‘Menfaati bitenin, muhabbeti de biter’ sözüne katılıyor musunuz?
- Malesef öyle insanlar, menfaati bitene kadar.. 😚
#beyazorkidem
- Malesef öyle insanlar, menfaati bitene kadar.. 😚
#beyazorkidem
Biz 3 arkadaşız, kankadan kardeşten öte. Öyle ki tatillere beraber gideriz, ikili takılmayız illa üçümüz olacağız. Çok iyi arkadaşız anlayacağın. İçimizden biri evlendi, yine görüşüyoruz seyrek de olsa ama çok değişti şimdi o. Wp grubunda mesajlara sürekli görüldü atıyor, arıyoruz açmıyor dönmüyor geri. Bilemiyorum, hayatta maalesef her şey anlık çıkarlar üzerine kurulu. Ne kadar aksine inanmaya çalışsam da
Asla öyle şeymi olur... İnsan su içmekten susaması geçince usanırmı? O hesap.. seven aksine daha çok susar sevdiğine
Kişiden kişiye değişir, bazı insanlarda fazlasıyla katılırım, bazılarında ise yanından geçemez bu söz
O kadar gönülden katılıyorum ki :) bugün aklımda tekrarlayıp durduğum bir cümle..
Cevap
16Cevap
aynen özellikle kızalrda %1000000000 böyle. erkeklerdede son dönemde bu tarz tip artmaya başladı
Hayır burada menfaatsizce sohbet edebildiğim samimi can arkadaslarım var.😎
Kesinlikle katiliyorum hemde dibine kadar
insan olanda öyle olmaz ama insan araki bulasın
Sevgi çıkar ilişkisidir
Bazıları öyle düşünüyor evet
Katılıyorum çoğu insan böyle
Günümüzde öyle maalesef😊
Tabi aynen katılıyorum
Öyleleri çok bazen hepimiz öyle olabiliyoruz.
Gercekten güzel ve yerinde bir söz
#hacıemre
Katılıyorum devir bu
İşi düşmeyen aramaz
bilmem bu sözleri burda duyuyorum efendim
Ikı dkk bak bısı dıcem
Tüm kalbimle
Cook hemde
Birikiyo yine
bir patlicam o olcak
Bazen olur öyle.
katılıyorum
Bknz; Eski Sevgilim
Kesinlikle
evet öyle.
Doğru bence.
Aynen öyle
Kesinlikle
Katılırım
Bence güzel ve evet
Kesinlikle
Tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar