Özendiğiniz, ulan keşke benim olsa dediğiniz şeyler neler?

Benim mutlu bir gün geçirmek. :(


Mutluluğun peşine düşmeyeceksin, kaybedeesin. Mutluluk her şeyde var, içtiğşn çayda, soluduğun çiçeklerde. Öte yandan keşke demek insanı yıptatır, önce eyleme geçeceksin, sonra duygusal esinti, sonra motıvasyon gelecek.
Var her akşam sahilde el ele kol kola gezen çiftleri gördüğümde gerçekten özeniyorum
Başarılı bir kariyer , mükemmel evlilik ve güçlü ve güzel kadınlar kısaca oğlak burcu olduğum için gerçek oğlak burcu kadınlarına hastayim
Dünya turuna çıkıp hayallerini gerçekleştirebilenlere ciddi ciddi kedinin ciğere baktıgı gibi bakıyorum 😕
Cevap
51Cevap
Kaslı erkekler. Dermişim... Tabiki de çok seven erkekler. Bana denk gelmediği için kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum..
Çocukken çok fazla şu Kutlu cipslere çok hayrandım. Çok hoşuma gidiyordu. Hani şu hiç 5 liradan aşağı cipsi olmayan mahlum marka
Başka birinin edindiği meslek ve kendine kurduğu güzel hayat. Keşke benim olsa dediğim çok oldu sadece imrenmekle yetiniyorsun.
Dünya turu yapan insanlara acayip derecede çok imreniyorum
Sınıfta en başarılı öğrenci benim ama aldığım şey kredi bir burs alsam hiç fena olmazdı beya
Bana bakıyorsun galiba hehebeh
Burs alıyorum😒
Hahahhaha
Haklısın hshj
Gökyüzü; derim, kimse ondan daha üstün olamadı benim gözlerimde. Ve kimse üstünlüğün tarfini yapamadı, onun yaptığı gibi, mutlak bir kesinlikle. Yücelik arıyorsam, oraya bakarım hep ben.
Düşündüm de... Bir şey yokmuş. Vizyonsuzluğun da bu kadarı...
Öyle bir bakış açısıyla özendiğim bişey yok. Hayalimde tasarladığım ev ve araba var. Onlar benim olsun çok isterim.
Eski sevgilimla tekrar olabilmek ama mumkun degil iste.
Keşke benim olsaaa diyip Şevket’e bağlıyorum herşeyi 😂😂
Benim değerli olduğumu hatırlatacak bir sevgili 😍😒😑
Ünlülerden bir çoğu. Zengin olmak keyifli olmalı 😂
Şeyma Subaşı diyorum başka bir şey söylemeye gerek yok sanırım. :/
Bu hayattan hiçbir şey istemiyorum hiçbir beklentim de yok 😊
Ya istedikten sonra herşey bizim elimizde zaten ama çok ta zorlamaya gerek yok.
Ciğeri çok severim kediler bile benim gibi bakamaz cigere 😅
Soruyu gördüğüm andan beri düşünüyorum, çok ya da az istediğim hiçbir şey olmadığını fark ettim.
Mercedes arabam olsun cok isterim oda imkansiz gibi duruyo suanlik
Motovlogerlerdeki güzel ve güclu motosikletler keşke benim olsaydı.
Bahçeli müstakil evler, hanımla çardakta kahve içerken çocukların bahçede koşturması. :)
Kimseyi kıskanmam abartılı hayat yaşayanlar mutlu değildir olamazlar zaten.
Burdan bir uye var. Her sabah 1 saat fotografina bakip, ulan keske diyorum..
Yaa oyle iste
Sen cocuksun, anlamazsin
Birbiriyle muhabbet eden güle eglene konuşan çiftler
Umursamayan insanlari cok kiskaniorum. ya nasil. yapiolar ki
Barbara var ama kedinin cigere baktığından daha öte.
Abi gecde olsa anladim hayatta en buyuk imrenilcek saglik Allah kimsenin basina vermesin
Fazla birşey değil be Miamide bir villa bir özel jet boğazda bir yalı kapımda bir aston martin olsun başkada birşey istemem :)
Sadece özgür bir hayat..
Akıllı ama mütevazı insanlar
Daha fazla abone ve izlenme istiyorum
Artik yok halimden memnunum
Gazi uni tip ogrencileri
BMW.. Hastasıyım 😍☺️
Göbeksiz bir vücut :/
Anlayış, koşulsuz sevgi bulamadım hayatımda.
Birbirine yakışan mutlu çift görünce
Huzur, mutluluk
300 lere rahat çıkan bir motor
Huzur ve özgürlük..
sevgiliden trip yemediğim bir gün
yazlıkta bir evimin olması..
Evlatlarına düşkün bir baba
Yok öyle birşey istediğim herşeye sahibim hadi eyv
Huzur, mutluluk ve seyahat istiyorum keşke ols
Boğaz kenarında yalı 🙈
Çiğköfte salonları 😂
Honda 1000 rr siyah keşke benim olsa
Sakin ve huzurlu yaşam 🙃👍
Huzurlu mutlu insanlar :)
Iyi kariyer sahibi insanlar
Biri var. Keşke benim olsa dediğim :D
Sahip olduklarımla mutluyum
Aşk, birazcık da mutluluk
bir spor araba fena olmazdı
Kiskanma seninde olur diye bir soz var
Monica Bellucci Salma Hayek Caity Lotz
Ormanlık Alanda Bir Villa..
Yağşıklı bir göz banyom
Araba ve motosikletler
İstanbul
Huzur, mutluluk.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar