Bir hıçkıra hıçkıra ağlamak kötüdür,, bir de ağlayamamak kadar acıya alışmış olmak..
Sizz ağlayıp rahatlayabiliyor musunuz.. ?
Sizz ağlayıp rahatlayabiliyor musunuz.. ?
Hikâye vaktii🙂
Vakti zamanında, bir Yahudi zamanın peygaberine gider: "ben o kadar kötülük yaptım hak yedim, her seferindede başıma bir kötülük, bir felaket gelirmi, Allah beni cezalandırırmı dedim fakat hiç birşey olmadı" deyince Allah peygamberine haber gönderir:" Git o kuluma söyle, ben o kuluma felaketkerin en büyüğünü verdim. Ben ondan gözyaşı ve duayı aldım" Allah gözyaşı ve duadan ayırmasın.
Dünya'nın kalbi katılıktır asıl derdi,
Anlamaz kimse, özenir nedenki?
Ağlasa da rahatlasa insan, sulasa kalbindeki çiçekleri.
Hikaye harika..
Ağlamak kalbimizdeki çiçekleri suluyor evet :) çoğu zaman ~
ben ağlamam canım en son 7 sene önce babamın cenazesiydi
Biliyorum 😕
Benim gözyaşım hiç kurumaz kuzum. sanırım ağlayamamak daha kötü olsa gerek
Ben ağlayamıyorum gözüme ayağım kaçıyor yine tık yok.
Iyi mi sence,, yoksa zor bir durum mu?
Cevap
17Cevap
Ağlamak hiç de zor olmuyor benim açımdan. Ama ağlayamamak çok daha zor olsa gerek..
Kesinlikle katılıyorum
Toplum içinde aglayamiyorum ne yazik ki tutuyorum kendimi.
Erkekler ağlamaz deyimini dayattılar bize. Bu yüzden ya içimize ağlıyoruz, ya da gizli saklı yerlerde
evet üzüldüğüm veya kırıldığım zaman çok rahat ağlayabiliyorum
Aglayamamak en kotusu. Aglayip bir nebze de olsa hafifler insan
Aglamak iyidir korkma
Bencedee..
Ağlamak iyi geliyor çoğu zaman ama ağlatmak değil...
1. Evre yeni bitti 2. ye geçtik bakalım
Ben ikinci tip insanlardanım
Benim göz yaşım kalmadı.
Ağlayıp rahatlamak çok iyii
Ağlamayacak kadar acılarla yoğrulmuş olmak derim.
eyvaa bea sen bitmişin
Yok gözün dolar ama o yaş akmaz ordan
Ağlayamamak kadar acıya alışmış olmak
#ksemre
Bu sıcakta ağlamayı düşünmemelisin:)
Ağlayamıyorum artık. Bu kötü işte
Ağlamak boş, çare değil.
Aynen
evet ya l
bazen.
Bence ağlayamamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar