
İyi geceler diliyorum hepinize 🤗

Bana kalırsa gereksiz bir davranış. Bir kadın pek tabi kapısının açılmasına muhtaç değildir. Zorlanacağı şeylerde erkeği yardımcı olur ama ne öyle o kadının şoförüymüşsün gibi kapı açmalar falan. Bir de diyelim ki bir erkek sevgilisinin kapısını açıyor. Sanki ömür boyu bu öz veriyi gösterecek mi ki. Hiç sanmam. Centilmenlik değildir. Dereyi geçene kadar dayı demektir. BU tür hareketler bana yapmacık geliyor. Ben kadınıma ömür boyu göstereceğim centilmenlikleri sergilerim. Hiçbir erkek kapısını ömür boyu açmaz.
Araba var da kapıyı açacağım sevgili yok. Öylesine açıp kapasam olur mu kapıyı arabaya her bindiğim de boşa? Belki tutar ne dersiniz? :D
Totem mi yapacaksın yap tutar belki 😂😂
Valla yahu işimiz buna kaldı ne yapayım :)
Centilmendir ama hiç gerek yok buna benim de elim var sonuçta başka şeylerde centilmenlik yapsa daha iyi olur
Nasilsa nisanliyken yaparlar bir iki kerecik... evlenince unutuverirler. 😀😀😀
Evlenince de arada yapıyorlar :))
Haklılık paylarınız yüksek 😅
Cevap
54Cevap
Centilmen ve kibar bir erkektir her eve lazım
Arabam yok. Bu ara kapısını açacağım kadar ciddi sevgilim de yok. Sen bunu moralimi bozmak için mi sordun? :D
:))) hiç gülesim yoktu
Gül tabi gül. Olsun "halimiz itten beter, keyfimiz paşada yok" :D
İkisi de olur inşallah daha takma yahu :))
Sayın Hillssmoonn; kadınlar bana tek gecelik erkek muamelesi yapıyor. Eğlenilecek erkek olarak görüyorlar. En azından birkaç ay sürecek düzenli bir ilişkiye dahi hasretim. Sorunumu nasıl çözebilirim efeniimm? :D :D :D
Hahahaha 😂😂😂😂😂 yumruğu masaya vuracaksın yeter ulen diyeceksin kadınım ol evlen benimle diyip haşin bir bakış atacaksın, sonra doğru nikah masasına
Ya bir tanışsaydık. Ben evlenelim demedim ciddi ilişki dedim :D :D :D
Gereksiz kasıntidir
Kadinin eli ayagi yok mu? Niye kadina boyle engelli muamelesi yapalim ki kapiyi acmayi bilmiyorum o kadar mi yeteneksiz
Sonra kadinlarin erkeklere ihtiyaci yok diye dolaşiyorlar etrafta
Sanki kadin arabanin kapisini bile acmakta acizmiş gibi davranmayalim lutfen
Bir kere açar gösteririm bak bu sekilde aciyorsun. Diye bundan sknra kapimi sen acacaksin der yumrugu masaya vururum ama yavas vururum elim acimasin demi 😁
Evet arabanın kapısını açarım bir yerde otururken sandelyesini çeker oturturum
Çok centilmensin :)
Bazı kadınlar o kadar narin ve kırılgan değil inanki :)
Kesinlikle sana katılmıyorum bu konuda
Sert olmak gerekir diye bir şey demedim ki
hayır ikiside değil, ya arabayı yeni almıştır ya da karıyı 😜
Uzaktan kumandayla açmak da centilmenliğe dahil ediliyor mu :D :P
Centilmen dir de. Peki kız 150 kilo ise o kapı açılır mı😊
kadınların hoşuna her zaman gitmez. örneğin mini etek giymiştir. otururken bacakları açılır, yanlışlıkla donu görünür. iyi düşünmek lazım. başıma geldi çünkü. o eteği giyselerde kadınlar, kibar davranışlar karşısında utanabiliyor.
