
Eleştiriye kapalı olmanın temel nedeni egoist olup kendine toz konduramamak mıdır?
Yoksa özgüveni olmadığından bunları duymaya tahammül edememek midir?
#HermioneGranger 🧚🏻♀️

Eleştiriye bende fazla açık değilim niye çünkü bazı insanlar her şeye burnunu sokup saçma sapan şeyler uydurarak bizi hayal kırıklığına uğratıp moral bozmaktan başka hiçbir şeye yaramıyorlar mesela evlilik konusu birisi size hiç yakışmıyorsunuz dese skrt lan ordan moral bozmak için yapıyorlar hem bizene onların saçma sapan düşüncelerinden ne istersek onu yaparız özgüvenle alakalı ama eleştiriden eleştiriye değişir. Bunları duymaya tahammül edememenin özgüvenle ne alakası var rahatsız oluyoruz hem başkalarının düşüncesinden bize ne cehennem olup gitsinler
Resmen insanın mutluluğuna engel oluyorlar oçkdjdbshwhlar onlar
hayır. ben aslında eleştiriye açık bir insanım
lakin o kadar bozuk ve geri bir toplumumuz var ki eleştiriyle hakareti karıştırıyor. bu yüzden eleştiriye açık değilim
kamil ; ne kadar salakksın diyo
kızınca da ; eleştiriye açık değilsin diyo
L an oğlum eleştiri mi L an bu :D oldu sen direk söv , sonra eleştiri de :D
yoksa kişi kalkar bana der ki ; seni yakışıklı bulamadım vs kriterlerimde değilsin eyvallah derim
ama kalkıp kişiye ; şu tipe bak dersen bu hakarettir eleştiri değil :D :p
Bence tamamen egoist olmaktan kaynaklanıyor çünkü egoist insanlar kendilerine yapılan eleştiriyi ve kendilerinde görülen eksikliğin insanlar tarafından dile getirilmesini kendilerine yediremiyorlar
Eleştiriler kaliteli olmuyor dicem ama alakası yok. Kimse eleştiri sevmez
Cevap
22Cevap
Günde 1 milyon kişinin hayatını kurtarsan da neden 2 milyon kişinin hayatını kurtarmadın diye eleştirenler olur :D
Doğru eleştirileri de normal bir insan her zaman dikkate alır. Eleştiri kabul etmemek empati eksikliğidir.
Akıl dışı davranıştan dolayı olduğunu düşünüyorum. Birkaç kitap okuyup veya bir iki makale ya da youtube den bir iki video izleyerek bir konuda kendilerini uzman yapıyorlar. Bu yüzden bu tür insanlara karşı tartismamanizi tavsiye ediyorum. Aklını kullanabilirse kendisi hatasını anlar zaten yoksa çok zor
Özgüven eksiliğindendir çünkü eleştirildiğinde paikolojik olarak özgüvensizlikten pişmanlık ve o anı yaşamamazlık duyuyor insan
Kadınlarda egoistlik erkeklerde özgüven eksikliği olduğunu dusunuyorum enazından benim gözlermlerim bunu doğrukar nitelikte...
Eleştiri yerinde olmalı.. Genelde suçlayıcı gibi yapildigindan kimse kabul etmiyor..
Özgüven eksikliğinden kaynaklanır daha çok diye düşünüyorum 😊
Ego abi ya özgüvensizlik olsa sesini etmez uslu uslu durur
Bende ikisi de var hepsi var eleştiriye de açık biri değilim silerim direk
Kendini mükemmel zanneder herkesten farklı olduğunu düşünür herşeyin en doğrusunu yaptığını zanneder kesinlikle ego başta gelir bunun arkasında yatan da özgüven eksikliğidir.
Bence İkisi de değil. Birinin yapıcı eleştiri olarak gördüğünü, karşısındaki görmeyebilir. Ya da
Belki cümle eksik ve yanlış kullanılmıştır, belki de eleştiri yaparken izlediği yol yanlıştır.
Egoist olmaya çünkü sen mükemmelsin onlar be saçmalıyor (ben olmasam bu dünya napar..)
Her ikisinden de olabilir
Kesinlikle egoistlikten. Kendi dunyasinda o mukemmeldir aksini soyleyemezsin
Egoistlik zaten özgüven eksikliğinin sonucu değil mi?
Özgüven eksikliği.
Kesinlikle egoyla alakalı bir durum.
Kesinlikle özgüven eksikliği.
Her ikisi de oluyor
Kibirden kaynaklanıyor egoistler.
kırılgan olmaktan olurdu
Kişiye göre ikiside olabilir
İkisi de olabilir ama asıl sebebi başka
Acıtmadan yapılan eleştiriye açığım
Eleştirenden ötürü de olabilir
Özgüven eksikliğinden kaynaklanıyor
özgüven
Egoistlik
Egoistlikten elbette
Egoist olmak
Yüzleşme korkusu
Özgüven eksikliği
daha cok bende öz güven.
ikisinden de biraz.
Özgüven eksikliği.
Özgüven eksikliği.
Egoistlik kesinlikle
Özgüven eksikliği
Fazla ego..
Egodan kaynaklı
Eksiklik
Egoist lik
Özgüven eksikliği
Bence egoist olmak
Egoistlik
ozguven eksikligi
egoisttttt
Egoistlik
Özgüven eksikliği
İkisi de olabilir
Egoistlik
İkisi de olabilir
Egoist olmaktan.
Her ikisi de bence
Egoist
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar