Ben genelde amuda kalkmaya çalışırım çok sıkıldığım zaman. Sizin yaptığınız en absürt şey ne :D



bol sortumu yukariya kadar cekip her yere su dokup ciplak ayak geziyorummm genelde o anlarda aklima tuhaf seyler geliyo😂
Bu resimdekini yapmak isterim ama zemin katta oturmuyoruz ya. Muthis duruyor😂
İnsanları uçuruyorum, aklınız başka yerlere gitmesin tamamen sanatla ilgili @art. em. tr
Aynanın Karşısına Gecer Saçlarımı 90 Nostaljisi Gibi Yapar
Sırıtırım :D
Cevap
56Cevap
Alemsin sen ya gadasi
Yatakta başımı aşağı sarkıtıp tüm kanın beynimde toplanmasını beklerim. Başım ağrıyıncaya ve gözüm çatlayıncaya kadar devam ederim.
Öyle bakmayın insanda ne dert kalıyor nede tasa.
koltuktan koltuğa atlarım
Şarkı açıp klip çekiyomuş gibi davranırım
Michael jackson dansı yapmaya çalışırım
Şarkı açıp oynama
Ayaklarımı duvara koyup yatakta yan yatma
Bir ara da bir şeyleri bozup geri tamir ediyordum.
Absürt değil ama canım sıkılımca ev temiz bile olsa kalkar evi temizlerim eşyaların yerini değiştiririm
Bennnnnnnn :D gaza gelip filmlerde dövüş sahnelerinden sağ sola yumruk sallarım kafa atar tekme atarım :D
Babannemin takma dişini içine koyduğu suyu içiyorum
Buzdolabında ne varsa yemek ve sonra neden bu kadar şişkoyum diye hayatımı sorgulamak
Yakınımdaki insanların oralarına buralarına vuruyorum. Öyle can acitmadan. Sadece ses çıkaracak şekilde
Hiçbiriyle niye hareket edeyim sıkılan kişi yerinde sabit kalır
kızın yaşı 12 mi ve yarı çıplak bence foto yasaklanmali
müzik açıp dans etmek ve sonra evin büyüklerine yakalanmak 😂😂😂😂
Oha aynen bende amuda kalkarım müzik eşliğinde ve duvara yaslanıp düşünürüm.
Bence bilimsel olarak kanıtlansın artık hem can sıkıntısını gideriyor hemde aynada kendine bakarken eğleniyorsun.
Evde 1 saat boyunca yürüyüp kendi kendime konuşmak.
Telefonla uğraşıyorum absürt bişey yapmanıza gerek yok
O Kadar Absurt Olmasada Gozlerimi Kaparim Motosikletle Geziyormus Gibi Hayal Ederim
Kanepede ya da yatakta ayakları duvara dayayıp sırt üstü yatmak. :)
otobana çıkıp, yakın çevrede araba yokken sürat yapmak..
Sebebsizce aracıma binip, yollara düşüyorum. Zaman öyle geçiyor.
İstanbuldayım, sahil yolundan gidiyorum aklımda ki düşünceler geçtiginde geri dönüyorum.
Yer değiştimemiz gerek ;) araştırıp 1 veya 2 saat uzaklara gidebilirsin hafta sonu vaktin varsa kamp yapabilirsin.
Başka yer bul ;)
evde çıplak gezmek perdeleri de hafif aralık bırakıp
Şu an sandalyede yatmaya çalışıyorum bunlar can sıkıntısı 😂
bizim milletin canı sıkılmasin ya o ne cevaplar oyle😀millet delirmis olmali
4 kişilik pastayı hunharca tek başıma yemek 😂😂😂😂
Hahaha şarkı söylerim senin yaptıgın çok tuaf doktora göründünmü ;)
Geçen gün ablamın kıyafetlerini giyip makyaj yapmıştım :)
Televizyon kapalıyken televizyonu seyrediyorum
O değil de , sayko nedir Allah aşkına?
Ayaklarımı duvara doğru uzatmak
Salonda taşa yatıp kırk beşlik şarkı dinliyorum 😂
karşımda biri varmış gibi konuşurum
Kafama göre dans ederim 😝💃
Eski dizileri izliyorum
boş vaktim olsada sıkılsam :D
Resimdeki kiz kac kilo acaba :D
Tek elle şınav çekmeye çalışayorum
Parmağıma bant yapıştırmak :D
Balkona çıkıp horon tepiyorum.
Balkondan tükürmek 🙈🙈
@asgardiª sanamı geldi 😞
@asgardiª hadi len yanlış zamanda yanlış yerdeymişsin😂😂
sağa sola sakça oluyorum
Yüksek bir yerde ayaklarımı aşağı sallayıp oturmak
Kardeşlerimi toplayıp halay çekmek olmuştu...
Galiba bir şey yapmamak.
Sayko bir şey yapmam. Spor yaparım.
Duvardan geçmeye çalışmak
Saclarima kalemler geçiririm 😂
Resim çizerim.
Bacağımdaki batıkları iğne ile çıkartırım.
Her türlü şeyi yapabiliyorum
Dans ediyorum şahsen kimseye zararım olmuyor.
Duvara tırmanıyorum kdhdlxhdn
Kızlar soruyor'a girmek.
Çok canım sıkılırsa muzip filimler seyrederim😊😊
Salonun ortasında yatıyorum
Banyoya girerim saatlerce dururum
Arkadaşı arayıp dışarı çıkmak saat fark etmez
arada geliyorlar bana 🕵️😃 çıldırıyorum asdfsdf💃
Ne bilem aklıma ne gelirse yapıyorm
Deliye donusebiliyorum gercekten deli saniyorlar
arkadaşımın kafasına osurmak
Bagıra bağıra şarkı söylemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar