Eleştiriye açık olmamak özgüven eksikliğinden mi kaynaklanıyor, egoist olmaktan mı?

Eleştiriye açık olmamak özgüven eksikliğinden mi kaynaklanıyor, egoist olmaktan mı?
Sizce bir insan hiçbir eleştiriyi neden kabul etmez? Haklı eleştirilerden söz ediyorum bu arada..
Eleştiriye kapalı olmanın temel nedeni egoist olup kendine toz konduramamak mıdır?
Yoksa özgüveni olmadığından bunları duymaya tahammül edememek midir?
#HermioneGranger 🧚🏻‍♀️
Eleştiriye açık olmamak özgüven eksikliğinden mi kaynaklanıyor, egoist olmaktan mı?
Cevapla