Ablam çok dindar ben ise değilim. Pek anlaşamıyoruz bizim gibi olan kardeşler var mı?

Dindar değilim derken tabiki Allah'a inanıyorum ama o her ibadetini eksiksiz yapar giyimine dikkat eder ben ise bikini giyerim mesela ve ibadet de edemiyorum çok. O büyük bir aşkla bağlı islama ben ise özgür kız olam şortumu giyip dağ bayır dolaşam modundayım. Hep kızıyor bana. Bluzundan sutyenin belli oluyor diye azarlıyor ben de tek sutyen giyen ben miyim falan diyorum. Canım ablam seni çok seviyorum bana güzel dualar öğretiyorsun ama anlaşamıyoruz nasıl bu kadar farklıyız ben de anlamadım.
Ablam çok dindar ben ise değilim. Pek anlaşamıyoruz bizim gibi olan kardeşler var mı?
Cevapla