Ben nedense değerli ve mutlu hissediyorum kendimi.Peki siz etkilenir misiniz, o kişiye tavırlanırsanız değişir mi ?
İyi geceler .
İyi geceler .
Rüyada sokakta geçen herhangi tanımadığın bir yüz bile görülebiliyorken, onun veya şunun , şunun veya bunun beni görmesi, beni tam olarak sevindirmez.
İnsan beyni gördüğü ve düşündüğü şeylerin üzerine bir şeyler yaratmayı çok sever. Beni görmüşse ne bok olmuş? Tıpkı ondan önceki gece başka biri ağırlıklı düşünürken onun rüyasına girmesi gibi.
Sadece tesadüf.
Sadece kafada yer edinmiş şeylerin yansıması.
Sadece bir rüya ..
Başrol'deysem oturur hikayeyi dinlerim..
tavrım değişmez yalan da söylüyor olabilir. salak bir arkadaşım arada bir beni rüyasında gördüğünü söylüyor nasıl gördü diye sorunca saçma sapan kötü şeyler söylüyor belli ki moralimi bozmaya çalışıyor inanmıyorum beni gördüğüne
hayır söyleyen oldu ama öyle hissetmedim. eğer sürekli görüyorsa hissederim. kendimden biliyorum çünkü.
Cevap
24Cevap
Rüyamda gördüğüm kişilerin sayısı oldukça az. Çoğu zaman garip rüyalar gördüğüm olur mesela en son iki ya da üç ay evvel rahmetli ABD başkanı JFK ile dolaşıyorduk..
Hoşlandığım kız demişti allah sizi inandırsın. egom tavan yapmıştı baya :) ama işte sadece rüya... gerisi gelmedi yani
Kişi hakkında fikrim değişmez tabii ki, ama " Ne yapıyordum kız seninle, senin rüyanda " diye gülerek sorarım...:-))))
bazen günlük hayatta aklımıza bile getirmediğimiz insanları rüyamızda görüyoruz. Ben geçenlerde 4 yıldır görmediğim ve hiç aklıma gelmeyen bir arkadaşı gördüm rüyamda , ertesi gün yolda karşılaştık nasıl bir tesadüf bu .s Rüyalarda acayip valla .s
ilk önce rüya ya bakarım rüya mı diye sonra görene bakarım...neyse..:D
genelde arkadaşlarımın olsun sevgililerimin olsun ara verdiğimizde ne bilim görüşmeyi kestiğimizde rüyalarına giriyorum değişik :)
Kendisini yatakta üzerimde inliyor halde görmesiyle benden nefret ediyor halde görmesi arasındaki ince çizgiye göre değişir...
Kendimi değerli hissederim bende onu rüyamda görmek için uğraşırım ayıp olmasın...
Rüyanın nasıl olduğuna bağlı her seni gördüm diyene sevineceksek işimiz zor
geçen esilop görmüş beni rüyasında ölüyor muyum mu ne güzel oluyor yahu anlatması dinlemesi falan
sıkca duydugum bır durum bu gorduklerını soyluyolar ı ve cok ıyı yerlerde gorduklerını belırttıler sevındım hemde cookkk yanı mutlu oluyorum
aslında rüyaların hiçbir anlamı yoktur. Günün 24 saati düşündüğüm birini hiç rüyamda görmediğim de olmuştur ama nedensiz yere mutlu olurum
Değerli hissetmem bilinç altı ya da toton açıkta kalmş derim :D
İyi mi görmüş kötü mü görmüş ona bağlı dfhgjfhgdf :D
Nasıl gördüğüde önemli :p uygunsuz bir durumda olablir. herkes carsıda pazarda arkdaşını görür gibi rüya görmüyor :p
hadi yaa ben seni rüytamda gördüm desem değerlimi hissedersin ilginç ben hissetmem sorarım rüyaya göre yani
sansürsüz anlat hemen derim:) rüyanın zenginliğine göre etkilenebilirim
Ben değer vermediklerimi de rüyamda görebiliyorum sonuçta.
yok be ne alaka yani.gün içerisinde gördüğün herkesi rüyanda görebilirsin.
Demek ki bilinçaltını meşgul ediyor ve seviliyorum :)
bende mutlu olurum nedense :D
Fark etmez. Bana normal geliyor.
hayır, değişen bir şey olmuyor.
Etkilenirimde tavrım değişmez,neden değişsin ki
nasil gordugune bagli
kafayı benle bozmuş manyak derim
Ekstra değerli hissetmem. Sanmıyorum
nasıl gördüğüne bağlı şimdi rüya var rüya var :)
Yalan söylüyor diye düşünürüm.
valla nasıl gördüğü cok önemli hacı
olumlu guzel gormusse ıyı e
ya kötu gormusse :)
Valla güzel bir histir ya:)
nasıl gördüğüne bağlı ... :/ :)
bilmem ne gördüğünü sorar anlatmasını söylerim.
Evet etkilenirim değerli hissederim -.-
önce nasıl bir rüya diye soruyorum
işin gücün ben mi oldum bippp derim
Açıkta kalmış derim
kişiye göre değişir
hayır, fark etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar