F32-depresif nöbet ne gibi sorunlar acar sivil hayatta?

S. a ben askere gitmeden once piskolojim bozuktu ve askere gittim bunalima girdim komutanlara falan ters gittim ben yapamiyorum diyodum inanmiyolardi yeni bascavus geldi ve beni dinledi rdm doktorunu cagirtrdi bende terlesledim onu inanmiyodu baska turlu hastaneye ertesi sabh gonderdiler doktorada anlattim derdimi bana 1 ay hava degisimi verdi verdigi hastane kagadinda f32- depresif nöbet die yaziyo bana simdi cüruk vermek istiyorlar ben kabul etmiyorum curuk alsam sivil hayatta herhangi bir problem olurmu yani is konusunda bu konulardan anliya bilenler varsa su kardesine yardimci olsun
F32-depresif nöbet ne gibi sorunlar acar sivil hayatta?
Cevapla