“İnandım, güvendim. Yol güzeldi, hatta yarı yolda kalmak bile belki güzeldi, fakat ben yarısından daha önce bir yerde kaldığıma inandım her zaman. Yolun yarısı bile yarım bırakırdı belki ama ben hep eksik kaldım. Hayatım boyunca, mutsuzluk adına her şeyi yaşadım. Güzel sevdim, inandım, sevdim ve bunun bir gereği vardı; hiç sorgulamadım. Her şeyi önce olduğu gibi kabul ettim, sonra ise olmadığı gibi. Sorgulamayı öğrendim, evet kendimi bile. Adını koyamadığım bir savaştı bu, yenmek için yenilmek şarttı. Fakat bu yenilmekten sayılmazdı.. Teşekkür ederim her şeye, tüm yanlışlarıma ve tüm yanlış insanlara."
13 Yorumla- +1 yıl
Edebiyatını beğendim bunu kesinlikle evin duvarına asmalısın :)
- +1 yıl
Bunu uygulayan biriyim
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu evden s. Git. Ha bide bu
www.google.com.tr/search13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılFoto daki yazi tum erkeklere duyurulur 🗣🗣
- +1 yıl
:D :D
Cevap sahibi+1 yıl😄😄
"Kimse kimsenin kitabını okumadan özetini çıkartmaya kalkmasın."
ya da
" Hatasız insan zaten yok, bize mahçubiyet lazım. " :)11 Yorumla- +1 yıl
BEğendim bunları :D
Kişilik & Karakter konusunda 706 cevap paylaştı. Yola çıktıklarını yolda bulduklarına değişirsen hem yolunu kaybedersin hem dostunu.
22 Yorumla- +1 yıl
:) Doğru sözdür hocam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
+1 yılGüveni sürekli sarsılan bir insan belli bir noktaya gelince, bu hayatta her şeyin olabileceğini kabulleniyor. Bir şey seni kırsa, biri tanıdığın gibi kalmasa şaşırmıyorsun artık, tepki bile vermeyip kabulleniyorsun. O yüzden herkesten her şeyi beklerim, şaşırmam artık.
22 Yorumla- +1 yıl
:) Açıklama hoş
- +1 yıl
Teşekkür ettim 😊
"Sen aysan ben güneşim yani benim doğduğum yerde sen batarsin" felan yazdiriyomusum boyle koskocam yaziyla "zevkler ve renkler tartışılmaz " yazardım heralde😁😂😊
13 YorumlaGüzel :)
- +1 yıl
Ahaha o da iyiymiş
+1 yıl"... And thus the native hue of resolution / Is sicklied o'er with the pale cast of thought."
Kesinlikle bunu asardım.
Harekete geçmemi sağlayan bir cümle.11 Yorumla- +1 yıl
As sözleri as bayrakları. D
+1 yılMehmet Akif'ten:
"Ye's öyle bir bataktır ki düşersen boğulursun,
Azmine sarıl sımsıkı, seyret ne olursun!"
Ye's: Ümitsizlik.12 Yorumla- +1 yıl
Haklı söylüyor adam
- +1 yıl
Kesinlikle.
+1 yılBu ♡♡
11 Yorumla- +1 yıl
Kafka ne derse o
+1 yılEn sevdigim soz , biyik bukule bukule kaytan , insan skile skile seytan
23 YorumlaAhah tuttum bu sözü
- +1 yıl
Tesekkurler
- +1 yıl
Ricalar
Ya Allah'a baş eğer hiçkimseye eğmezsin. ya da herkese baş eğer hiçbirşeye değmezsin..
13 Yorumla- +1 yıl
Güzelmiş
- +1 yıl
ÜStad boş yapmaz :D
Sen, sen oldukça; başkası seni farklı görse de fark etmez.
