Bu genelleme ne kadar doğru ki bilemedim. Çok az şeylerle mutlu olan kızlar var. Onları Bulduktan sonra başarılabilir memnun etmeyi. Zaten bir kadınla evlilik yoluna gittiğin zamam onun fatihi olmuşsun demektir. Bence yanlış kadınlara rastgeliyoruz üstad hep ondan iki yakamiz bir araya gelmiyor ya
Aslında kötü böyle olduğunu değil de akıllı bir kadınsın kolay kolay delirmezsin demek istedim.. belki Safa yatmış olabilirsin ama bu delirdigin anlamına gelmez😀
Milyonerler, ünlüler, şairler, bilim insanları bile boşanırken , hangi erkek bir kadını veya hangi kadın bir erkeği her zaman memnun edebilir ki? İnsan imkanı olduğunda hep daha fazlasını isteyen varlıktır 😎
Sen bir kadina saygi duy önce.. Sonra güzel bir deger ver.. O kadin memnun olmuyorsa da yol ver yoluna bak.. Söylediklerimden memnun olmicak kadin sayisi cok az :/
Bunun İçin kadınları suçlamamak gerek şöyle düşünelim biz erkek değilde kaşın olarak dünyaya gelseydik belki bizde yapardık o anki kadının kızın ne hissettiğini bilemeyiz
Bu süperzeka kadınları memnun etmeye çalışanin zekasin dan şüphe ederim. Kendi memnuniyetiniz peşinde olun düşünemeyen hemcinslerim ben sizin yerinize düşündüm.
Bisverdim zaten oyle cabam yok gitmek isteyen koşsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Erkekler karşılarına resmen "ödül" olarak yaratılan kadınların bedeninin doğal halini sevmediler, kadınlar da böyle yola başvurdu, sonuç mu? Hala beğenmiyorlar :))
En İyi Cevaplar