıs ve Temmuz benim hayatımda olmaz olmaz dediğim aylar 0 0 Yorumla
Kahraman006 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl Konserler çok güzel ama maalesef Vardiyalı çalışıyorum ve çoğu zaman saatleri uymuyor 0 0 Yorumla
єcєmlσrє Takip Et Xper 6 Yaş: 21 1 yıl Aşkı memnu aralarında en çok dikkatimi çeken şey oldu asko 0 0 Yorumla
Felisioo Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl Hiçbir etkinlik yok iş güç güç diyelim ve hayatımıza devam edelim. Çünkü önümüzde kış var. 0 0 Yorumla
rainmanaykut Takip Et Xper 2 Yaş: 40 1 yıl sivrihisara haluk levent geliyor ben ona gitmeyi planlıyorum 0 0 Yorumla
User287 Takip Et Xper 4 Yaş: 20 1 yıl Bu yaz iyice marvele sardım gece gündüz marvelin filmlerini izliyorum 0 0 Yorumla
Trn06 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 1 yıl Hiç bir şey yok. Kös kös evde oturacağım... Şaka şaka, paranın götürdüğü yere kadar gideceğim 😎 0 0 Yorumla
Sinyoradam Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl Yaşamak istemediğim şeyleri yaşadığım bir yaz oldu 0 0 Yorumla
onlyfans_kazandirir Takip Et Xper 5 Yaş: 32 1 yıl Bu kadar cok etkinlik varsa evde sıkılmak bize yakismaz🤗 0 0 Yorumla
Hypertext34 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 1 yıl İlgilenenler için güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler 0 0 Yorumla
Tatlı_EsinTi Takip Et Xper 1 Yaş: 22 1 yıl Pek fazla bir etkinliğim yok ama güzel bir paylaşım olmuş elinize emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
Güzel__Düşler Takip Et Xper 2 Yaş: 22 1 yıl Pek bir etkinliğim yok açıkçası ama yazdıklarınızı dikkate alacağım muhakkak 0 0 Yorumla
MantıklıSorular Takip Et Xper 4 Yaş: 31 1 yıl Eğlenmeye vakit mi kalıyor bu yaşam mücadelesi arasında 0 0 Yorumla
kenobi122 Takip Et Xper 3 Yaş: 22 1 yıl Konserlere sanat merkezlerine denize tek e turlarına gidin 0 0 Yorumla
Meraklı_Lara Takip Et Xper 3 Yaş: 22 1 yıl Elinize emeğinize sağlık harika bir paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
Süperkız500t Takip Et Xper 4 Yaş: 23 1 yıl En iyisi sinema ve konser Temmuz için en uygun olarak 0 0 Yorumla
Evliistekli Takip Et Xper 3 Yaş: 44 1 yıl Oğlumla beraber uçurtma şenliğine katılabiliriz 0 0 Yorumla
herseydenbıktıımm Takip Et Xper 5 Yaş: 22 1 yıl Gördüğüm iyi oldu Anadolu ateşinin biletlerine bakayım bi 0 0 Yorumla
bluishglass Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Güzel paylaşım olmuş faydalı bilgiler için teşekkürler 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Ben üniversite yüzünden çok yıprandım, gitmeye enerjim olsa kesinlikle ters yüz 2 ye giderdim. 0 0 Yorumla
delidayı0234 Takip Et Master Yaş: 31 1 yıl Hepsi birbirinden güzel ellerine emeğine sağlık 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
Bu etkinlikler çok müko gelmeyi çok isterim açıkçası ❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰
Pek bir etkinliğim yok paylaşım için teşekkürler
yaz etkinlik olmadan olmaz. cok iyi gelir hepsi. hele de sosyal bir insansan
çok güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık ters yüz izlemeyi düşünüyorum
Bırakın sinemayı da konsere gidinnnn götürünnn
Siccin 7 yi bekliyorum YouTubeye gelmesini Ahjslsldğdşğsöwwoş
Açıkçası pek bir etkinliğim yok paylaşım için teşekkürler
Ters yüz 2 çok tatlı ama bayıyo 1 ini daha çok sevmiştim açıkcası sizin düşünceleriniz neler?
Güzel etkinlikler gitmek isteyip gidemediğim bir durum
Bir sürü etkinlik var maddiyat nedeniyle gidemiyoruz
Sinema veya tiyatro tercihim olur. Arada bir kafa dagıtmak için bire bir.
Güzel sesiyle Karsu, yılın ilk ve son İstanbul konserini vermeye geliyor.
Çok iyimiş etkinlikler çok beğendim umarım eğlenceli bir etkinlik olur
Mayıs ve Temmuz benim hayatımda olmaz olmaz dediğim aylar
Konserler çok güzel ama maalesef Vardiyalı çalışıyorum ve çoğu zaman saatleri uymuyor
Aşkı memnu aralarında en çok dikkatimi çeken şey oldu asko
Hiçbir etkinlik yok iş güç güç diyelim ve hayatımıza devam edelim. Çünkü önümüzde kış var.
sivrihisara haluk levent geliyor ben ona gitmeyi planlıyorum
Bu yaz iyice marvele sardım gece gündüz marvelin filmlerini izliyorum
Hiç bir şey yok. Kös kös evde oturacağım... Şaka şaka, paranın götürdüğü yere kadar gideceğim 😎
Rock festivalleri müzik konserleri vesairler.
Yaşamak istemediğim şeyleri yaşadığım bir yaz oldu
Bu kadar cok etkinlik varsa evde sıkılmak bize yakismaz🤗
İlgilenenler için güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Pek fazla bir etkinliğim yok ama güzel bir paylaşım olmuş elinize emeğinize sağlık
Pek bir etkinliğim yok açıkçası ama yazdıklarınızı dikkate alacağım muhakkak
Eğlenmeye vakit mi kalıyor bu yaşam mücadelesi arasında
Konserlere sanat merkezlerine denize tek e turlarına gidin
Ters yüz çok güzeldi tekrar izlemek istiyorum
Elinize emeğinize sağlık harika bir paylaşım olmuş
En iyisi sinema ve konser Temmuz için en uygun olarak
Oğlumla beraber uçurtma şenliğine katılabiliriz
Gördüğüm iyi oldu Anadolu ateşinin biletlerine bakayım bi
Güzel paylaşım olmuş faydalı bilgiler için teşekkürler
Ben üniversite yüzünden çok yıprandım, gitmeye enerjim olsa kesinlikle ters yüz 2 ye giderdim.
Hepsi süperrrrrrrrrrrrrrr
ilgilenmiyorum böyle konularla zaman kaybı
Çok güzel etkinlikler.
Anadolu atesi bence en iyisi
Balıkesire gidebilirim
Pek bir etkinliğim yok açıkçası
Anadolu ateşi dans izlemeyi isterdim
Süt mısırı var mı? 😂
Hepsine katılmak istiyorum
Sevmem ki böyle şeyleri
Ayyy süper etkinliklerdr teşekkür ederizz
Paylaşım için teşekkürler
Uçurtma şenliği.
Harika etkinlikler war
Güzel bir paylaşım olmuş, emeğinize sağlık.
aşkı memnu kaçmaz
Aşki memnu izleyecegim
Emeklerine sağlık çok iyi
Hepsi birbirinden güzel ellerine emeğine sağlık
Güzel oneriler varmis
Güzel anlatım yaz konserleri olabilir
vay be nasıl keşfedemedik...
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Fırsat bulursam izleeim
Evet hepsi güzel duruyor gerçekten