Ben dedim. 😬😬😬15 Yorumla- +1 yıl
İyi dedin hoş dedin :D
- +1 yıl
Aktivasyon kodunu açmışsın güzel :Dd
- +1 yıl
Evet sorunsuz bir gece :dd
Birinin Tanrı dediğine diğeri fizik prensibi der:)
Nikola Tesla13 Yorumla- +1 yıl
:D :D :D
- +1 yıl
Bu söz de hiç fena sayılmaz ama mutlaka olur mu bilemedim
"Kalbinde yer yoksa güzelim olsun ben ayakta da giderim" çok büyük laf kral söz çok severim evet.
11 Yorumla- +1 yıl
Bende sevdim :D d
Kimseye güvenmeyiniz, zira güvendikleriniz bir gün size çok güzel koyar.
13 Yorumla- +1 yıl
Acımadan koyar rövaşata çakarlar ronaldo gibi doksana asarlar adam asmaca oynarlar neyse tamam bu kada r yeter ahah :d
- +1 yıl
:D :d
+1 yılBiz ne baharlar gorduk seninle ne kışlar Beşiktaş🦅❤
18 Yorumla- +1 yıl
:D Yürü be kim tutar seni
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😄
- +1 yıl
Rİcalar Siyah beyaz aşk :D
Hayırlı geceler - +1 yıl
Siyah beyaza devam 🐂hayirli geceler sizede 😄
- +1 yıl
Yanlis emoji oldi ya kartal olacakti cok pardon kusura bakmayin 😔
- +1 yıl
Sorun değil yahu gece gece olur öyle vukuatlar :)
- +1 yıl
Tesekkur ettim oyleyse :)
- +1 yıl
Rica ederim :)
+1 yılOlacak gibi olmasındansa olmamasına razıyım...
Ya da...
Allahım gönlümde olanı...
Hakkımda hayırlı eyle...
Hakkımda hayırlı olanı...
Gönlüme razı eyle...10 YorumlaHiç dusunmedim. Sozunu duvarima asacak kadar begendigim biri yok sanirim
11 Yorumla- +1 yıl
:D sanırım
+1 yılDedemin değişik laflarından birisi
Ama buraya yazmam uygun olmaz
Ne çılgın adam ya11 Yorumla- +1 yıl
:D evet
Ben iyi bir adam olamadım ama kimsenin de adamı olmadım
11 Yorumla- +1 yıl
:) Güzelmiş
👍👍
20 Yorumla
+1 yılDunyayi sevgi kurtaracak..
21 Yorumla- +1 yıl
Evet hocam
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Profilim deki söz olurdu.
11 Yorumla- +1 yıl
Beğendim
Biz Türkler tarih boyunca hürriyet ve istiklale timsal olmuş bir milletiz 🇹🇷 olabilirdi
12 Yorumla- +1 yıl
:) Net hoş olur
"Kimseye güvenmeyiniz, zira güvendikleriniz bir gün size çok güzel koyar." anladın sen beni😂
10 Yorumla
+1 yılHer elini sıkanla dost, her canını sıkanla düşman olma
10 Yorumla
+1 yıl"Akıl yaşın fizik yaşını geçtiyse olgun oldun demektir"
10 Yorumla
+1 yıl"Hayata değer vermeyen onu hak etmemiştir." Leonardo da vinci
10 Yorumla
+1 yılYanlış olduğunu bildiğin yolda herkes ile yürüyeceğine
Doğru bildiğin yolda TEK BAŞINA yürü10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılBir işin ters gitme olasılığı varsa o iş mutlaka ters gider evlat...
10 Yorumla İnsanlar konuşur sen kendi müziğini dinle kız ayool
20 Yorumla
+1 yılParanın sahtesini insan, insanın sahtesini de para yapar. Çok sevdiğim bir sözdür.
14 Yorumla- +1 yıl
Aynı sözü biri daha yazdı :D
- +1 yıl
Ben göremedim yorumlarda
- +1 yıl
Cok guzel bir sözmüş gercekten. Tesekkurer.
