Her zaman üzgün ve sinirli olmak bir hastalıksa, hep mutlu olmak da bir hastalık mıdır?

Her zaman üzgün ve sinirli olmak bir hastalıksa, hep mutlu olmak da bir hastalık mıdır?
Üzülmek, öfkelenmek, heyecanlanmak, korkmak ve daha pek çok duygu, en az mutlu olmak kadar doğal ve normal olan insanî duygulardır. Ama mutlu olmak dışındaki her duygu abartılı yaşandığında bir psikolojik rahatsızlık olarak sayılıyor.

Aşırı mutsuzsanız, depresyondasınız.
Aşırı sinirli ve gerginseniz, anksiyete bozukluğunuz var.
Aşırı heyecanlıysanız, hiperaktive bozukluğunuz olabilir.
Korkak ve çabucak panik yapan biriyseniz, panikatak hastası olmanız muhtemel...
Gördüğünüz gibi her duygu fazla yaşandığında bir psikolojik rahatsızlığa işaret ediyor.

Peki sizce mutluluk da diğer duygular gibi aşırıya kaçtığında bir hastalık olabilir mi?
#HermioneGranger 🧚🏻‍♀️
Her zaman üzgün ve sinirli olmak bir hastalıksa, hep mutlu olmak da bir hastalık mıdır?
Cevapla