Bakalım ne kopyalamışsınız, söyleyin de odanızın duvarına ne yazacak onu görelim :D 


Görevi; Bacağın bükme (fleksiyon) ve bükülüyken dış rotasyon hareketi ile uyluğun germe (ekstansiyon) hareketini yapmasını sağlar. b) Semitendinosus Kası :Bu kasın alt yarısı dizin arkasındaki tendonda kaldığından isminde tendon ifadesi geçerBuydu son kopyaladığım sjdkdlf
umarım bu yazmaz :D
:Vardı bir zamanlar, zamanın neresinde olduğumu hissedemediğim zamanlar.
Hissin zamanı olmadığını anladığım zamanlardan
Zamanın hissi olduğunu anladığım zamanlara" ahaha şansınıza küsün bunu kopyalamışım
Şansıma neden keseceğim fjd
Sansiniza kusun demissin ya neden şansımıza kusuyoruz diyorim xd
Estağfurullah maruz kalırız biz sorun yok xd
Bu yorumu yapman da beğenmek olarak geçerlidir nazarımda xd
Jsjsks tüh be keşke iyi bişi olsaydı baktıkça içim kararacak.
“Annemiz ben iki yaşındayken ölmüştü, bu yüzden onun yokluğunu hissetmezdim. Ben annemi özlemiyordum ama galiba o özlüyordu.”
ahh harbi iç karartır :D
Cevap
14Cevap

Bu çıktı :D
Link kopyalamışım. Önceden bir kontrol ettim sakata gelmeyeyim diye s. s.
https://www.trendyol.com/msi/optix-g24c6-23-6-1920x1080-144hz-hdmi-dp-1ms-va-curved-gaming-monitor-p-97330004?boutiqueId=583864&merchantId=264747
Yapıştırdım bile iyi dinlemeler 😄
Bu:
Gülmeez tabiiii :D
"Squid Game"yazarmış 🤣 dizinin adını araştırmıştım.
:D zombieye yakışır arıtk. DS
😁
Bir eşyasını kaybeden veya çaldıran kişi, iki rekât namaz kıldıktan sonra şöyle dua eder: "Allâhümme rabbe'd-dâlleti ve hâdiye'd-dâlleti, rudde aleyye dâlletî bi kudretike ve sultânike. Fe in-nehâ min fadlike ve atâike." "Ey kaybolanların Rabbi ve kaybolanları ve yolunu kaybedenleri doğru yola kılavuzlayanAllah'ım!
Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Ay dolanır pusularda, tenim titrer ve gecem biter.
~Necip Fazıl Kısakürek
Bilgisayarı açtığımdan beri ders çalışıyorum ve hiç bir şey kopyalamamışım.
Ne kadar özgün bir insansam artık...

Bir oyun dan alinti
Az önce bir link kopyaladım ama nedense şimdi yok 🤷♂️
KizlarSoruyor da muhabbet etmediğiniz ama soru ve görüşlerde bu üyenin muhabbeti kesin iyi ve kalitelidir dediğiniz bir üye var mı?
kendi sorumu kopyalamışım :)
Alışmaktan korktuğun için; dokunmaktan vazgeçtiğin insanlar vardır.
Aynı sorunun farklı cümleyle anlatılmış haline hoş geldiniz
Hiçbir şey yok. Bomboş kalması daha güzel, belki zamanla anlamlı şeyler dolar.
İban numaramı kopyalamışım nerdeyse paylaşıyodum :))
En son kopyaladığım şeyi yazamam çünkü telefon numarası senin en son kopyaladığın şey nedir
Benden uzak Allah'a yakın olun diye bir yazı olurdu
Rengarenk yaşımın en güzel rengisin
Salladım kanka idare et
'' En güzel ayak şeyi ''.
Hocam bu ne ya :D
Duvara bunu asamayız.
Bide sansürlü hali bu ahaha
Oha soruya bak sjcjdkd
https://youtu. be/JB5_jjyslLEBu'ymuş ldlflcşş
İnsanlar değişir, şeytan bile eskiden melekti vaay dsfds
Bir resim linki döckdlcmcm
Nasil bi link bu böyle djdkd
Bu şarkıyı yüklemek için kopyalamıştım 😂
"Güzellikle ve nazikçe orta yol bulalım"
neden gizli oldun xd
Pekâlâ açık oluyorum 🖐🏻
Yani bir şey olmaz açık ol xd sonradan geçtin bildirime tıklayınca o yüzden dedim xd
Rahat rahat gizli de olamıyoruz arkadaş 🤣
böyle şeylere gizli olmana gerek yok sfgdsf
Keyif işi çiğ güfte karışma limona bayarım bak 😎😆
üstüne nar ekşisi sıkarımmm
Zaman Daraldıkça Gerçekleştirmek İstenen Hedefeler de Küçülür.
Eğer suçunu gizleyemiyorsan sen de kurbanmış gibi görün" yazısı
Я ничего не копировал. На стене моей комнаты ничего не будет.
Iban numarammış 😂
Yazıyım mı buraya da 😂😂
Bağış yapacaksan ben yazarım dksks
Hahahah 😂 uyanıklık yapma, önce söyleyen kazanır 😉
Teşekkür ederim 🙏🙂
İşte bu yazacak.
Bir şey kopyalamamışım sdldkdk.
Hatunumun gözleri eladırda yazardı.
Hicbisey kopyalammisim bombos kalırdı duvarım 😂
Her şey çok güzel olacak.
90 538 939 53 1 😁😁😁
Kombicinin no su😂😂😂
Obama looked like a buffoon yazardi
Eşek ölür semeri kalır insan ölür eseri kalır
Hiçbir şey kopyalamamışım 😄
Telefon numarası. 🤦♀️
Ayy yeni şifremmiş copy yapmiyim hiç 🤦🏼♀️
İngilizce paragraf djfjfn
Kriptolarla ilgili konu. 😃
Rolls-Royce Boat Tail - 28 Milyon Dolar Hahshshshs
Hicbi sey kopyalamamisim
boş ver ya söylemiyim şimdi
Ateş olsam cürmümle seni yakmaz
HES kodum
kusursuz olmaaya gerek yok durust ol yeter🐬
"Gönül ister ki Beşiktaş alsın"bu olurdu
Profil linki kopyalamisim dostum 😅
Bişey yazmazdi
Müstehcen bir gif linki
Deutschland war einfach schön damit
Telefon numarası.
650984 😅😅
evimin adresi olurmuş :)
😂😂😂😂
Görğnöüupr
Telefon numarası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?