- +1 yıl
Güzel söz olsun fark etmez :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılDeliyi si**cegime akilliya g**veririm daha iyi 😂😂
20 Yorumla
+1 yılRakı iç hayvanları sev insanları s*ktiret👍
31 Yorumla- +1 yıl
:D :D Tamam hocam rakıyı sek içeceksin kadını tek seveceksin de olsun ahaaha
+1 yılLatince anlamlı bir söz.
10 Yorumla
+1 yılBu yazardı 🤪
10 YorumlaHmm, en sevdiğim söz diye birşey yok ama bir şiir asabilirdim sanırım.
10 Yorumla
+1 yıl"Ömür umuttan önce bitmeli"
21 Yorumla- +1 yıl
Katıloyorum
+1 yılParanın sahtesi insanın kahvesi sevilmez😎
28 Yorumla- +1 yıl
Kahve gece gece iyi gider ama kahpeler yok mu o kahpeler :Dd
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Otomatik düzeltmenin ağzına sıçayım
- +1 yıl
Ego kasıyorum bende
- +1 yıl
Silemiyozda
- +1 yıl
Bak bu da güzelmiş 😊
- +1 yıl
@Siyah-Pelerinli-Adam hemen düzelteyim paranın sahtesi insanın kahpesi sevilmez olcak p
- +1 yıl
@Siyah-Pelerinli-Adam bunu sevdi 😊
+1 yılGençliğe hitabe yazardı ve yazıyorda zaten yanında da Atatürk resmi ile beraber belki birde 9u5 geçe durmuş bir saat olabilir
00 Yorumla
+1 yılKarar veremem ki, secim yapamam ben.
18 Yorumla- +1 yıl
Yaz birtanesinde karar kıl :)
- +1 yıl
Kelimelerin de canı yanar, kıyamam ben 🙄
- +1 yıl
O zaman ölümsüz kılmalısın :D
- +1 yıl
Duvar yetmez 😂
- +1 yıl
:D çin seddini üstüne yapacağım
- +1 yıl
Alıntı ve ozentilik ruhun özgürlüğünü kısıtlar daha farklı bir şey olmalı gökyüzü gibi mesela sonsuz 😂
- +1 yıl
Uzayın karanlık yüzü olsun
- +1 yıl
O da uygundur ya.
İyi niyetli ol, iyi niyetten olma😃
11 Yorumla- +1 yıl
:D :D :DD
+1 yılAy benim, gece senin.
Bakar bakar gülümserim😀11 Yorumla- +1 yıl
Güzelmiş
+1 yılKorean Is My Lıfe yazardı benim için :) :)
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel :)
Adımı yazmam yeter dostum 😎 😄
13 Yorumla- +1 yıl
Bu hayat bir sınavsa adımı yazar çıkarım gibi oldu ahhaa
+1 yılSevgilisi olan erkek tarzım değil😎
14 Yorumla- +1 yıl
Ahaha iyiymiş
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Esprili olsun birazda ama her şey hüzün dolu resmen😂😂😊
- +1 yıl
Haklısın sana katılıyorum :D:d
- Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılBeni tanrıdan başka kimse yargılayamaz.
