18 yasindaki Kardeşimle iletişim kuramıyorum üzülse sıkılsa kızsa hep içine atıyor ne yapacağım bilmiyorum?

Üzülüyorum da bu hâline bir akıl verin ne yapayım
18 yasindaki Kardeşimle iletişim kuramıyorum üzülse sıkılsa kızsa hep içine atıyor ne yapacağım bilmiyorum?
Cevapla