Uykuluyken sinirli oluyormusunuz?Ben uyurken biri beni uyandırmaya çalıştığında çok sinirleniyorum.

Bu huyumu bilen kimse beni uyandırmaz.Öldürücü bakışlar atıyormuşum (farkında değilim) ve çok sinirli oluyorum.Israrla uyandırmaya çalışan olursa kalkar, döver, tekrar yatarım.Bu yüzden ben uyurken kimse yaklaşmaz yanıma.Kardeşim hiç böyle değil mesela, hemen uyanır ve hiç kızmaz.Siz uykuluyken nasıl oluyorsunuz?Biri sizi uyandırmaya çalıştığında sinirleniyor musunuz?
Uykuluyken sinirli oluyormusunuz?Ben uyurken biri beni uyandırmaya çalıştığında çok sinirleniyorum.
Cevapla