13 Yorumla- +1 yıl
:D Efsane
- +1 yıl
Eyv bro
- +1 yıl
Rica ederim tatlı geceler
+1 yılDeğer verdim yeteri kadar artık herkes ederi kadar
130 Yorumla- +1 yıl
AHhaha
- +1 yıl
Komik mi🙄
- +1 yıl
Ya bunu liseden arkadaşım da çok kullanırdı ona şey ettim :D D
- +1 yıl
Söylüyordu ama hiç dediğini yapıyormuydu bari😂
- +1 yıl
Sonra değer verip evlendi. Dd
- +1 yıl
Hahahahahha ama ederi kadar değer vermiş demekki😂
- +1 yıl
Orasını kurcalamadım kim ne yaparsa kendine yapar bu da benim sevdiğim söz ahahaaa
- +1 yıl
Sonrada evlendi ama diyorsun öyle diyip evlendiyse ederi kadar değer vermiş demektir hala evli oldularına göre evet ne ekersen onu biçersin
- +1 yıl
Evet tohum sayısını sıkı tut ki seyrek düşmesin yere sözünü de severim şu an uydurdum LDdd d
- +1 yıl
Belli ama ona benzer bir söz vardı😂
- +1 yıl
Bana benzetmişler :D
- +1 yıl
Hayır sen benzettin😄
- +1 yıl
O sözü bilmiyorum bile anında yazarım ben :D d
- +1 yıl
Biliyordun unuttuğuna göre bilmemen normal😂
- +1 yıl
Unutmadım bilmiyordum olay kapanmıştır :DD
Mutlu son
The end happy - +1 yıl
Olay değil konu ben kapatmadan kapanmaz😂
- +1 yıl
Kim demiş ne zaman demiş öyle bir kitabe kural mı varmış :D dd
- +1 yıl
Ben dedim😂
- +1 yıl
Kendi kafana göre koyduğun kurallar seni kurtarmaz o yüzden olmaz :Dd d
- +1 yıl
Neyden kurtarmazmış kurtarır😄
- +1 yıl
Yaklaşan felaketten :Dd dd
- +1 yıl
Felaket ne😂
- +1 yıl
Ben
- +1 yıl
Hodri meydan ozaman
- +1 yıl
Ahaha felaket tellalı grima solucandili tanırdım ondan çok tecrübe edindim :Dd d
- +1 yıl
Anladım😂
- +1 yıl
Anlayışına gurban olsun koçlar :Dd d
- +1 yıl
Olsunlar🙂
- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
Ok.
+1 yılKalbim onunla atmaya başladı❤️
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel
Aşk bir sudur iç iç kudur 😂
11 Yorumla- +1 yıl
:D :D kudur sonra da bebeler kudursun
+1 yılHepsi onun yüzünden ;
yüzü çok güzel. .14 Yorumla- +1 yıl
:) :)
- +1 yıl
;) amatör yazarım dostun daha profesyonel olamadık
- +1 yıl
Daha iyi olacaktır
- +1 yıl
İnşallah..
Sesiyle degil sozuyle yukselmeli insan , gok gurultulari değil yagmurlardir topraklari yasatan
10 Yorumla
+1 yılCEHENNEM PARSELLENİP KAPATILMADAN ÖNCE SENİ SEVDİM. ARTIK TEK MÜMKÜN SENSİN
10 Yorumla
+1 yılTabiki bu söz (ALLAH) olurdu
12 YorumlaGüzel
- +1 yıl
😇😇😇
+1 yılmalda mulkte yalan 😂😂😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
En kısa ve özü :D
- +1 yıl
aynen sjjs
- +1 yıl
Anlaşılır ve duru en iyisi :D d
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Derdi dünya olanın dünya kadar derdi olur
11 Yorumla- +1 yıl
Evet hocam
+1 yılHer seçim bir vazgeçim..
11 Yorumla- +1 yıl
Doğruyu seçmek önemli oluyor hocam
Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı. Şehriyar'ın şiirinden bir cümle
11 Yorumla- +1 yıl
PEki :D
Nefsinin öğretmeni, vicdanının öğrencisi ol..
13 Yorumla- +1 yıl
Tamam :D
- +1 yıl
Bunu yaparsam şeytan ayağımı yıkar :Dd d
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇerçeve değil resim arıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Vay bu iyiydi
- Kişilik & Karakter konusunda 525 cevap paylaştı.
+1 yılBesle kargayı s.. sin belanı
20 Yorumla
+1 yılSen dik bir yokuşsun ama ben sigara kullanıyorum.
20 Yorumla
+1 yılBiz kimseyi yarı yolda bırakmadık, onlar müsait bir yerde indiler.
00 YorumlaKavak ağacı gibi dimdik doğru, dosdoğru ol.
10 Yorumla- Devamını Gör (35)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar