
Sizin benleriniz en çok hangi bölgenizde?
(resim alıntıdır)

Oha hacı benim olan yerleri saysam kol bel toto, dalgada var sonra nasıl denir yumurtalarda var :) baya tehlikeli işler olmuş :D
Ahaha önceki yaşantında playboy muşsun 😊
Hahaha ilk kez duydum🤣 bu benim icin değildir dengeli bir sekilde dağılmıs🤣🤣🤣
Vallaha Böyle 🙄
Yanaktan bolca öpücük alıyorsun demekki 😊
Cevap
4Cevap
Avucumun içinin tam ortasında, aynı kolumun bilek kısmının biraz üstünde, yine aynı kolumun dirsek kısmının yan tarafında ve yine ve yine aynı kolumun omuz kısmının biraz aşşasında çok güzel, en azından eskiden mutluymuşum...
ben söylemim o halde :D
Tahmin edebiliyorum öpücükler sağanak halinde gelmiş sanırım 😊
Göbeğimde ve yüzümde 🤔
Saç diplerimde galiba.
Benim vücudumun her yerinde ben var ya. :/ :)
SOLYANAĞIMI GÖZÜMÜ KAŞIMI BİRİ EMCÜKLEMİŞ O ZAMAN SJJSJ
Her yerimde desem? Mübarek benler içinde doğmuşum
Yalanını seviim onların.
süper ya
sol kolumda omuza yakın
Sağ kaşımın az üstünde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar