Videolar: Kişilik & Karakter
Konuşurken sesin/hızın hangi seviyede 😂?
Gayet tok ve anlaşılır mı? Yakından zor duyulur mu? Desibelin fazla mı? Normal zamanlarda bile normalin biraz üstünde duygu değişimlerinde fren tutmuyor işin kötüsü anlaşılması zor oluyor (aile geneli böyle) xcvbws...
Ağlanacak halimize güldüğümüz oldu mu? olmadı ise buyurun seyredin?
https://www.youtube.com/embed/-VhD5WfryvU
İnsanlarla konuşurken ortalama kaç kelime kullanıyorsunuz?
Domates ister misin Aynen Seni seviyorum Aynen Arabalar çok kötü Aynen https://www.youtube.com/embed/wr_xlFfvkhw
Küçükken ne olmak istiyordunuz büyüyünce ne oldunuz?
https://youtu.be/I542wH1aFBY?si=6w3Xlq6-BOmx7qoX 😂
Bugünkü enerjinize 10 üzerinden kaç puan verirdiniz?
Ben bayaaaaaa ba yaaaaa iyi gibiyimsi😅 Ne seen unuttun ne been unuttum aldatma kendini geeeell https://www.youtube.com/embed/6btwcUftgjU #doludolu
En son nelerden vazgeçtiniz?
https://www.youtube.com/embed/-4o5Dv4_V-E Sizin en son vazgeçtiğiniz şey neydi? O değil de Serenay'ın sesi ne kadar güzelmiş lan :D
Yapmayı en çok sevdiğin şey nedir?
Ne yapmak seni muhteşem hissettiriyor? Anla beni yaz aşkım 😉 😄 https://www.youtube.com/embed/cN1zrtHp9is
Bu aralar hangi his hakim sende?
.. bir an durup duymak istediklerini dinlemeye çalıştı ama içinde yüksek sesler hakimken dışarı yansıyan saf sessizlikti.. https://www.youtube.com/embed/LLyZQnd2weA Şarkı ofh..🚬 #smell
Kendinde iyi ki var dediğin özellik nedir?
Kişilik olarak, huy olarak, ilgi alanı olarak, davranış olarak en beğendiğiniz kendinizde hangi özelliğe sahipsiniz? Enerjiyi kaybetmiyoruz aslaa 💃 https://www.youtube.com/embed/EY76C0DnljE
Çevrenizde Kezban var mı?
https://www.youtube.com/embed/yKHjnfkeenE Norm Abimizin kaleminden güzel bir anlatım 🙂 Çevrenizde Kezban var mı hiç 😁
Keyfiniz ne alemde?
https://music.youtube.com/watch?v=gI1yaggnuW8&si=y2SiVj4w4KeMp9QU Keyfimi bulana EİG cevap ödülü vericem 😒 Gününüz güzel gecmesi dileğiyle 🙏✨
İlerde kendinizi nasıl hayal ediyorsunuz?
https://www.youtube.com/embed/vhoxY_XVnN0 @Semih6934 Kankam ve Ben 😂
En kötü ihtimal belirsizlikten iyi midir?
Zihnimizle beraber ruhumuzu da karıştıran, bizi en çok zorlayan duygu sanırım belirsizlik duygusu... Bazen görünen en kötü senaryo belki bu belirsiz durumdan iyidir diyor insan... Siz ne düşünüyorsunuz?...
Anlatmadan sende bir şeyler olduğunu anlayan biri var mı hayatında?
https://www.youtube.com/embed/8X5P37kTF9w
“Atlatamicam galiba” dediğiniz problemleri nasıl atlattınız?
https://youtu.be/1GSqH70P6p8?si=MmLWf73qbax5o-oT
Geçenler mi daha çok/geçmeyenler mi?
Baktığında mazi yaradır geride kalana Kaçtığın anılar kaçtıkça yapışır yakana Sordum aşka ben de bilemedim kimi seçiyor Soldum bin kez ama üzülme hiç hepsi geçiyor.. 😌 https://www.youtube.com/embed/vlyaJ2NPkO0 #smell
Motivasyon videonuz var mı?
En yakın arkadaşlarıma üzülüyorum hep kötü günlerimi gördüler. Onlar için we must go on https://youtube.com/shorts/nsaz0myAwc8?si=GhxTGHv6TwfiVGOZ
Seni ne ağlatır?
Erkek sanki Çaresizlikten ağlar. Ezelcilere gelsin: https://www.youtube.com/embed/2pXCmit8lsI Bir Babanın Çaresizliği en korkuncudur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer