Muhabbet ediyorduk o da bana nasi bir sevgili isterdin diye sor du ben de ona,
'' Gevvvşek ve yavvvvşak olmayacak. Öyle ust üste sevgili rekoru kirip askim vallaha ilkim sensin demiyecek. Ilgi manyagi olmayacak işçi öğrenci ve gamerim yani eve yorgun geldigimde vefali olabilsin. Ve bide olgun düşünceler. Şukretmeyi bilsin yeter. Daha iyisi ol daha iyisi ol demesin yani bana. Bu kadar ha bide ahlaki değerleri olsun.''
dedim. O da bana sana sumeyye lazim düğün davetiyeniz de besmeleyle baslar dedi. Sizce hakli mi cok mu abarttim.
'' Gevvvşek ve yavvvvşak olmayacak. Öyle ust üste sevgili rekoru kirip askim vallaha ilkim sensin demiyecek. Ilgi manyagi olmayacak işçi öğrenci ve gamerim yani eve yorgun geldigimde vefali olabilsin. Ve bide olgun düşünceler. Şukretmeyi bilsin yeter. Daha iyisi ol daha iyisi ol demesin yani bana. Bu kadar ha bide ahlaki değerleri olsun.''
dedim. O da bana sana sumeyye lazim düğün davetiyeniz de besmeleyle baslar dedi. Sizce hakli mi cok mu abarttim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar