
#HermioneGranger 🧚🏻♀️

Ne elde ederlerse mutsuz olurlar demek yanlış olur. Ama asıl mutlu olacakları şeyi elde etmemiş olurlar. Çünkü neyin onları en çok mutlu edeceklerine dair bir fikirleri yok.
Mesela bir mağazaya girip rastgele bir şeyi alıp çıksanız eve geldiğinizde aldığınız şeyden mutlu da olabilirsiniz mutsuz da. Çünkü bilmeden aldınız yani iki ihtimal var. Ama bilinçli bir şekilde ne istediğinizden emin bir şekilde mesela mavi çizgili bir gömlek istiyorum diyip ona yakın bir şey satın aldığınızda onunla mutlu olacağınızı bilirsiniz. Çünkü bunu önceden düşündünüz. Ve eve geldiğinize gömlek sizi mutsuz etmez. Ancak hayatta her zaman bilip isteyerk elde ettiklerimiz de bizi kesinlikle mutlu yapar diye bir şey de yoktur. Eve geldiğiniz de bir bakarsınız ki gömlek gözünüze güzel gelmiyor.
Ama tedbiri elden bırakmamak için her zaman ne istediğini bilerek yola çıkılmalı.
Evet, kesinlikle..
Mutlulugun formulu nedir biliyormusun mutluluk istedigini yaptıgında mutlu oldugun anlamına gelmez araba aldın ev aldın her şeyi aldın mutlu hissettin ne zamana kadar daha iyisini isteyene kadar 1 ev daha 1 arabadaha 2 kat maaş daha yine mutlu oldun ama nereye kadar sence mutluluk nedir bişey istemekmi istedigin her şeyi yapmakmı nedir bu mutluluk burda yani benim memleketimde bir gariban adam var adamı gör acırsın kendi çapında adam karnının doyacagı kadar para kazanıyor adama yardım etmek isteyenleri geri çeviriyor adam bu dünyaya degil öbür dünyaya çalışıyor adamı fazla tanımasamda şuna eminimki şu dünyadaki gördügüm en mutlu insanlardan 1. Si yani istemek veya istememek degil mevzu hissetmek asıl mevzu mutlulugu tutabilirmisin dokunabilirmisin görebilirmisin mutluluk görmek de degil hissetmekle alakalı bir şey
Elde ettikleri şeyler koca bir hiçtir, o nedenle mutsuz olurlar.
Cevap
17Cevap
''Sorunları ne olursa olsun, herkesi ikna etmeye çalıştığım tek bir şey var: ‘Kendini Sevmek’. Sevgi harika bir tedavidir. Kendimizi sevmek yaşamımızda mucizeler yaratır. Aşırı gurur, küstahça bir kibir ya da kendini beğenme gibi şeylerden bahsetmiyorum; çünkü bunlar sevgi değil, sadece korkudur. Kendini sevmek ise, kendimize saygı duymak, mucizevi bedenimiz ve aklımız için minnettar olmaktır. '' - Louise L. Hay
Ne istemediğini öğrenerek aslında ilerleyebilirler.
Önce ne istedigini bilecek insan bilmeyince ne istedigini neyi elde etttiginin bir önemi yok :)
Yetinmeyi bilmek önemli ama öncelikle ne ile yatinmen gerektiğini bilmek önemli. Bilinmezlik her zaman mutsuz eder bana göre
Ne istediğini bilmeyen insanla konuşmakta anlaşmak da mümkün değil o ne yapsan memnun olmaz
kesinlikle Şu an kendimi gordumm ama ben bunaliyom 1 hafta mutlu 1 hafta duygu durum bozuklugu var bende benim icinde sanki bir suru insan bunaliyorim hemen😂
Mutlu olmanın ne istediğini bilmekle ilgisi yok.
Mutluluk parayla, aşkla, veya bazı değerlerin kişide olmasıyla alakası olan bir durum değil.
Kişinin içinde var olan birşey mutluluk.
Mutsuz değil ama elde edince mutlu olamıyorum, yeni bir mutluluk arayışına giriyorum
Neyi aradığımı ben de çözemedim
Katılıyorum 👍
Hayır tabikide ama hangisi ağır basıyor insan bunu bilmeli ve ağır basana secerse mutlu olabilir veya kalbi ne diyorsa daha çok o doğru olandir
Ben hep mutsuzum valla her aldığımız şey sadece anlık mutluluk yapıyor
Evet aynende öyle 👍 gözü aç olmamak lazım yetinmek lazım yoksa mutsuzluk sararki ne sarar
Nötr olurlar. Ne istediklerini bilmiyolar olan şey ne mutlu eder ne mutsuz
Ben öyle düşünmüyorum. Kararsızlıkla elindekini değerini bilmek çok ayrı şeyler
Evet, mutsuz olurlar. Bu da zaten manik depresif kişilik bozukluğudur.
Aynen öyle bencilce mutsuzlukla besleniyorlar yaydıkları kötü enerjiyle yakinindakileride kötü oluyo
Kafasi karistiklari için bu yüzden bilemeyip bazilari mutsuz olabiliyor.
Evet. Çünkü kendilerini dinlememişdirler hayatan ne istediklerini anlamaiştirlar.
Katılıyorum bazen sahip olduklarına şükretmek gerek 😊
Yoo ver bakiyim onlara sıfır model tost makinesi, mutlu mu oluyo mutsuz mu görelim.
Şahsen öyleyim. Çok bir şey elde ettiğim yok. Bir şey elde etmeye hevesim de yok. Ne istediğimi bilmiyorum, ne istemediğimi de bilmiyorum. 😬
Kahretsin beynim yandı akşam akşam.
Evet ben mesela ne istediğimi bilmediğim için hep kaybettim şimdi ne istediğimi biliyorum ama istenmiyorum hayat o kadar zorki
Tabiki de zaten neyi istediğini bilmiyor , bilmediği içinde elde edeceği şey pek te önemli gelmeyecektir.
sen eskiden fiona gallagher diyerek mi giriyordun ksye
İnsan istediğini elde etmeye çalışırken daha mutlu olur bence
Evet çünkü insanlar istedigi seyleri gorunce mutlu olur ne istedigini bilmiyorsa mutsuz olmaya mahkumdur
O kadar doğru ki. Ne istediğini bilmek hayattaki en önemli şeylerin başında
Ne istediğini bilmeyen insana her bulduğu doğru gelir, nöö😂
Bence bu tür insanlar yerinde sayıyor yapmaları gereken bilinç ki düşünüp öyle adım atmak hayata
Neyi istediğini bilmeyen demeyin bana yaaaa.
evet, oyleyiz de zaten
ne alaka biz mutluyuz efendim
Yaşadıkları mutluluk kısa süreli olur malesef
tabiki insan kendini bilicek
evet, hedefi olmalı insanın ne istediğini bilmeli
Evet maalesef
Kesinlikle.
Tatminsiz olurlar
Açgözlülük onlarınki
Evet
Kesinlikle olurlar.
Kesinlikle 👍🏻
Evet...
Evet
Aynen aynen
Tabikiii
aynen
Evet
aynen öyle..
Evet mutsuz olurlar
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar