“Orijinal insan” derken insanlar ne demek istiyor?

Bence orijinal insan diye bir şey yok herkes nevi şahsına münhasır. Hepimizin ruhu beyaz kağıt gibi ama üzerini dolduran bizim benliğimiz. Kimse birbirinin aynı olamaz ama bazıları karakter olmak yerine tip olmayı seçiyor bu da toplumdan dışlanmamak için kendilerine biçtikleri bir kalıp. Bu yüzden bazen herkes aynı. Farklı dediğimiz her insan kendi olduğu için farklı. Nasıl bir ressam yaptığı tablonun tıpatıp aynısını yapamazsa bu da bunun gibi şey ne kadar korkular, arzular aynı olsa da bazen yaşayış hep farklı. Mesala kimse Canan Karatay gibi bir hekim olamaz ya da İlber Oltaylı gibi bir tarihçi. Kimse siz olamaz. Ben siz olamam. Siz ben olamazsınız.
“Orijinal insan” derken insanlar ne demek istiyor?
Cevapla