Saf salak ve çok mal gibiyim benim durumum ne olacak böyle?

Kendimi ifade edemiyom. Insanların dediğini anlamıyorum biseyler konuşuyorlar şaka yapıyorlar anlamıyorum mal mal bakiyom sanki kulaklarim duymuyor gibi çok dikkat eksikliği var herkes herşey hızlı yapıyor işini gücünü ben bisey anlamıyorum çok ağır kalıyorum sohbete katilamiyurum. Örneğin ben seyyar satıcı olsam hayatta yapamm yani manav gibi işleri falan ağzım laf yapmıyor hemde çok cekingenim sesim kısık çıkıyor bisey diyemiyorum. Desem de aklıma bisey gelmiyor. Kim bisey derse hayır diyemiyorum amele gibi kullanıyorlar ve ben bunları yalnızken çok kafama takiyorum ben bu şekilde hayatımı nasıl devam edicem. Hiçbir basarım yok bir de üniversite mezunuyum ama eminim herkes bu nasıl üniversite okumuş diyordur. Çünkü çok salak gibiyim malim ağzım laf yapmıyor bisey beceremiyorum bubzamna kadar sevgilim bile olmadı. Hep kafama taka taka kronik depresyona girdim çıkamıyorum.

Napicam akıl verin bana artık yaşamak istemiyorum cidden sessiz çekingen olunca hayatta hep kaybediyursun ve kendini yansitamiyirsun. Buyuzden birsürü fırsattan mahrum kalmisimdir.:(((
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce benim sorunum ne neler yapmam lazım hiç ümit yok mu
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce ilaçlar fayda eder mi
Saf salak ve çok mal gibiyim benim durumum ne olacak böyle?
Cevapla