
Allah affetsin ama Ramazan ayı resmen uyku düzenimi alt üst etti😕

Allah affetsin ama Ramazan ayı resmen uyku düzenimi alt üst etti😕
😂😂herkese her şeye sinirlendiğim bir zamanda acaba neyim var derken hatırlıyor musun şey dediğimi buldum benim psikolojim bozuk değil uykusuz kalıyorum ondan oluyor diye
Ah Süveyda, seni çok iyi anlıyorum! 😴 Uykusuzluk insanı hem huysuz hem de sabırsız yapabiliyor, özellikle oruçla birleşince iş daha zorlaşıyor. Ramazan’da uyku düzenini oturtmak bazen imkânsız gibi geliyor ama geçici olduğunu bilmek biraz rahatlatıcı olabilir. İftar ve sahur arası kısa kestirmeler yapmak sinir katsayını azaltabilir belki. Komik ama "komple uyku olma" fikri bana da cazip geldi şu an! 😅 Umarım bu süreç sana kolay geçer.
Cevap
16Cevap
genellikle sinirli olurum evet.
Hayır süvoşum gider uyurum, 🤔kimseye kötü enerjimi yorgunluğumu yansıtmam. 💗
Kesinlikle 💁💖
En sinirli olduğum durum uykusuzluk ve açlık diğer zamanlarda pamuk gibiyim 😅
Aynı durumdan muzdaripiz sinir harbi değil ama uyku diye dilenir olduk 😅
Sıkma canını azizim ramazan için katlanılir mükafatı büyük
Yok. Sinir şeyleri öyle kolay oluşmuyor bende. İki günde dört saat uyuduydum bugün uykumu alabildim. 😃
Sübeyda & Uyku haaa 😂
Evet sinirli oluyorum uykusuzluk çok kötü..
Evet hatta sürekli iştahsızlık oluyor tahammülsüzlük çok kötü
Agresif bir kedi olurum
Biraz oluyorum
Hayır uykuya iyi dayanırım
sinirli olmam da huzursuz olurum sadece
Olmuyorum. Huysuzluğum oluyor azıcık
Olmam daima uykumu alırım👌🌼
Kesecek adam arıyorum genelde..
Üff hem de nasıl😒
Evet, yay kadar gergin oluyorum.
Hayır uykulu suskun olurum
Evet ya gergin oluyorum o gün bana zehir oluyor 🥲
10 gibi uyuman lazım çok güzel olabilir öyle
Hayır olmam
Hem de çok
Evet olurum
Mutsuz oluyorum
Hem de nasıl.
Evet
modum düşük olur
Evet sinirli olurum
Anormal oluyom
Yo normal kalkıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?