Kendi arabama oturtmam bile
Makine kiskanir filan
Koltugu kirisir..
Bence karşındakine gösterdiğin inceliktir. Her zaman açmam ama özel günlerde açarım.
Ben "aha kapı orada" deyip, o konuşurken gözlerine bakan tiplerdenim.
ezik gibi açarsa kılıbıktır. biraz havalı kendine güvenir bir şekilde açarsa centilmendir
Önceden bu romantiklik olarak geçerdi ama şimdi kızlar bundan anlamıyor. Kılıbık olarak değerlendirir. Kızlar p. İç erkek seviyor artık
Centilmendir tabiki kızım.
Beni eksileyen kim acaba
Kibar ve centilmen olabilir ya da kardeşim gösteriş yapıyordur :))
Kardeşim dememiştim ama olsun :))
Sacma agir bir sey degil kendiside acabilir komik d
Sevgilimiz bizim. kapimizo neden acmiyor ozman siz hic degilsiniz
Centilmen niye kılıbık olsun
Öyle görenler var ama
Onlar cahil eğitimsiz kısım takılma
Acmam. Zaruri olmadigi surece 👍
Kılıbık mı oluyor diyosun o zaman :)
Kapı acmak kılıbıklık değildir bence olsa olsa centilmenliktir
bu kadına hakarettir. sen beceremezsin kapını bile ben açıyorum demektir. kadının kendini böyle aciz duruma düşürmesi erkeğin gözünde kendini güçsüzleştirir sonra sorunlar ortaya çıkar
Kılıbık ne demek bir araştırın derim..
Ben anlamını bilmiyor değilim...
Kılıbık kapıyı açar önüne paspas olur ama centilmen biri kapıyı açar sadece tutar hatunun kolundan beraber giderler ne güzel
Rol yapiyordur. Tribünlere oynuyordur.
Gereksiz bir davranış ama bence komik olurdu
Böyle birşey olsa galiba gözlerine bakar ikimiz birden kahkaha koparirdik sanki gibi hayal ediyorum
Bir kere yapardı zaten onda da gülüşünce bir daha yapmazdı
Centilmen, kadın ruhundan anlayan erkektir.
4 kiz atiyom arabaya hamgi birininkini açayım
Centilmen ya kılıbıklığın lafı bile geçmemeli
Açmışlığım vardır. Sorun etmem böyle şeyleri..
Centilbıkmen dir😂 öyle erkekler kaldı mı ayol
Ben bişey yapmadım valla daha gencim😂
Bişey anlatamiyorsaniz demekki
Hakaret etmeye utanmiyor musun?
Amca git işine ya
Tartışmasız centilmen
Centilmenliktir.. kılıbıklıkla alakası yoktur..
Centilmendir.
Kılıbıklık başka bişey.
Centilmen erkek :D
#hacıemre
Ya sevgilisi yenidir.
Ya da, arabası..
ortada araba yok ki kapıyı acalım
Kılıbık ne alaka centilmendir kesinlikle
Hic sevgili olmadida olsa da acmam
Toplumun dayattığı kurallarla ilerleyendir
ne gereği varr
Kısacası kogalak diyorum ben
O ne demek
Kendini beğenmiş gibi düşün
Bugün arabanın kapısını açar binmesi için gün gelir ayrılır ardından demedigini bırakmaz vb vb
Anladım :)
Centilmen bence
Centilmen
Centilmenlik bence.
Centilmen
centılmen😍
Centilmendir
Centilmen die yapılması gerken güzel harekettir
Centilmendir
kılıbık
Centilmen
Kilibik :-) :-) :-)
Niye kılıbık olsun çok kibar bir davranış bence
Centilmendir tabi ama sanırım soyları tükendi
Evet açıyorum cog zaman
arabası yenidir..
Kibar bir davranış
Adamdır
çentilmendir
%100 Kılıbıktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar