https://youtu.be/KO111XkVW2w
Şarkı dinlemiyorum sözleri yazınca ilk bu çıktıydı attım linki ama açınca o olmadığını anladım afedin🙅♀️🙅♀️
Ağlasam da anlıktır, karalar bağlamak bana gore değil. Allah büyuk dert vermesin tabi. Günluk hayatta olan can sıkıcı şeylerden bahsediyorum, takılı kalmam. Gülmek benim icin daha güzel bir eylem ve bulaşıcı oldugunu düsünuyorum.
Etmem inat mutlu görünürüm her defasındada kudurtur daha çok üstüne gelirler kıskanırlar ama sen gülmeye devam edersin düşman olmak ya da ğzgğn olmak onlara ödül saman altından su yürütmek gerek böylelerine karşıııııı
Evet, Şu an ağlamamı bekleyen Sevgili almanyadan gelen DAYIM ın karşısında gülüyorum.
Onu çok sevdiğimi biliyor. Lakin bilmediği şey " bana ihanet edene kadarki zaman dilimindeki onu zeviyorum... "
Cevap
27Cevap
Evet her şeye rağmen gülümsememi kaybetmiyorum. Ama çok yakınımdakiler bazen hüznüme şahit olurlar.
Asla gülüşlerimi yitirecek bir kız olmadım. Mutsuzlugunu beklyenlerin yüzüne şen kahkahalar aticaksınn👌
Ağlamak bizim toplumumuzda zayıflık kabul edildiği için hoş karşılanmıyor gurur yaparım ağladığımı göstermek istemem açıkçası 😊
Ağlamak yok yüreğim sızlamak yok yüreğim ne acılar çektik biz seniiiinle
Tabiki de gülerim
Hayir yaa inatla bisey yapamiyorum maalesef sulugözüm ben hemen ağlarım 😢😭
Bu saatten sonra güleceğimi hiç sanmıyorum. Bekleyenler gözleri aydın olsun.
Ben hiçbir zaman insanların yanında ağlamam acimalarini veya sevinmelerini istemem cünkü
ağlamam bekleniyorsa zaten istemsizce gülerim :D canım gülüşüm :D :p
Mutsuzluğumu belli etmem ama tek olunca ağlıyorum:((
Güçsüzlüğümü asla göstermem. Kolay kolay da yıkılmam zaten allamabinşükür😂
Onu benden bekleyenler beni göremezler benim öyleleriyle işim olmaz
Ben hep gülerim ki :D ağlamakta ne demek
Ay sen hep gül zaten 😂😂
Gülebilmeyi başarabildikce karşındakine bir adım geri attırabilirsin.
Tabiki gülüyorum birde uzulcemmi
Ya sen nasıl bir kralsın eödmdmdm unutturma eig seçcem seni
Tamamdir teşekkür ederim djjdjdjdjdjnd
Beni üzen insanın benim hayatımda ne işi var dicem olmucak tam da işi var niye bilmiyorum
ben genelde öyle insanları hayatımdan çıkartıyorum kesin çözüm
Sadece gülümse inadına
Tam görseldekini diyecektim, gülerim.
Ağamak çare değil@HermonieGranger
Yalnız ağlarım zaten, gözyaşlarım değerlidir.
Ben o mendili farklı şekilde kullanıyorum 😊
Düşman sevindirmemek için baya yaparım bunuu
Çoğu zaman yapabiliyorum.
Ne gulyorum ne agliyorum onlari aglatiyorum
Evet, kimseye sevinme fırsatı vermem.
mutluluğumuda üzünümüde çok zor paylaşırım
mutsuzken mutlu gorunme cabalarina girmem neyse o
yapamıyorum. silahsız oldugum birisi var
Duygularimi pek belli etmemeye calisirim
Kimseye belli etmem..
Kahkahaa bile atarım şekeriiim
Ben mutluysam Çevremde üzgün kimse olamaz
Evet gülerim
#hacıemre
Bu hayatta dostum olmadığı için asla
Yıldız ablaya katılıyorum. :)
Hayır sana inat gülemem.
Ağlamıyorum, gülmüyorum da.
Evet ınatlarina gülerim durumumu belli etmem
Böyle bir çaba içine girmem..
Ben he zaman gülerim
Deniyorum :)
Yok hacım gülemiyoruz
eline sağlık
Evet bunu iyi yaparım.
Evet gulebilirim
Kahkaha bile atarım.
Etmem
gülemiyorum
Gulemiyorum
Maalesef
Hemde herdaim
Gülmek iyidir
evetttt :)))
Evet ruhumda var 😊
Her daim
Evet gülüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar